تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820547047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارتقاي مركز سنجش آلايندگي خودروها در البرز به يورو 4خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: ارتقاي مركز سنجش آلايندگي خودروها در البرز به يورو 4خبرگزاري موج -


۲۹ دي ۱۳۹۰ (۹:۵۷ق.ظ)

ارتقاي مركز سنجش آلايندگي خودروها در البرز به يورو 4
خبرگزاري موج - مديركل حفاظت محيط زيست استان البرز گفت: مركز سنجش آلايندگي خودروها در البرز به يورو 4 ارتقا مي‌يابد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان محيط زيست استان البرز، حسن پسنديده با اعلام اين خبر اظهار داشت: ارتقاي تست مركز آلاينده هاي خودرو از يورو 2 به يورو 4 در سفر معاون رئيس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست انجام خواهد شد.
وي در ادامه سخنان خود به راه‌اندازي دو ايستگاه جديد سنجش آلودگي هوا در كرج اشاره كرد و گفت: امروزه مسئله آلودگي محيط زيست يكي از مهم‌ترين و حادترين مسائل ناشي از تمدن انساني در جهان به شمار مي‌رود چراكه از اعماق زمين تا جو، حيات كره خاكي را به مخاطره انداخته است.
وي افزود: هوا به عنوان مهم‌ترين نياز روزمره زندگي بشري بوده و حتي ارزش آن حياتي‌تر از آب و غذا براي انسان است، اين در حالي‌ا ست كه طبق گزارشات سالانه 4.5 ميليون نفر بر اثر آلودگي هوا در جهان جان خود را از دست داده و آلودگي هوا چهارمين عامل مرگ و مير در جهان است.
اين مسئول با تأكيد بر اينكه كرج به عنوان يكي از هشت شهر آلاينده هوا در كشور محسوب مي‌شود، گفت: شهر كرج به دليل هم‌جواري با پايتخت و ارزان بودن قيمت مسكن و زمين در مقايسه با تهران و وجود فرصت‌هاي اشتغال در صنايع در حال رشد در پيرامون آن، يكي از شهرهاي مهاجرپذير كشور است.
وي اظهار داشت: تردد خودروهاي فرسوده در سطح شهر كرج نيز به شدت آلودگي هواي اين شهر را مي‌افزايد.
پسنديده خاطرنشان كرد: ‌با وجود تعدادي از صنايع و نيروگاه فرديس در شهر كرج و حدود 5 هزار واحد فعال صنعتي در استان، بخش مهمي از آلودگي نيز به منابع ثابت اختصاص دارد،‌ به طوري كه طبق آمار 135 واحد بزرگ آلاينده هوا در استان شناسايي شده كه با در نظر گرفتن جهت باد غالب ،بر آلودگي هواي شهر اثرگذار هستند.
وي گفت: جهت كنترل و نظارت زيست محيطي بر وضعيت كيفي هوا در شهر كرج در حال حاضر تعداد دو ايستگاه سنجش آلودگي هوا در سطح اين كلانشهر وجود دارد كه وضعيت كيفي هواي شهر كرج رصد مي‌شود كه اميدواريم با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده تا پايان سال‌جاري دو ايستگاه ديگر نيز راه‌اندازي و به بهره‌برداري برسد.

پنجشنبه|ا|29|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن