تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820348841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون پژوهشي موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره): نظرات امام(ره) را نبايد يك سويه نگاه كرد تيزهوشي و تيزبيني امام(ره) حقيقت انقلاب را از انحرافات حفظ كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون پژوهشي موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره): نظرات امام(ره) را نبايد يك سويه نگاه كرد تيزهوشي و تيزبيني امام(ره) حقيقت انقلاب را از انحرافات حفظ كرد


خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

معاون پژوهشي موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) گفت: تيزهوشي و تيزبيني امام(ره) حقيقت انقلاب را از انحرافات حفظ كرد، اما پس از گذشت 30 سال جلساتي برگزار مي‌شود و حرف‌هايي زده مي‌شود كه ما را از راه امام(ره) دور مي‌سازد.

به گزاش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدعلي خسروي در اولين اردوي سراسري فرهنگي دانشجويان طريق جاويد شاهد كه صبح امروز در محل هتل فردوسي مشهد برگزار شد، افزود: جسم انسان محدود است اما روح و روان انسان است كه او را متمايز مي‌كند و همين جنبه است كه حتي پس از مرگ نيز فنا ناپذير است؛ روح انسان قدرت پرواز بالايي دارد اما متاسفانه ما به شهوات و رمس بسته شده‌ايم.

وي با اشاره به اينكه سير و سلوك مراحلي دارد، افزود: بهترين و بالاترين روش سير و سلوك قرآن است اما متاسفانه دستان شياطين زياده شده و مجالسي در تهران راه اندازي مي‌شود كه اين مسير مقدس را انحرافي نشان مي‌دهد و از فطرت پاك انسان‌ها سوء استفاده مي‌كند.

حجت الاسلام خسروي با گراميداشت ياد و خاطره آيت‌الله توسلي افزود: وي همان كسي بود كه جانش را در راه امام(ره) و مبارزه با خرافات فدا كرد و همواره مي‌گفت خرافات را به نام امام(ره) ننويسيد.

معاون پژوهشي موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) در پاسخ به اين پرسش كه آثار و صحبت‌هاي امام در دولت نهم چقدر تاثير داشته است، ‌گفت: نظرات امام(ره) را نبايد يك سويه نگاه كرد، ويژگي‌ امام(ره) اين بود كه تمامي ابعاد را با همديگر نگاه مي‌كرد و اگر بخواهيم بخشي از آن را پر رنگ كنيم از ساير بخش‌ها باز خواهيم ماند.

وي افزود: نظرات امام(ره) در دوران ايشان و در 8 سالي كه مقام معظم رهبري رياست جمهوري را عهده دار بودند، به بهترين وجه اجرا شد.

حجت السلام خسروي در ادامه افزود: در دوران سازندگي و اصلاحات، موفقيت‌هاي چشمگيري در زمينه اجرايي شدن نظرات امام(ره) داشتيم كه بهره‌برداري آن را در دولت نهم شاهديم كه از آن جمله پرتاب ماهواره اميد بود، گرچه خوشبختانه در دولت نهم اين نظرات در ابعاد ارزشي پياده شده است.

وي در پاسخ به اين پرسش كه چه كارهايي در زمينه نشر آثار و افكار امام(ره) انجام شده است تا اين افكار بيش از پيش در جامعه نمود پيدا كند، گفت: افكار و انديشه‌هاي ايشان مساله‌اي است كه به يك موسسه خاص تعلق ندارد، ايشان بنيان گذار نظام است و تمامي بودجه و حركات اقتصادي كشور بايد در جهت پي ريزي و تحقق اهداف ايشان باشد.

معاون پژوهشي موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) ادامه داد: اينكه انتظار داشته باشيم موسسه‌اي با بنيه مالي و بودجه بسيار كم بتواند تمامي انديشه‌هاي امام(ره) را گسترش دهد، توقع به جايي نيست، گرچه با همين بضاعت كم نيز توانسته تمام آثار ايشان را به خوبي جمع آوري و توليد و باز توليد كند، به طوري كه تمامي سخنان امام(ره) و كتاب‌هاي ايشان را در 50 مجلد به نام "موضوعه الامام خميني" جمع آوري كرده است.

جمعه|ا|25|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن