تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820422892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شنيده اي كه زيارت به دعوت است؛ جواني كه بدون پاسپورت و بليت با هواپيما به زيارت عتبات رفت


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: شنيده اي كه زيارت به دعوت است؛ جواني كه بدون پاسپورت و بليت با هواپيما به زيارت عتبات رفت
شنيده بوديم كه زيارت به دعوت است ، اما اين بار اين مساله را در نجف اشرف ديديم چطور جواني بدون ويزا، پاسپورت و بليط و حتي برنامه قبلي دعوت شد و سر از عتبات عاليات درآورد.


به گزارش سرويس قاب نقره برنا، مي‌گفتند زيارت حرم ائمه اطهار به خواستن نيست بلكه به دعوت است و تا آنها شما را دعوت نكنند موفق به آن نمي شوي.

اين را شنيده بوديم اما اين بار اين مساله را در نجف اشرف ديديم چطور جواني بدون ويزا، پاسپورت و بليط و حتي برنامه قبلي دعوت شد و سر از عتبات عاليات درآورد.

جواني 24 ساله است و فعاليتش كشاورزي است و با قصد بدرقه يكي از خويشان به فرودگاه رفت اما به ناگاه مسافر نجف و كربلا شد.

اين جوان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري در عتبات عاليات گفت: با يك وانت نيسان حامل محصول كشاورزي به فرودگاه رفتم تا خاله خود را بدرقه كنم، در فرودگاه از من خواسته شد تا يك زائر ويلچري را كمك كنم.

وي كه "م ، ج" نام دارد افزود: با هدايت ويلچر از تمام گيت ها رد شدم و تا داحل هواپيما رفتم، در حالي كه احدي از من نپرسيد اسمت چيست، يا گذرنامه ات كو و يا شماره صندلي ات چند است، در هواپيما روحاني كاروان كه از بستگان بود گفت اينجا چه كار مي كني زود پياده شو.

وي افزود: قصد پياده شدن داشتم كه با مشاهده درب هاي بسته، ناخودآگاه به صورت غير ارادي روي صندلي خالي هواپيما نشستم، يكدفعه ديدم كه اعلام شد تلفن هاي همراه را خاموش كنيد و من در اين شرايط از نفر كناري تلفن گرفتم و به خانواده خبر دادم كه در حال رفتن به كربلا هستم مادرم هم گريه كرد كه تو ثبت نام نكردي چطور ميشود؟

اين جوان گفت: در فرودگاه عراق نيز بدون اينكه از من مداركي طلب كنند به راحتي از گيت هاي مختلف عبور كردم و فقط روحاني كاروان با ديدن من در فرودگاه با حالت عصبانيت گفت چرا آمدي حالا چگونه برمي گردي گفتم آنكه مرا آورده همان برمي گرداند.

وي كه هم اكنون به ايران بازگشته احساس خود را از اين امر غير قابل وصف خواند و اظهار داشت: در روز عاشورا و در مراسم شام غريبان امام حسين (ع) ناگهان دلم شكست و از آن حضرت طلب زيارت كربلا را كردم.

وي گفت: چنان اين سفر غير منتظره بود كه با همين يك دست لباس آمدم و اينجا خاله ام براي من اين پيراهن و لباسهاي را تهيه كرده است.

مدير كاروان اين زائر نيز با تاييد گفته هاي وي افزود: ما نيز اصلا متوجه اين مساله نشديم و در عراق دريافتيم كه وي بدون اينكه نامش در مانيفست باشد به همراه كاروان به عراق آمده است آري اين است مهمان واقعي دعوت شده.

گفتني است اين زائر پس از اين ماجرا كليه هزينه هاي سفر را پرداخت كرده است.

جمعه|ا|23|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن