تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820174578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم سينمايي«درخت زندگي»آخرين ساخته ترنس ماليك در جشنواره فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: فيلم سينمايي«درخت زندگي»آخرين ساخته ترنس ماليك در جشنواره فجر
«درخت زندگي» ساخته ترنس ماليك با بازي براد پيت و شان پن برنده نخل طلاي كن جشنواره فيلم كن سال ۲۰۱۱ بود.
ايلنا: به گزارش روابط عمومي سي امين جشنواره فيلم فجر، فيلم «درخت زندگي» ساخته ترنس ماليك از جمله فيلم هايي است كه در بخش جشنواره جشنواره ها به نمايش در مي آيد.
«درخت زندگي» ساخته ترنس ماليك با بازي براد پيت و شان پن برنده نخل طلاي كن جشنواره فيلم كن سال ۲۰۱۱ بود. فيلم داستان خانواده‌اي در جنوب آمريكا در دهه ۱۹۵۰ را روايت مي‌كند و آن‌چه فيلم را همراهي مي‌كند فيلمبرداري باشكوه، موسيقي فراگير، تصاوير بي‌پيرايه و آن‌جهاني روايت و حضور ستاره‌هاي سينماست.
براد پيت در «درخت زندگي» نقش پدر سخت‌گير سه پسر از خانواده‌اي متوسط را بازي مي‌كند كه مي‌خواهد به آنها ياد بدهد منظم و سرسخت باشند، حتي در شرايطي كه به تدريج ايمان خود را به دنياي مادي و شغلش در يك كارخانه را از دست مي‌دهد.
پيت كه خود يكي از تهيه‌كنندگان «درخت زندگي» است، در نشست مطبوعاتي فيلم گفت: «پدر نان‌آور است و شما در فيلم مي‌بينيد روياي آمريكايي كه از كودكي با آن بزرگ شديم، تحقق پيدا نمي‌كند.»
شخصيت‌ها در «درخت زندگي» به دنياي طبيعي پا مي‌گذارند و همزمان صحنه‌هاي طولاني از ژرف‌دره‌هاي وسيع، فوران آتشفشان‌‌ها، انفجارها روي سطح خورشيد و جنگل‌هايي با دايناسورهاي ساكن در فيلم به چشم مي‌خورد.
ماليك در ۴۰ سال فعاليت تنها پنج فيلم بلند ساخته است. اولين فيلم او «برهوت» سال ۱۹۷۳ ساخته شد و ۲۰ سال طول كشيد كه پس از فيلم دومش «روزهاي بهشت» (۱۹۷۸)، سومين فيلمش «خط قرمز باريك» (۱۹۹۸) را مقابل دوربين ببرد، فيلمي كه اسكار بهترين فيلمنامه اقتباسي و كارگرداني را برايش به همراه داشت. «دنياي نو» ديگر فيلم او با بازي كالين فارل سال ۲۰۰۵ به نمايش درآمد.

«درخت زندگي» برنده جوايز اصلي حلقه منتقدان فيلم سان فرانسيسكو، انجمن منتقدان فيلم آمريكايي‌هاي آفريقايي‌تبار، انجمن منتقدان تورنتو، جوايز گاتام، انجمن منتقدان شيكاگو، انجمن منتقدان لس آنجلس، جوايز جامعه ملي نقد، انجمن منتقدان نيويورك، انجمن منتقدان آنلاين و ... است.

جمعه|ا|30|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن