تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820649953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از 55 هزار نفر در آزمون هاي مهارتي شركت كرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بيش از 55 هزار نفر در آزمون هاي مهارتي شركت كرده اند
رئيس مركز آموزش سنجش فني و حرفه اي استان مركزي گفت: از ابتداي سال جاري بيش از 55 هزار و 398 نفر در آزمون هاي مهارتي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان مركزي شركت كرده اند.


رسولي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: از ابتداي سال جاري تعداد 55 هزار و 398 نفر در بخش هاي مختلف مراكز ثابت، كارگاه هاي واگذار شده جوار كارگاه، ندامتگاه ها، پادگان ها، سيار شهري و روستايي، ادواري، صنعت ساختمان و آموزشگاه هاي آزاد در آزمون هاي اين اداره كل حضور داشته اند.
وي افزود: از اين تعداد 36 هزار و 362 نفر موفق به قبولي در آزمون ها و اخذ گواهي نامه شده اند كه تعداد 17 هزار و 699 نفر زن و تعداد 18 هزار و 666 نفر مرد هستند.
رئيس مركز آموزش و سنجش فني و حرفه اي استان مركزي خاطر نشان كرد: هم چنين ثبت نام از متقاضيان شركت در آزمون هاي ادوراي نيز به صورت الكترونيكي انجام شده است.
در ادامه آرمند سرپرست مركز شماره 2 آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر از بهره مندي كارشناسان فني و اجرايي معاونت عمران روستايي بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان بوشهر از آموزشهاي فني و حرفه اي خبر داد و افزود: براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته از سوي واحد آموزش و توسعه منابع انساني بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان به شهر ما مركز شماره 2 آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر اين دوره آموزشي برگزار شده است.
آرمند تاكيد كرد: در طول اين دوره فراگيران به طور تئوري و عملي با انواع نثرهاي سايت پلان و توپوگرافي و پروفيل هاي طولي و عرضي، نحوه محاسبه حجم، عمليات خاكي محاسبه طرح هندسي معابر و رمپ هاي ورودي به ساختمان نحوه پروفيل برداري از گود برداري ساختمان آشنا و پس از شركت در آزمون سنجش مهارت به شركت كنندگان گواهي نامه مهارت اعطا مي شود./ز

پنجشنبه|ا|29|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن