تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803916162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله مقتدايي: دستاوردهاي پژوهشي حوزه براي رهبر انقلاب اعجاب انگيز بود خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: آيت‌الله مقتدايي: دستاوردهاي پژوهشي حوزه براي رهبر انقلاب اعجاب انگيز بود خبرگزاري موج -


۲۵ دي ۱۳۹۰ (۹:۱۳ق.ظ)

آيت‌الله مقتدايي:

دستاوردهاي پژوهشي حوزه براي رهبر انقلاب اعجاب انگيز بود
خبرگزاري موج - بازديد رهبر معظم انقلاب از نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي حوزه، در سال گذشته براي معظم‌له اعجاب انگيز بود، كه اين همه پژوهش با عناوين مختلف در سطح عالي و بي سرو صدا صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي حوزه علميه قم، آيت الله مقتدايي، در مراسم افتتاح دومين نمايشگاه تخصصي كتاب حوزه در قم، با اشاره به ظرفيت‌هاي موجود براي فعاليت‌هاي فرهنگي، اظهار داشت: مي‌توان با انجام فعاليت‌هاي فرهنگي اثرگذار، باقيات و الصالحاتي براي آخرت جمع آوري كرد.
مدير حوزه‌هاي علميه گفت: با توجه به مسافريني كه به قم رفت و آمد دارند و زائرين خارجي كه به اين شهر مي‌آيند، برپايي نمايشگاه دائمي كتاب در اين استان ضروري به نظر مي‌رسد و اين نمايشگاه مي‌توان توشه اي ارزشمند براي مسافران و زائران باشد.
وي با بيان اين كه همت براي ارتقاي امكانات در حوزه‌هاي علميه يكي از باقيات و الصالحات است، گفت: امروز امكانات حوزه‌هاي علميه قابل مقايسه با دانشگاه‌ها نيست؛ بنابراين هرچه دراين زمينه كار شود، كم است.
مدير حوزه‌هاي علميه ادامه داد: مقام معظم رهبري در سفر سال گذشته به قم، كه بسيار پر خير و بركت بود و حوزه و حوزويان تا ساليان سال از بيانات و رهنودهاي ايشان براي ارتقا و پيشرفت استفاده مي‌كنند، بر توجه به حوزه‌ها تاكيد كردند.
عضو خبرگان رهبري اضافه كرد: بازديد رهبر معظم انقلاب از نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي حوزه، در سال گذشته براي معظم‌له اعجاب انگيز بود، كه اين همه پژوهش با عناوين مختلف در سطح عالي و بي سرو صدا صورت گرفته است.
آيت الله مقتدايي با اشاره به ضرورت حمايت از پژوهش‌هاي حوزوي،‌ گفت: از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تقاضا مي‌كنيم به مسائل حوزه توجه بيشتري داشته باشد و پژوهش‌ها و تاليفاتي كه در حوزه نگاشته مي‌شود و مورد نياز جامعه و حتي جهان است را مورد حمايت قرار دهند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ايام سوگواري امام حسين(ع) و اربعين حسيني بيان داشت: هدف امام حسين‌(ع) از نهضت و قيام حسيني در يك جمله خلاصه مي‌شود و آن جز هدايت مردم و عزت اسلام نبود.
آيت الله مقتدايي ادامه داد: در شرايطي كه فساد همه جا را گرفته و دين در سراشيبي سقوط قرار داشت، امام حسين‌(ع) تنها كسي بود كه مي‌توانست دين خدا را نصرت كند و براي عزت و حفظ اسلام قيام نمايد.
وي با تاكيد بر اين كه امام حسين‌(ع) خود را در راه دين فدا كرد تا نام خدا و دين خدا پا برجا بماند، تصريح كرد: ايشان اصحابي را همراه خود داشتند كه از ويژگي‌هاي منحصر به فردي برخوردار بودند؛ اين افراد حاضر بودند جان خود را در راه خدا و اهل بيت‌(ع) فدا كنند.
مدير حوزه‌هاي علميه با اشاره به اهميت خواندن زيارت اربعين حسيني كه از زيارات معتبر اهل بيت (ع) است، بيان داشت: خواندن اين زيارت از نشانه‌هاي ايمان است؛ امام حسين‌(ع)، حجت را تمام كرده و با معرفي خود و يارانش هدفش را تبيين كرده است.
عضو خبرگان رهبري در پايان خاطرنشان كرد: تعجبي ندارد، امامي كه چنين فداكاري در راه دين داشته، اگر كسي به اندازه بال مگسي براي آن حضرت اشك بريزد، خداوند همه گناهانش را پاك مي‌كند.

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن