تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805659397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فردا روز ميثاق است، همه مي آييم


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: فردا روز ميثاق است، همه مي آييم
ما مي آييم! من، تو، ما و ميليون ها ايراني ديگر مي آييم تا در صفوف به هم فشرده، ايراني بودن، آزاده بودن، اسلامي بودن و بر حق بودنمان را فرياد زنيم، مي آييم تا بگوييم به كوري چشم دشمنان زلال انقلابمان، هميشه در تاريخ جاري است و انقلاب ما به راستي انفجار نور است. مي آييم تا به دنيا نشان دهيم، استقلال ما حاصل خون شهيدان جان بر كفي است كه مخلصانه جامه سرخ شهادت به تن كردند و اكنون شاهدان جاوداني هستند بر وفاداري ما.

شاهدند كه ما پيمان شكن نيستيم و قطره قطره خون آن ها را قدر شناسيم. مي آييم تا دوباره با خميني كبير(ره) با رهبر معظم انقلاب تجديد ميثاق كنيم و به دنيا بگوييم اينك اين ايران است، ايران اسلامي، ايستاده بر اريكه تاريخ و فاتح همه قلل دست نيافتني علم و دانش، اقتدار، استقلال، انسان دوستي و انسان پروري و كشوري هستيم كه همه مظلومان و ستمديدگان دنيا، ديده اميد به آن دوخته اند و منتظرند تا شميم انقلاب ما شام آن ها را نيز نوازش كند و به تن هاي خسته آن ها روح تازه ببخشد.

عظمت راهپيمايي 22 بهمن و اوج نااميدي استكبار
هر چه راهپيمايي 22 بهمن باشكوه تر باشد، دشمنان اين مرز و بوم نا اميدتر خواهند شد. اين جمله يك خانم خانه دار بجنوردي است.

فاطمه محمدي مي گويد: امسال هم به راهپيمايي مي آيم، چون مي دانم راهپيمايي هر چه باشكوه تر باشد، دشمنان ما نيز نا اميدتر خواهند بود.

وي مي افزايد: هنگامي كه در راديو و تلويزيون مي شنوم و مي بينم كه دشمنان ما، كشورهايي مانند آمريكا و اسرائيل خواهان نابودي نظام اسلامي ما هستند نمي توانم بي تفاوت بنشينم.

وي عنوان مي كند: نمي توانم حرف زور آن ها را تحمل كنم چرا كه خود آن ها از انرژي هسته اي و دانش هاي ديگر استفاده مي كنند ولي ديدن پيشرفت ما براي آن ها زجرآور است و مي گويند دست يابي به دانش هاي روز در ايران براي ما خطرناك تر از ديگر مسائل است.

وي اضافه مي كند: براي همين به راهپيمايي مي آيم تا بگويم اين معجزه الهي است كه ايران هم فشارها را تحمل كرده، به كسي محتاج نشده و توانسته است به اين جايگاه برسد.

يك مغازه دار مي گويد: در 30 سال گذشته كمتر سالي بوده است كه در راهپيمايي شركت نكرده باشم.

طبري اضافه مي كند: امسال هم در راهپيمايي شركت مي كنم تا به دنيا بگويم كه انقلاب ما خواست همه مردم بود و تا پاي جان از آن دفاع مي كنند و در صحنه حضور دارند.

اميرعلي شريفان دانش آموز است. وي عقيده دارد: اگر چه در دوران انقلاب حضور نداشتم ولي شركت در راهپيمايي 22 بهمن و ديدن هيجان و احساسات كساني كه در آن دوره حضور داشته اند و اكنون به راهپيمايي نيز آمده اند، به ما نشان مي دهد كه پيروزي انقلاب چقدر براي همه مردم اهميت دارد.

يك فرهنگي بازنشسته نيز مي گويد: معلمان سهم بزرگي در پيروزي انقلاب داشتند و اكنون نيز با حضور مستمر در همه عرصه ها به خصوص در راهپيمايي 22 بهمن دشمنان كشور را نا اميد مي كنند.

گريواني اضافه مي كند: حضور در راهپيمايي يعني دست رد زدن به سينه استكبار و تكرار شعار هميشگي ما يعني استقلال آزادي، جمهوري اسلامي.

حصاري يك دانشجوست؛ وي بيان مي كند: شركت در راهپيمايي 22 بهمن يعني يكبار ديگر رأي آري دادن به جمهوري اسلامي.

وي اظهار مي كند: حضور مردم هميشگي و مستمر است و هر سال شاهديم كه بر تعداد شركت كنندگان در راهپيمايي افزوده مي شود.

وي اظهارمي كند: اين گونه نيست كه با گذشت زمان، گرد فراموشي بر انقلاب و آرمان هاي آن پاشيده شود و تعداد شركت كنندگان در اين حماسه تصديق كننده اين امر است.

يك بانوي خبرنگار نيز مي گويد: براي زنده نگهداشتن دستاوردهاي انقلاب و انتقال آن به فرزندانمان در راهپيمايي شركت مي كنم.

نسترن عابديان مي افزايد: والدين الگوي فرزندانشان هستند و براي انتقال انقلاب و مفاهيم آن به نسل هاي بعدي حضور در راهپيمايي 22 بهمن يك وظيفه اسلامي و ملي است.

رئيس ستاد توسعه مردمي خراسان شمالي قرن بيستم را قرن پر فراز و نشيبي مي داند كه بسترساز وقايع مهم در تاريخ بشري بوده است.

دكتر انصاري مود مي گويد: در اين ميان انقلاب اسلامي ما از جمله وقايع مهم قرن گذشته بود.

وي تأكيد مي كند: از ديدگاه كارشناسان، مورخان و سياسيون، پيروزي انقلاب اسلامي، نقطه عطفي در تاريخ بشر به شمار مي رود.

وي اضافه مي كند: بزرگ ترين دستاورد انقلاب ما نعمت آزادي و استقلالي است كه در پناه اين نعمت هاي بزرگ ملت ما به خود مي بالد كه با نگرش به افق هاي دور دست توانسته است به مرزهاي روشن انديشه هاي علمي هم چون انرژي هسته اي و ديگر دستاوردهاي علمي برسد.

وي عنوان مي كند: با گذشت 30 سال از پيروزي انقلاب، جوشش خون شهداي گرانقدر ما هم چنان در رگ هاي مردم اين سرزمين كهن در غليان است و وظيفه ماست كه به پاس حفظ حرمت خون شهدا روز بزرگ پيروزي انقلاب را فراموش نكنيم.

وي مي افزايد: با شركت در راهپيمايي 22 بهمن رمز موفقيت مردم يعني وحدت آن ها در انظار جهانيان متجلي مي شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار خراسان شمالي نيز در اين باره مي گويد: كشور ايران به بركت انقلاب اسلامي توانسته است موفقيت هاي زيادي را كسب كند.

«كاظمي» دستيابي به فناوري صلح آميز هسته اي، ساخت تجهيزات مدرن نظامي و پرتاب ماهواره اميد به فضا را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ذكر مي كند.

وي تصريح مي كند: 22 بهمن در واقع يادآور يك پيروزي بزرگ در تاريخ ايران است.

وي بيان مي كند: يوم ا... 22 بهمن روز نا اميدي دشمنان انقلاب اسلامي است و راهپيمايي باشكوه اين روز بيانگر نمايش اقتدار ملت مسلمان و هميشه در صحنه ايران خواهد بود.

وي ادامه مي دهد: حضور ميليوني مردم، موجب افزايش اميد در بين دوستداران انقلاب مي شود و يأس را براي دشمنان اسلام ايجاد مي كند.

وي اظهار مي دارد: پيروزي انقلاب اسلامي نعمت الهي است كه مسلمانان با تمام وجود از آن محافظت خواهند كرد.

كاظمي يادآور مي شود: حضور تمام اقشار جامعه در راهپيمايي 22 بهمن حس مسئوليت مردم را در قبال انقلاب اسلامي نشان مي دهد.

نماينده مردم شيروان در مجلس شوراي اسلامي نيز مي گويد: حضور نسل جوان در راهپيمايي 22 بهمن بيانگر اين موضوع است كه پيروزي انقلاب اسلامي براي جواناني كه در سال 57 حضور نداشتند داراي اهميت است.

حسين نژاد مي افزايد: هر سال پير و جوان با مشت هاي گره كرده خود با گفتن شعار مرگ بر آمريكا در راهپيمايي 22 بهمن حضور دارند.

وي تصريح مي كند: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن يك نوع همايش سياسي و نشان دهنده قدرت همبستگي ملتي كه همگي افتخار و سربلندي كشور و ملت را رقم مي زنند مي باشد.

وي ادامه مي دهد: حضور پرشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشانگر اعتقاد و علاقه مردم به حفظ و استقلال است.

وي يادآور مي شود: روحيه انقلابي مردم ايران بعد از گذشت 30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي هم چنان باقي مانده است.

وي بيان مي كند: امام خميني(ره) با حمايت مردم توانست نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهي را سرنگون سازد و با توجه به مشكلات آن دوران مردم مسلمان ايران با تمام وجود اين انقلاب را حفظ خواهند كرد.

شهردار بجنورد نيز در اين باره مي گويد: انقلاب اسلامي محصول اتحاد، همدلي و همبستگي مردم با رهبري امام خميني(ره) است.

رياحي مي افزايد: دستاوردهاي اين نظام مقدس را مديون مقاومت مردم براي دفاع از كيان اسلامي در برابر توطئه دشمنان هستيم.

وي ادامه مي دهد: پيروزي انقلاب اسلامي به جهانيان ثابت كرد كه ملت ايران شكست ناپذير است و در مقابل زور و استبداد مقاومت مي كند.

وي بيان مي كند: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن روحيه دشمنان را تضعيف خواهد كرد.

نماينده مردم بجنورد، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شوراي اسلامي هم با اشاره به اين كه 22 بهمن يادآور خاطرات 30 سال مقاومت و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي است مي گويد: شركت در راهپيمايي اين روز بيانگر وحدت مردم خواهد بود.

موسي الرضا ثروتي مي افزايد: در 22 بهمن حلقه اتصال رهبري، مردم و دين اسلام كامل شده است.

وي تصريح مي كند: در طول 30 سال پيروزي انقلاب اسلامي دشمنان با ترفندهاي گوناگوني سعي داشتند وحدت مردم ايران را از بين ببرند اما ناكام مانده اند.

وي ادامه مي دهد: ملت ايران براي يادآوري پيروزي باشكوه 30 سال گذشته در راهپيمايي 22 بهمن حضور خواهند داشت.

وي بيان مي كند: در اين روز حكومت طاغوت به رهبري امام خميني(ره) و اتحاد ملت ايران از بين رفت.

امام جمعه موقت بجنورد نيز مي گويد: در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ملت آزاده ايران به مردم جهان نشان خواهند داد مانند روز اول به نظام جمهوري اسلامي وفادار هستند.

حجت الاسلام اسحاق زاده مي افزايد: ملت ايران هم چنان پشتيبان ولايت فقيه و پيرو راه شهدا خواهند بود.

وي تصريح مي كند: جوانان ايران به بركت نظام اسلامي هر روز به دستاوردهاي علمي تازه و جهاني دست پيدا مي كنند.

وي ادامه مي دهد: در روز 22 بهمن 1378 ملت ايران سر بلند فرياد خواهند زد نه شرقي نه غربي جمهوري اسلامي و اين شعار مانند سلاح برنده در بين جوامع غير اسلامي خواهد پيچيد.

وي بيان مي كند: دشمنان اسلام روز به روز ضعيف تر شده اند و اميدواريم شاهد نابودي كامل آنان باشيم.

فرماندار بجنورد نيز مي گويد: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن حمايت قاطع آنان از نظام جمهوري اسلامي را نشان مي دهد.

آرام مي افزايد: در اين روز ملت ايران بيعت مجدد خود را با مقام معظم رهبري، امام خميني(ره) و شهداي راه انقلاب تجديد مي كنند.

وي تصريح مي كند: 22 بهمن روز پيروزي اسلام بر كفر است و بيان شعارهاي كوبنده مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل مشت محكمي بر دهان دشمنان داخل و خارج خواهد بود.

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 491]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن