تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819816044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور وارد يزد شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئيس جمهور وارد يزد شد
دكتر احمدي نژاد همچنين قرار است در دومين روز از سفر به استان يزد ، درجمع علما و روحانيون اين استان سخنراني ، همچنين با مردم به صورت چهره به چهره ديدار و گفتگو كند.
دكتر محمود احمدي نژاد در ادامه دور دوم سفرهاي استاني هيئت دولت ، دقايقي پيش وارد فرودگاه يزد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به يزد، دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور در پنجاه و دومين سفر خود از سفرهاي استاني، دقايقي پيش وارد فرودگاه يزد شد و مورد استقبال امام جمعه، استاندار و مقامات اين استان قرار گرفت.

دكتر احمدي نژاد قرار است پس از انجام مراسم استقبال رسمي، در جمع مردم اين استان سخنراني كند.

بازديد از چند پروژه عمراني مصوب دور اول سفرهاي استاني هيئت دولت به اين استان، ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران و همچنين شركت در جلسات كارگروه هاي تخصصي با حضور وزيران مربوطه و مسئولان استان از مهمترين برنامه هاي روز اول سفر رئيس جمهور در اين سفر دو روزه محسوب مي شود.

دكتر احمدي نژاد همچنين قرار است در دومين روز از سفر به استان يزد ، درجمع علما و روحانيون اين استان سخنراني ، همچنين با مردم به صورت چهره به چهره ديدار و گفتگو كند.

شركت در جلسه استاني هيئت دولت و حضور در جمع خبرنگاران جهت تشريح مصوبات اين جلسه ، از ديگر برنامه هاي رئيس جمهور در اين سفر به شمار مي رود.

چهارشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن