تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820244495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو هيئت علمي دانشكده هنر دانشگاه فردوسي مشهد تاكيد كرد:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو هيئت علمي دانشكده هنر دانشگاه فردوسي مشهد تاكيد كرد:
خبرگزاري فارس: عضو هيئت علمي گروه گرافيك دانشكده هنر دانشگاه فردوسي مشهد گفت: استفاده از تنوع بافت گياهي در زيباكردن فضاي شهري در اغلب شهرهاي پيشرفته دنيا بسيار زياد است.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومي معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري مشهد، مهرداد صدقي در دوازدهمين نشست از سري نشست‌هاي كاركرد هنر در زندگي شهري با عنوان «چهارگاه» با نگاهي به تنوع كاركردهاي هنري در ارتباطات بصري و جذابيت‌هاي ديداري شهر‌هايي چون لس‌آنجلس‌، استفاده همزمان از شيوه‌هاي گوناگون با توجه به كمترين ميزان اغتشاش بصري و شناخت درست و خلاقانه از رسانه‌هاي قديمي و جديد را مورد توجه قرار داد‌.
اين استاد دانشگاه‌، تنوع فرهنگي را سبب برگزاري جشن‌ها و كارناوال‌هاي مربوط به مليت‌هاي مختلف در اين شهر دانست و گفت: در اين شهر 72 مليت وجود دارد كه ايراني‌هاي بسياري با موقعيت و جايگاه بسيار خوب نيز در آنجا زندگي مي‌كنند و با وجود حدود 800 هزار نفر ايراني‌، مي‌توان لس‌آنجلس را مهم‌ترين كانون و مركز مهاجران ايراني دانست‌.
وي ادامه داد: امروزه اغلب شهرهاي بزرگ دنيا تمهيدات ساده‌اي را براي ارتباطات بصري در سطح شهر برپايه كم هزينه بودن دارند كه آن را ارائه مي‌دهند.
صدقي با اشاره به «تبليغات با حضور اشخاص»، به عنوان يكي از ساده‌ترين كاركردهاي بصري گفت: اين موضوع به هنرهاي اجرايي و نيز پرفورمنس بر‌مي‌گردد كه جنبه‌هاي نيمه‌نمايشي دارد و اشخاص با فلشي در دستشان‌، فضاي خودماني‌تري را در محيط شهري ايجاد مي‌كنند‌، استفاده از تابلوهاي آماده براي آگهي‌هاي شخصي در سطح شهر‌، يك نوع انضباط بصري در شهر ايجاد مي‌كند‌.
اين نويسنده مقالات هنر شهري در مطبوعات تخصصي كشور‌، خاطرنشان كرد: برخي از اين شيوه‌ها با امكانات تكنولوژيك و هزينه‌هاي هنگفت در معرض ديد مخاطبان قرار مي‌گيرد ولي در كنار آن شيوه‌هاي بسيار ارزان و ساده هم جايگاه خود را همچنان حفظ كرده و به تحولات مطابق با نيازهاي جامعه حساسيت زيادي دارند‌.
انتهاي پيام/ي30

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن