تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير خارجه تركيه: بهار عربي ابتدا در لبنان محقق شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: وزير خارجه تركيه: بهار عربي ابتدا در لبنان محقق شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آسيا - خاورميانه

وزير امور خارجه تركيه با تاكيد بر ضرورت برقراري امنيت و ثبات در لبنان اعلام كرد كه بهار عربي ابتدا در اين كشور تحقق يافت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از روزنامه مصري اليوم السابع، احمد داود اوغلو، وزير امور خارجه تركيه كه براي شركت در كنفرانس "گذار به دموكراسي در كشورهاي بهار عربي" به لبنان سفر كرده است، در حاشيه ديدار با نجيب ميقاتي، نخست‌وزير اين كشور اعلام كرد: مي‌توانم بگويم كه بهار عربي براي رسيدن به دموكراسي در لبنان تحقق يافته و لبنان كشوري است كه انتخابات آزاد و عادلانه در آن برگزار شده و تفاهم سياسي در آن وجود دارد.

وي در ادامه افزود: امنيت لبنان براي تركيه بسيار حائز اهميت است چرا كه امنيت لبنان امنيت منطقه را تامين مي‌كند.

وي ابراز اميدواري كرد كه كشورهاي ديگر نيز از لبنان الگو بگيرند و انتخابات عادلانه و آزاد برگزار كنند و همه گروه‌هاي سياسي در اين كشورها نيز در روند سياسي كشور خود سهيم باشند.

وزير امور خارجه تركيه همچنين اعلام كرد كه وي حامل پيام دعوت رجب طيب اردوغان، نخست‌وزير تركيه از نجيب ميقاتي براي سفر به تركيه است و اين پيام را به ميقاتي تحويل داده است.

داوود اوغلو روز شنبه نيز ديدارهايي با ميشل سليمان رئيس‌جمهوري، نبيه بري رئيس پارلمان لبنان و نجيب ميقاتي برگزار كرد و با مثبت ارزيابي كردن اين ديدارها اعلام كرد كه مسائل دوجانبه و تحولات منطقه موضوع اصلي مورد بحث در اين ديدارها بوده است.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن