تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820250171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار دهگلان:شهدا و خانواده هاي ايثارگران بزرگترين سرمايه نظام اسلامي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار دهگلان:شهدا و خانواده هاي ايثارگران بزرگترين سرمايه نظام اسلامي هستند
شهدا و خانواده هاي ايثارگران بزرگترين سرمايه نظام اسلامي هستند
دهگلان - خبرگزاري مهر: فرماندار شهرستان دهگلان شهدا و خانواده هاي معظم ايثارگران را بزرگترين سرمايه براي انقلاب اسلامي عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمد رضايي در يادواره شهداي بخش مركزي شهرستان دهگلان اظهار داشت: شهدا با خلق حماسه‌هاي ماندگار و جاودانه مايه افتخار و عزت كشور شده اند و به ملت ايران حيات دوباره بخشيدند.

به گفته وي، شهدا با ايثار، شجاعت، وفاداري و ايمان واقعي خويش، تمام فضايلي را كه دين مبين اسلام همواره بر آن تاكيد كرده به معناي واقعي به نمايش گذاشتند.

فرماندار شهرستان دهگلان با بيان اينكه انقلاب اسلامي ما با خون شهدا حياتي محكم پيدا كرده است، افزود: امروز استكبار جهاني با تمام توان سعي در پاره كردن اين ريسمان محكم دارد، اما غافل از اينكه انقلاب اسلامي ايران انقلاب ريشه ‌دار در آرمان‌ خواهي و توجه به نيازهاي حقيقي بشريت است.

رضايي از شهدا به عنوان بزرگ‌ ترين سرمايه معنوي مستضعفان و آزادي ‌خواهان جهان نام برد و افزود: مسيري كه شهدا براي ما ترسيم كردند مسير عزت‌ آفريني است و سعادت دنيا و آخرت ما در تجلي آن است.

وي بر ترويج روحيه ايثار و شهادت در جامعه به ويژه در بين جوانان تاكيد كرد و يادآور شد: ايران اسلامي در دوران دفاع مقدس خاستگاه ظهور انسان‏هاي وارسته‏ و بزرگي بوده است كه الگوگيري از آنان عظمت انقلاب را براي هميشه حفظ مي كند.

فرماندار شهرستان دهگلان شهدا را بهترين الگوي نسل امروز خواند و گفت: جوانان ايران اسلامي با تاسي از شهدا همچنان گوش به فرمان ولايت فقيه، آماده مقابله با دسيسه‏هاي دشمنان هميشه شكست خورده انقلاب هستند.

وي در پايان برگزاري يادواره شهدا را اقدامي ارزشمند در راستاي توسعه و ترويج افكار و اهداف شهدا در جامعه دانست و افزود: برگزاري اين گونه برنامه ها و معرفي شهدا در اين يادواره ‌هاي مختلف مي‌ تواند در آشناتر كردن جوانان نسل حاضر با افكار و آموزه‌ هاي شهدا تاثير به سزايي داشته باشد.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن