تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه موقت شيراز:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت شيراز:
خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت شيراز گفت: تا زماني كه تكيه‌مان به اسلام ناب محمدي و ولايت است دشمنان كاري از پيش نمي‌برند.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، حجت‌الاسلام ابوالفضل رضوي اردكاني بعد از ظهر امروز در مراسم سوگواري رحلت نبي اكرم (ص) اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامي از توسعه اسلام ناب محمدي (ص) هراس دارند.
امام جمعه موقت شيراز حضرت امام خميني (ره) را از بزرگمردان مكتب رسول خدا معرفي كرد و افزود: حضرت امام خميني (ره) براي نجات انسانيت انقلاب كرد و در اين راستا دشمنان از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي با توطئه‌هاي مختلف به دنبال جلوگيري از نفوذ جهاني مكتب اسلام بودند.
وي با اشاره به اتفاقات اخير در كشورهاي اسلامي و با تاكيد بر ضرورت بيداري اسلامي در اين كشورها ابراز داشت: بر خلاف ميل و توطئه دشمنان، امروز جمهوري اسلامي ايران الگوي بسياري از كشورها است و به عنوان يك كشور قدرتمند مكتبي در عرصه بين‌المللي شناخته مي‌شود.
امام جمعه موقت شيراز اضافه كرد: دشمنان فكر مي‌كنند با تحريم و ترور دانشمندان ما مي‌توانند جلوي توسعه اسلام ناب محمدي را بگيرند، غافل از اينكه يكي از ويژگي‌هاي اسلام ناب محمدي و مكتب اسلامي رويش پياپي نخبگان و افراد با بصيرت است.
وي تصريح كرد: تا زماني كه تكيه‌مان به اسلام، سيره نبوي و پيروي از مقام معظم رهبري به عنوان رهبري مدير، مدبر و حاكم است دشمنان كاري از پيش نمي‌برند.
رضوي اردكاني با اشاره به هراس غربي‌ها از اسلام ناب محمدي اضافه كرد: رسول خدا به عنوان برگزيده‌ترين مخلوق در مكتب خود چهره‌هايي مانند حضرت علي (ع) و اهل بيت (ع) را تربيت كرده است كه غربي‌ها پس از يك‌هزار و 400 سال هنوز از اسلام ناب محمدي هراس دارند.
وي با بيان اينكه ريشه بسياري از مشكلات غربي‌ها از بي‌ايماني آنها ناشي مي‌شود، بيان كرد: عالم بي تزكيه از جاهل بدتر است و غربي‌ها با وجود آنكه به درجه‌هاي بالايي از پيشرفت‌هاي علمي رسيده‌اند اما علم خود را در راه ظلم و ستم هزينه مي‌كنند.
امام جمعه موقت شيراز كشتارهاي مختلف غربي‌ها و سلطه‌گري آنان در كشورهاي مختلف را نتيجه علم بي‌تزكيه دانست و خاطرنشان كرد: مردم تا زماني كه وحدت خود را حفظ كنند هيچ قدرتي توان مبارزه با آنها را ندارد.
در ادامه فرمانده ارشد نظامي ارتش در استان‌هاي فارس و كهكيلويه و بويراحمد ايام سوگواري رحلت پيامبر اكرم (ص) را ايامي اندوهناك توصيف كرد و گفت: همگي ما بايد در تمام مراحل زندگي با پيروي از سيره نبوي و ائمه اطهار به زندگي خود رونق معنوي ببخشيم.
اميرحسين محمدي ادامه داد: پيروي از سيره نبوي و ولايت‌مداري بايد در تمام مراحل زندگي، عمل، رفتار، گفتار و كردار ما جاري باشد تا بتوانيم همواره موفقيت‌هاي گذشته را تكرار كنيم.
به گزارش فارس، مراسم سوگواري رحلت نبي اكرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) با حضور فرماندهان و پرسنل ارتش جمهوري اسلامي در فارس و در مرقد حضرت سيد علاءالدين حسين (ع) شيراز برگزار شد.
انتهاي پيام/ي10

شنبه|ا|1|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن