تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820707818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش تمرين امروز آبي پوشان/غيبت عليزاده پس از اشتباه بزرگ / انتقاد هواداران از تساوي استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تمرين امروز آبي پوشان/غيبت عليزاده پس از اشتباه بزرگ / انتقاد هواداران از تساوي استقلال
غيب علي عليزاده و سياوش اكبرپور و حضور واعظ آشتيابي و علي انصاري در جمع آبي پوشان از مهمترين اتفاقات تمرين امروز استقلال بود.

به گزارش خبرنگار مهر، توقف استقلال مقابل پرسپوليس در آخرين دقايق شصت و ششمين دربي تهران مي توانست تبعاتي براي آبي پوشان به دنبال داشته باشد. براي آنكه تبعات اين بازي ديدارهاي آينده آبي پوشان را تحت تاثير قرار ندهد، واعظ آشتياني، مديرعامل باشگاه استقلال به همراه علي انصاري، عضو هيئت مديره اين باشگاه امروز در محل تمرين آبي پوشان حضور يافتند.

آشتياني و انصاري 10 دقيقه قبل از آغاز تمرين امروز استقلال به ورزشگاه دستگردي آمده و در جمع مربيان و بازيكنان آبي پوشان حضور يافتند. جلسه مديران استقلال با آبي پوشان حدود 15 دقيقه بطول انجاميد. با توجه به اينكه جلسه آبي پوشان پشت درب‌هاي بسته برگزار شد كسي از ماحصل آن باخبر نشد اما به نظر مي رسد مهمترين موضوع بحث آنها گفتگو پيرامون شرايط حساس تيم و باشگاه استقلال باشد.

پس از آنكه نشست مسئولان باشگاه با بازيكنان و مربيان اين تيم به پايان رسيد، قلعه نويي بازيكنان را در رختكن نگه داشت و در جلسه اي 10 دقيقه‌اي شرايط حساس تيم را به آنها گوشزد كرد.

در تمرين امروز تيم فوتبال استقلال بيش از 80 تماشاگر حضور داشتند، هواداراني كه از نتيجه ديدار روز گذشته آبي پوشان مقابل پرسپوليس ناراضي بوده و معتقد بودند اين تيم مطابق انتظار عمل نكرده است.

علي عليزاده، چهره خبرساز شصت و ششمين دربي شهر تهران در تمرين امروز آبي پوشان حضور پيدا نكرد. او كه با اشتباه خود منجر به توقف استقلال در دقيقه 90 بازي روز گذشته شد، بنا به دلايلي نامعلوم از حضور در تمرين امروز آبي پوشان خودداري كرد. علاوه بر اين بازيكن سياوش اكبرپور نيز در تمرين امروز غايب بود.

بعد از پايان جلسات با مديران و مربيان استقلال، بازيكنان ساعت 16 وارد زمين چمن ورزشگاه دستگردي شدند. بازيكناني كه در بازي روز گذشته 90 دقيقه بازي كرده بودند، 20 دقيقه به دويدن پرداخته و با انجام تمرينات كششي به كار خود پايان دادند. اين بازيكنان در پايان تمرين به استخر و سونا رفتند.

پيروز قرباني به علت دل درد زودتر از ديگر بازيكنان محل تمرين را ترك كرد.

علي عليزاده، سياوش اكبرپور، وحيد طالب لو، فابيو جان واريو و هاشم بيك زاده غايبان تمرين امروز استقلال بودند.

بازيكناني كه در بازي روز گذشته فرصت حضور در ميدان را پيدا نكرده و يا در نيمه دوم به زمين رفته بودند پس از پشت سرگذاشتن مراحل ابتدايي تمرين در قالب دو تيم نارنجي و آبي فوتبالي دستگرمي انجام دادند كه اين بازي در پايان به برتري 3 بريك تيم آبي انجاميد. براي اين تيم محمود فكري، ابراهيم تقي پور و احمد خذيراوي گلزني كردند و تك گل تيم نارنجي نيز توسط محمود فكري (گل به خودي) به ثمر رسيد. تمرين امروز استقلالي ها ساعت 16:45 تمام شد.

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن