تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819686025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به تيمم افتخار مي‌كنم دنيزلي:نمي خواهم مشكلات قبلي پرسپوليس را مقابل ميكروفن بگويم


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: به تيمم افتخار مي‌كنم دنيزلي:نمي خواهم مشكلات قبلي پرسپوليس را مقابل ميكروفن بگويم
سرمربي پرسپوليس عنوان كرد كه برتري برابر شاهين به معني بازگشت اين تيم به ليگ برتر است.


به گزارش برنا، مصطفي دنيزلي پس از پيروزي ۴ بر يك تيمش مقابل شاهين در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه آيا اين برد يك جرقه بود و يا بازگشت پرسپوليس به ليگ برتر گفت: تشخيص دوم درست بود و اين پيروزي بازگشت پرسپوليس به ليگ برتر است.

وي افزود: هر روز بهتر از روز گذشته مي‌شويم. زمان كمي است كه كارمان را آغاز كرده‌ايم اما در درجه اول بايد نشان دهيم فوتبال خوبي ارائه مي‌كنيم چون نه تيم ما و نه من با حضور اين تعداد تماشاگر در آزادي عادت نداريم و دوست داريم هرچه ما پيشرفت مي‌كنيم تماشاگران بيشتري به ورزشگاه بيايند.

يكي از خبرنگاران گفت شما با شكست ۴ بر يك مقابل سپاهان ايران را ترك كرديد و حالا با پيروزي ۴ بر يك مقابل شاهين به ورزشگاه آزادي برگشتيد در اين خصوص چه صحبتي داريد كه دنيزلي گفت: خيلي نبايد به نتايج تكيه كرد. شايد اگر امروز از پاس‌هاي نهايي استفاده مي‌كرديم گل‌هاي بيشتري مي‌زديم ولي چيزي كه براي من اهميت دارد و از نتيجه مهم‌تر است، تلاش و درك بازيكنانم نسبت به فوتبال است.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به وضعيت ساختار دفاعي اين تيم نسبت به ديدارهاي نيم فصل اول گفت: از كار كليه مجموعه چه در بخش دفاع و چه در بخش هجوم راضي و خشنود هستم. شايد در زمان‌هايي از بازي در حد دفاع تزلزل داشته باشيم اما بهتر است به من كمي اجازه دهيد.

دنيزلي تاكيد كرد: هنوز نام عده‌اي از بازيكنان كه در تركيبم حضور دارند را حفظ نيستم اما يك تيم راحت بوجود نمي‌آيد و ما بايد سعي كنيم پيشرفت‌مان بيشتر باشد. بايد بهترين بهره‌‌وري را از كادر فني و بازيكنان بگيريم و جايگاهي كه پرسپوليس در آن وجود دارد كيفيت تيم ما را نشان نمي‌دهد.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر اينكه اين تيم چقدر با شرايط بدني ايده‌آل شما فاصله دارد، گفت: براي اين بازي انتظاراتمان برآورده شد. ۵۰ دقيقه ۱۰ نفره بازي كردن كار ساده‌اي نيست اما از مدل بازي كه امروز ارائه كرديم راضي هستم. شايد در بعضي مواقع در نيمه دوم مالكيت توپ در دست شاهين بود اما ما موقعيت‌هاي گل بيشتري خلق كرديم. امروز به تيمم افتخار كردم و با چشم ديدم كه چه كارهاي ديگري مي‌توانيم انجام دهيم.

دنيزلي در خصوص اينكه اولادي و رضايي نسبت به گذشته پيشرفت كرده‌اند و شما روي چه مسئله‌اي با آنها كار كرده‌ايد، گفت: اين‌ها بازيكناني هستند كه كيفيت‌شان مشخص است. من از رضايي و اولادي خيلي راضي‌ام اما از بقيه تيمم نيز رضايت دارم. بدانيد اين عملكرد نشان مي‌دهد كه آنها به كيفيتي كه خودشان دارند نزديك مي‌شوند و كار چندان فوق‌العاده‌اي نمي‌كنند. بايد تلاش كنيم كه هر بازيكن را به سمت كيفي خود برسانيم و ما بايد هر روز كارمان را از نظر تيم شدن بهتر كنيم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص داوري بازي، پنالتي اتفاق افتاده و اخراج نورمحمدي گفت: نمي‌خواهم در مورد داوري صحبت كنم. ما با درست‌ها و غلط‌‌ها همگي با هم بصورت يكسان در حال سپري كردن ليگ هستيم و در اين بين خبرنگاران، طرفداران و داوران نيز حضور دارند. من نتوانستم پنالتي را دقيق ببينم ولي كسي كه بهترين زاويه ديد را داشت كمك داور بود كه نظرش را اعلام كرد. در مورد اخراج هم نورمحمدي كارت زرد دوم گرفت اما كاري كه ما مي‌توانستيم انجام دهيم اين بود كه نتيجه را حفظ كنيم.

در ادامه نشست خبري يكي از خبرنگاران گفت هاشميان و بادامكي داوطلب زدن پنالتي شده بودند اما تماشاگران مي‌خواستند كريمي پنالتي بزند آيا اين مسئله از قبل مشخص بود كه دنيزلي در پاسخ گفت: از قبل مشخص بود كه چه كسي پنالتي را مي‌زند ولي من نديدم كه بادامكي و هاشميان چنين كاري را انجام دهند. ما پنالتي زن تيم را در زمان اتفاق افتادن پنالتي مشخص نمي‌كنيم بلكه قبل از بازي آن را تعيين مي‌كنيم.

آن خبرنگار دوباره پرسيد يعني دفعه بعد باز هم كريمي پنالتي مي‌زند كه دنيزلي با خنده‌اي معنادار پاسخ داد: ما پنالتي‌زن را قبل از بازي تعيين كرده بوديم اما حالا كه شما چنين مسئله‌اي مي‌گوييد از هاشميان و بادامكي در خصوص اين صحبت شما سؤال مي‌پرسم.

به گزارش ورزش3، وي در پاسخ به سؤال فني يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه تيم امروز پرسپوليس با بازي با ملوان چقدر تفاوت داشت، گفت: از نظر بدني تمرينات ما با همين ريتم دنبال مي‌شود. در بازي با ملوان اشكالاتي از لحاظ بدني روي تيم ما وجود داشت اما من برنامه‌ريزي كه انجام داده‌ام اين است كه در اواسط اسفندماه به حد ايده‌آل بدني برسيم. آن زمان تفكراتمان را راحت‌تر پياده مي‌كنيم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص اينكه آيا نفرات جديدي به تيم اضافه مي‌شود يا خير، گفت: بله، نفرات جديد به تيم ما اضافه مي‌شود.

مصطفي دنيزلي درحالي كه نشست خبري‌اش به پايان رسيد، در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران تلويزيوني مبني بر اينكه به نظر شما مشكلات پرسپوليس در اين مدت چه بود، گفت: نمي‌خواهم مشكلات را مقابل ميكروفن بيان كنم و بهتر است اين مسئله در درون خانواده و تيم‌مان حل شود. با اين وجود تلاش مي‌كنيم به شرايط ايده‌آل برسيم و وضعيتمان را هر روز بهبود ببخشم.

جمعه|ا|23|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن