تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايجاد رشته تخصصي پاتولوژي در دانشگاه علوم پزشكي كاشان


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: ايجاد رشته تخصصي پاتولوژي در دانشگاه علوم پزشكي كاشان


رشته تخصصي پاتولوژي در دانشگاه علوم پزشكي كاشان ايجاد شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني كاشان از موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با تاسيس رشته تخصصي پاتولوژي در اين دانشگاه خبر داد.

دكتر محمدرضا نيكبخت گفت: به استناد راي صادره در دويست و سومين جلسه شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي با تاسيس دوره دستياري رشته تخصصي پاتولوژي در بيمارستان شهيد بهشتي دانشگاه با ظرفيت پذيرش سه دستيار موافقت بعمل آمد.

به گفته وي، پيش از اين نيز دانشگاه توانسته بود مجوز تاسيس كارشناسي ارشد رشته ‹‹ پرستاري ›› با ظرفيت پذيرش 4 دانشجو را براي سال تحصيلي 90- 89 اخذ نمايد.

وي تصريح كرد: مقدمات اخذ مجوز پذيرش دستيار در رشته راديولوژي نيز در دانشگاه علوم پزشكي كاشان انجام شده است.

گفتني است مجوز تاسيس رشته هاي تخصصي كودكان، داخلي، زنان و زايمان و جراحي عمومي از سال 71 تا 75 ، كارشناسي ارشد رشته انگل شناسي در سال 1381 ، ميكروب شناسي در سال 1385 و دو رشته تخصصي روانپزشكي و بيهوشي در سالهاي 87 و 88 براي دانشگاه صادر شده است .

هم اكنون 66 نفر دستيار در چهار رشته تخصصي كودكان، داخلي، زنان و زايمان، جراحي عمومي، روان پزشكي و بيهوشي و 30 نفر دانشجو در رشته هاي كارشناسي ارشد ميكروب شناسي، انگل شناسي، فيزيولوژي، علوم تشريح، مهندسي بهداشت محيط، مدارک پزشکي و مراقبت هاي ويژه پرستاري حدود ‪ 2500 دانشجو در ‪ 30 رشته كارشناسي دانشگاه علوم پزشكي كاشان مشغول تحصيل هستند.

دانشگاه علوم پزشكي كاشان داراي چهار دانشكده پزشكي، پرستاري مامايي، بهداشت و پيراپزشكي و پنج بيمارستان آموزشي شهيد بهشتي، متيني، شبيه خواني، اخوان و نقوي در كاشان و دو بيمارستان غير آموزشي سيدالشهداء و شهيد رجايي در آران و بيدگل مي باشد.

http://kaums.ac.ir/content.asp?contentid=2826


1389/06/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن