تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820473732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله مكارم شيرازي خواستار شد؛ اعزام مبلغان ديني به كشورهاي منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: آيت‌الله مكارم شيرازي خواستار شد؛ اعزام مبلغان ديني به كشورهاي منطقه


خبرگزاري آريا- آيت الله مكارم شيرازي با بيان اينكه آمادگي عجيبي نسبت به دريافت پيام اسلام و تشيع در ميان جهانيان پيدا شده است خواستار اعزام مبلغان ديني به كشورهاي منطقه و مسلمان شد.
به گزارش خبرگزاري آريا از قم، آيت الله مكارم شيرازي در ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين علي محمدي، رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه كشور گفت: ‌اوقاف نسبت به ساير نهادها در شفاف‌سازي پيشگام شده است و اميدواريم به همين روند به كار خود ادامه دهد.
وي اعتماد را در هر سازماني بسيار مهم برشمرد و تصريح كرد: سرمايه اصلي در جامعه اعتماد است، اگر اعتماد حاصل شد، همه كارها پيش مي‌رود و اگر بي‌ اعتمادي پيش آمد همه كار به عقب برمي‌گردد.
استاد حوزه علميه قم تصريح كردند: اوقاف به اعتمادسازي بيشتري نياز دارد، زيرا برخي با تبليغات شايعات، عليه اين سازمان اقدام مي‌كنند كه اين شايعات سبب عدم اعتماد مردم مي‌شود و شما با شفاف‌سازي مي‌توانيد اين اعتماد را در ميان مردم ايجاد كنيد.
وي با اشاره به اهميت و جايگاه وقف در اسلام اظهار داشت: بايد مردم را به بحث موقوفات ترغيب كرد تا درآمد و رقبات اوقاف افزايش يابد و اطلاع‌رساني دقيق و درستي داشته باشيد، مطمئن باشيد اگر به درستي اطلاع‌رساني انجام دهيد مردم به شما اعتماد خواهند كرد و در آينده نزديك شاهد استقبال بسيار خوب مردم به موقوفات خواهيم بود.
آيت‌الله‌العظمي مكارم شيرازي گفت: نسبت به مناطق محروم بسيار اهميت دهيد، در برخي مناطق شيعيان در مضيقه بوده و از امكانات اوليه همچون حمام، مسجد و خانه عالم محروم‌ هستند.
وي افزود: به ساخت خانه عالم بسيار اهميت دهيد، بايد خانه عالم قبل از مسجد ساخته شود؛ زيرا حضور عالم در مناطق از اهميت خاصي برخوردار است و به خاطر حضور همين مبلغان ديني است كه بسياري از مسائل شرعي مردم حل مي‌شود.
اين مرجع تقليد يادآور شد: ‌اعزام مبلغان خود را به مناطق محروم افزايش دهيد، حتي اگر ممكن باشد به كشورهاي منطقه و مسلمان هم اعزام مبلغ داشته باشيد؛ زيرا آمادگي عجيبي نسبت به دريافت پيام اسلام و تشيع در ميان جهانيان پيدا شده است.

يکشنبه|ا|2|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن