تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820299005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شوراي شهر سمنان:سمنان با افت كيفيت و كمبود آب مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس شوراي شهر سمنان:سمنان با افت كيفيت و كمبود آب مواجه است
خبرگزاري فارس: رئيس شوراي اسلامي شهر سمنان از افت كيفيت و كمبود آب در سمنان ابراز نگراني كرد.


سيدكاظم شجاعي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سمنان مهم‌ترين مسئله را در هر شهري تامين آب آشاميدني مورد نياز مردم آن دانست و گفت: اين مسئله در سمنان بسيار مهم‌تر از ساير شهرهاست.
وي اظهار داشت: وجود املاح و ناخالصي آب آشاميدني يكي از مشكلات جدي شهرستان سمنان است.
رئيس شوراي اسلامي شهر سمنان با بيان اينكه كيفيت پايين آب حتي پس از افتتاح طرح چشمه روزيه در سمنان نيز وجود دارد كه از مهم‌ترين دغدغه‌هاي اعضاي شوراي اسلامي شهر سمنان و همه مردم است.
شجاعي از مسئولان آب و فاضلاب استان سمنان خواست تا در خصوص طرح‌هاي انتقال آب از سد نمرود و فينسك به سمنان تلاش و برنامه‌ريزي كنند.
وي به طرح شبكه فاضلاب شهر سمنان اشاره كرد و با انتقاد از نحوه انتخاب پيمانكاران گفت: پيمانكاران بايد از توانمندي كامل برخوردار باشند تا كارها با سرعت بيشتري انجام گيرد و مردم با مشكل و صدمه مواجه نشوند.
رئيس شوراي اسلامي شهر سمنان به موضوع استفاده بهينه از پساب و ساماندهي و استفاده آب استخرها به خصوص سد خاكي در حد غربي سمنان اشاره و تصريح كرد: با توجه به نزديك بودن دور دوم سفر هيئت دولت به سمنان، اين موضوعات مي‌تواند در اين سفر مورد بررسي قرار گيرد.
بهره‌برداري تكميلي از طرح انتقال آب چشمه روزيه به سمنان پس از 14سال انتظار مردم اين شهر و به يمن سفر رئيس جمهوري و هيئت دولت به اين استان آغاز شد اما هم‌اكنون اين طرح بازدهي چنداني ندارد.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري استان سمنان نيز پيش‌تر گفته بود: در حال حاضر آبدهي چشمه روزيه سمنان از 550 به 320 ليتر در ثانيه رسيده است.
مرتضي عزالدين افزود: خط انتقال آب آشاميدني چشمه روزيه به سمنان با هدف انتقال 650 ليتر آب در ثانيه طراحي و اجرا و براي اين طرح، 400 ميليارد ريال اعتبار اختصاص هزينه شده است.
وي افزود: 28 درصد مردم استان سمنان تا دو برابر الگوي مصرف و 12 درصد دو برابر بيشتر از الگوي مصرف آب استفاده مي‌كنند كه بايد در نحوه مصرف خود تجديد نظر كنند.
انتهاي پيام/ش20

دوشنبه|ا|28|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن