تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820379487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با توقف در ميهماني سايپا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با توقف در ميهماني سايپا
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال صباي قم با قبول تساوي مقابل سايپا البرز فرصت صعود به مكان دوم جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال را از دست داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، چهارمين هفته از ديدارهاي دور برگشت مرحله گروهي مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور در حالي به پايان رسيد كه صباي قم همچنان يكي از اضلاع مربع مدعيان كسب عنوان قهرماني يازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور است.
شاگردان عبدالله ويسي كه نيم فصل دوم رقابت‌هاي ليگ يازدهم را همچون دور رفت با نتايج بسيار خوب آغاز كرده‌اند، با عملكردي موفق همچنان در كنار تيم‌هاي استقلال تهران، تراكتورسازي تبريز و فولاد مباركه سپاهان اصفهان جزو مدعيان قهرماني قرار دارد.
صباي قم در هفته بيست و يكم رقابت‌هاي ليگ يازدهم فوتبال باشگاه‌هاي كشور در ورزشگاه انقلاب كرج و در ديدار خارج از خانه ميهمان تيم فوتبال سايپا البرز بود، تيمي كه در ديدار رفت در ورزشگاه يادگار امام قم، موفق به شكست سه بر صفر آن شده بود.
صبايي‌ها در اين ديدار در غياب سهراب بختياري‌زاده و حامد لك دو بازيكن اصلي خود يعني كاپيتان و سنگربان اين فصل به مصاف تيم فوتبال سايپا البرز و شاگردان مجيد صالح رفتند اما پايان تلاش آنها در 90 دقيقه با تساوي بدون گل همراه بود.
بعد از تساوي با تيم‌هاي فوتبال نفت تهران، استقلال تهران، مس كرمان، تراكتورسازي تبريز و فجر شهيد‌سپاسي شيراز، اين تساوي هفتمين تساوي تيم فوتبال صباي قم در مسابقات ليگ يازدهم فوتبال باشگاه‌هاي كشور بود كه منجر شد تا شاگردان ويسي همچنان در مكان چهارم جدول رده‌بندي ليگ برتر باقي بمانند و اميد به هفته‌هاي آتي داشته باشند.
صباي قم در ليگ برتر اين فصل موفق به شكست تيم‌هاي فوتبال تراكتورسازي تبريز، شهرداري تبريز، راه آهن شهر ري (بازي‌هاي رفت و برگشت)، سايپا البرز، مس سرچشمه كرمان، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلي و صنعت نفت آبادان شده است و چهار بار نيز به تيم‌هاي پرسپوليس تهران، داماش گيلان، ذوب آهن اصفهان و شاهين بوشهر باخته است.
در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور در حال حاضر تيم فوتبال استقلال تهران با كسب 40 امتياز در صدر ايستاده است و تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با كسب 39 امتياز رتبه دوم جدول را در اختيار دارد.
اين در حالي است كه نتايج ديدارهاي روز دوم هفته بيست و يكم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور موجب شد تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان اصفهان با كسب برتري مقابل شهرداري تبريز به مكان سوم صعود كند و تيم فوتبال صباي قم با كسب 37 امتياز و برابر با تيم سپاهان در مكان چهارم اين جدول بايستد.
تيم فوتبال صباي قم در هفته پنجم از دور برگشت ديدارهاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور روز چهارشنبه هفته جاري در ديداري خانگي ميزبان شاگردان فيروز كريمي در تيم فوتبال بحران زده شاهين بوشهر خواهد بود.
انتهاي پيام/ح20

شنبه|ا|1|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن