تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812821475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توقف بارسلونا ، صعود منچستر يونايتد ، سقوط هافنهايم


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: توقف بارسلونا ، صعود منچستر يونايتد ، سقوط هافنهايم
مسابقات باشگاهى در قاره سبز طى روزهاى شنبه و يكشنبه گذشته دنبال شد كه اتفاقات ريز و درشت در آن به چشم مى خورد. با توجه به تعطيلى روز گذشته امروز (سه شنبه) بازى هاى هر ۲ روز را مرور مى كنيم.
صدرنشينى برلينى ها در بوندس ليگا
هافنهايم در بوندس ليگا مثل بازى رفت مقابل لوركوزن به مشكل برخورد كرد و اين مرتبه با ۴ گل مغلوب رقيب خود شد تا راه براى صدرنشينى يكى از ۲ تيم هرتابرلين و بايرن مونيخ باز شود كه برلينى ها در خانه با ۲ گل ورونين مهاجم اوكراينى و قرضى ليورپول مقابل تنها گل كلوزه بازى را برده و صدرنشينى بوندس ليگا را به نام خود ثبت كردند. از ديگر اتفاقات مهم اين هفته برترى بوخوم با ۲ گل مقابل شالكه بود كه توسط كورانى تنها يكى از گل هاى خورده را جبران كرد و در مسابقه اى كه هاشميان ۹۰ دقيقه نيمكت نشين بود اين تيم قعرنشين پيروزى بزرگى را از آن خود كرد.هامبورگ عصر يكشنبه در خانه خودش مقابل بيله فلد با گل هاى تروخوفسكى و گوئررو موفق شد رقيب سختكوش و ته جدولى را مغلوب كرده و خود را در جدول بالا بكشد.دورتموند و كوتبوس يك بر يك مساوى كردند درست مثل برمن مقابل گلادباخ كه اين يكى باعث شده توماس شائوف كاملاً براى ادامه مربيگرى در وردربرمن احساس ناامنى كند. فرانكفورت بدون مهدوى كيا ۲ بر صفر مغلوب ولفسبورگ شد و كلن با هدايت دام تساوى بدون گل را مقابل كارلسروهه تجربه كرد تا كماكان مشكلات قبلى را به همراه داشته باشد و نهايتاً هانوفر و اشتوتگارت در يك مسابقه پرگل ۳ بر ۳ به تساوى رسيدند.
حرف و حديث در دربى مدونينا
در فوتبال سرى A ايتاليا، آتالانتا با ۳ گل رم را در هم كوبيد تا در روزى كه جيالوروسى ها بى برنامه و عصبى بازى مى كردند اسير مردان دل نرى شده و يك گام ديگر از رتبه چهارمى دور گردند. پروتا در اين مسابقه اخراج شد. يوونتوس هم در خانه اش مقابل سامپدوريا به نتيجه اى بهتر از تساوى يك بر يك دست نيافت و گلزن بيانكونر ها ،آمائورى بود كه پس از مدت ها موفق به گلزنى شد. ديدار پرگل جنوا - فيورنتينا مدعيان نشستن بر سكوى چهارمى ۳ بر ۳ مساوى شد. در اين مسابقه آدريان موتو براى فلورانسى ها ۳ بار گلزنى كرد و بياوا از تيم جنوا اخراج شد. مهمترين ديدار هفته يعنى دربى مدونينا تحت تأثير اشتباهات داورى به نفع اينتر به پايان رسيد تا صداى اعتراض ميلانى ها به هوا بلند شود. گل آدريانو كه با استفاده از دست به ثمر رسيد برخلاف جريان مسابقه ميزبان را پيش انداخت و در ادامه استانكويچ موفق شد اختلاف گل را به عدد ۲ برساند. پاتو يكى از گل هاى خورده را جبران كرد و كمك داورى كه «هند» مشخص آدريانو را نديد پنالتى واضح روى اينزاگى و آمبروسينى را نگرفت و ۲ آفسايد ميلى مترى از سوپرپيپو گرفت تا مشخص شود مشكل بينايى نداشته است. ميلان در شبى كه كاكا را به دليل مصدوميت نداشت و كافو را به عنوان ميهمان در ورزشگاه مى ديد با آسيب ديدگى بكهام تغيير سيستم داد تا با يك بازى شناور سزار سنگربان برزيلى اينتر را وادار به عكس العمل هاى تماشايى كند. هر چند كه نتيجه تا پايان حفظ شد تا لبخند بر روى لبان مورينيو نقش بسته و بازيكنان مسرور و شادمان به سوى موراتى مالك باشگاه ابراز احساسات كنند. ساير نتايج به شرح ذيل است:
كيه وو يك كاتانيا يك
رجينا صفر پالرمو صفر
لاتزيو يك تورينو يك
كاليارى ۲ لچه صفر
سيه نا يك اودينزه يك
ناپولى يك بولونيا يك
به دليل نتايجى كه به آن اشاره شد مى توان هفته اخير سرى A را هفته مساوى ها قلمداد كرد.
كاهش اختلاف امتيازات در صدر لاليگا
خستگى ناشى از بازى هاى ملى گريبان بارسلونا را گرفت تا در شبى كه مسى و آنرى از روى نيمكت بازى را دنبال مى كردند اتوئو ۲ گل به ثمر رساند. بارسا مقابل بتيس ۲ بر ۲ متوقف شده تا پس از ماه ها در كسب ۳ امتياز ناكام بماند. رئال مادريد يك روز بعد از اين نتيجه از موقعيت استفاده كرده و با پيروزى ۴ بر صفر مقابل گيخون كه روى گل هاى رائول ۲ گل، هانتلار و مارسلو به دست آمد فاصله اش را در صدر ۲ امتياز كاهش و به ۱۰ امتياز رساند تا اميدوار به هفته هاى آتى باشد به خصوص كه بارسا بايد دربى كاتالونيا را مقابل اسپانيول برگزار كند. هر چند اين رقيب همشهرى با شكست ۲ بر صفر مقابل سويا اوضاع خوبى در جدول ندارد و شايد اين بار نتواند براى بارسا دردسرساز شود.
ساير نتايج به شرح ذيل است:
لاكرونيا يك اوساسونا يك
والنسيا يك مالاگا يك
آلمريا ۳ وايادوليد ۲
نومانسيا صفر مايوركا يك
بيلبائو يك ركرتيوو يك
سانتاندر يك ويارئال يك
لازم به ذكر است نكونام ۹۰ دقيقه در تركيب حاضر بود و شجاعى از دقيقه ۷۲ به تركيب مردان كاماچو اضافه شد.
صعود منچستر يونايتد و چلسى
از سرى بازى هاى FA كاپ ،منچستريونايتد در خانه دربى كانتى ۴ بر يك به پيروزى رسيد تا به كمك بازى درخشان رونالدو و گلزنى اين بازيكن همراه با نانى و گيبسون مردان فرگوسن يك گام ديگر در جدول FA كاپ پيشروى كنند. چلسى با هت تريك آنلكا، واتفورد را ۳ بر يك برد تا هيدينك با قدمى خوش يمن از عصر ديروز كارش را براى هدايت اين تيم آغاز كند. اورتون موفق شد پس از كنار زدن ليورپول اين مرتبه آستون ويلا تيم سوم جدول ليگ برتر را ۳ بر يك شكست داده و مردان اونيل را از جام اخراج كند. رادول، آرتتا و كاهيل گلزنان ميزبان بودند كه تك گل ميلنر هم نتوانست مانع از شكست ويلا شود. سوانسى مقابل فولهام، شفيلديونايتد مقابل هال سيتى و وستهام مقابل ميدلزبرو يك بر يك متوقف شدند و ديدار بلكبرن و كاونترى ۲ بر ۲ شد تا كليه اين ديدارها تكرار گردد. ناگفته نماند عصر شنبه پورتس موث ۲ بر صفر من سيتى را در ليگ برتر شكست داد تا در غياب آدامز مربى بركنار شده اش مارك هيوز را يك گام به اخراج نزديك كند.
منچستريونايتد - فولهام
شياطين سرخ به دنبال افزايش فاصله
امروز يك ديدار عقب افتاده از ليگ برتر انگلستان بين ۲ تيم منچستريونايتد و فولهام در اولدترافورد برگزار مى شود كه به دليل حضور صدرنشين فعلى جزيره در جام باشگاه هاى جهان به تعويق افتاده بود و حالا مردان فرگوسن قصد دارند با برترى مقابل اين رقيب لندنى فاصله خود را در صدر جدول با تعقيب كننده هايى نظير ليورپول، آستون ويلا و چلسى افزايش دهند. فرگوسن كه اكثر مردانش درگير بازى هاى ملى بوده اند ۲ شب قبل يك ديدار سنگين در FA كاپ مقابل دربى كانتى برگزار كردند و حالا با خستگى ناشى از همان مسابقه بايد مقابل فولهام قرار گيرند كه با هاجسون سعى دارد خود را در ميانه ميدان حفظ كند. تقويم فشرده ناشى از همان حضور در خاور دور است اما مردان منچستر آمادگى لازم را براى رويارويى با چنين شرايطى دارند و حتم بدانيد براى سبقت گرفتن از حريفان و پيشتازى مطلق در ليگ برتر سعى دارند با دست پر بازى خانگى امشب را پشت سر بگذارند. ۲ مربى كهنه كار كه به خوبى از سبك تفكرات يكديگر با خبرند هيجان را به اين مسابقه منتقل مى كنند و يونايتد بى صبرانه در انتظار بازگشت رونى به ميادين است تا با نيروى تهاجمى بيشتر رقيبان را از سرراه بردارد. لازم به ذكر است «داكور» خريد جديد فولهام در مركز زمين انگيزه زيادى براى خودنمايى در اين مسابقه دارد و تقابل او با هافبك هاى سرشناس منچستر مى تواند بر زيبايى هاى اين مسابقه بيفزايد. خط حمله آتشين منچستر كه اين روزها در ميادين مختلف گلزنى مى كنند، در اين مسابقه هم نقشه هاى زيادى در سردارند تا با خلع سلاح حريف ۳ امتياز را به تيم ميزبان در حضور هواداران پرشور اولدترافورد هديه كنند.

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن