تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805658406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
جريمه ويژه ابومسلمي ها
در هفته بيست و هشتم ليگ برتر ابومسلم به مصاف تيم پيام خواهد رفت.مسؤولان باشگاه ابومسلم به بازيكنان اين تيم تذكر داده اند فقط به دنبال برد هستند و در صورت شكست، بازيكنان جريمه خواهند شد.
مصطفي بني اسد با تأييد اين خبر به فارس گفت: در حال حاضر از پاداش با بازيكنان صحبت نكرده ايم، اما ما از آنها فقط برد مي خواهيم به همين دليل حرف از جريمه ويژه به ميان آورديم.

نفريه: استقلال نبايد دچار نوسان شود
عضو هيأت مديره باشگاه استقلال گفت: در جلسه آينده اعضاي هيأت مديره دلايل ناكامي در چند مسابقه اخير مورد نقد و بررسي قرار خواهد گرفت.محمد سعيد نفريه افزود: متأسفانه باخت بسيار سنگيني را مقابل تيم مقاومت سپاسي متحمل شديم، ما بايد به دنبال دلايل اين شكست باشيم تا در نتيجه گيري با نوسان روبه رو نشويم.

پاداش ويژه پيامي ها
پس از پيروزي 2 بر صفر پيام برابر ملوان، جواد ايزدي مديرعامل اين باشگاه براي بازيكنان تيم 5 ميليون تومان پاداش در نظر گرفت.مجيد حسيني پور در گفتگو با فارس با تأييد اين خبر اظهار داشت: به هر يك از بازيكنان حدود 200 هزار تومان پاداش مي رسد.

مشكل پرسپوليس و استقلال برسر ميزباني
هتل استقلال مكان مورد نظر دو باشگاه استقلال و پرسپوليس براي ميهمانان خارجي اين تيم در زمان برگزاري ليگ قهرمانان آسيا است.مسؤولان اين هتل براي رزرو اتاقها از دو باشگاه فوق مبلغ 50 ميليون تومان خواسته است.

شكايت ايران به AFC
فدراسيون فوتبال ايران با ارسال نامه اي به كنفدراسيون فوتبال آسيا از قضاوت داوران مالزيايي و استراليايي در بازيهاي تيم ملي در دور مقدماتي جام جهاني 2010 شكايت كرد.
به گزارش شبكه خبر، فدراسيون فوتبال ايران معتقد است اين داوران در بازيهاي ذكر شده از گرفتن دو ضربه پنالتي به سود ايران خودداري كرده اند.

قرباني گوسفند براي فرار از بحران!
تمرينات ديروز استقلال درحالي برگزار شد، كه مسؤولان اين تيم براي فرار از بحران دست به قرباني كردن گوسفند زدند! آمدن مجتبي جباري با لباس شخصي به زمين تمرين و امتناع وي از تمرين در كنار ساير بازيكنان به دليل گرفتگي عضله از ديگر حواشي تمرين ديروز آبي پوشان پايتخت بود.همچنين اميرقلعه نويي به عليزاده اجازه تمرين با تيم را داد و پيش از شروع تمرين مهاجم اوت انداز خود را نزد هواداران براي آشتي كنان برد.

مدارك استقلال به AFC ارسال شد
همراه با مدارك باشگاه پرسپوليس، مدارك باشگاه استقلال نيز ظهر ديروز به AFC ارسال شد.مسؤولان فدراسيون فوتبال علاوه بر ارسال مدارك با پست؛ اين مدارك را با ايميل و فكس نيز به كنفدراسيون آسيا ارسال كردند.

مهدوي كيا: نمي دانم چرا بازي نمي كنم
بازيكن ايراني اينتراخت فرانكفورت گفت: در شرايطي كه وضعيت جسماني ام مطلوب است، متأسفم كه به تركيب اصلي راه پيدا نمي كنم. به گزارش بيلد مهدي مهدوي كيا افزود: من دوران آماده سازي زمستاني خيلي خوبي را پشت سر گذاشتم كه بدون مصدوميت بود. بسيار متأسف هستم كه حتي در حين بازي، به عنوان بازيكن ذخيره به ميدان نرفته ام.

ركورد توره
ابراهيم توره در تاريخ ليگ برتر فوتبال ايران به يك ركورد بي سابقه رسيده است.مهاجم سنگالي پرسپوليس در اين فصل 9 بار توپ را به تيرك دروازه حريفان كوبيده كه اگر همه اين توپها گل شده بود، حالا با 19 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار داشت!

اندوي: دوست دارم در ايران بازي كنم
دروازه بان ذوب آهن گفت: دوست دارم بعد از پايان ليگ باز هم در فوتبال ايران بمانم.
عيسي اندوي درخصوص احتمال قهرمان شدن تيمش اظهار داشت: هنوز هيچ چيز معلوم نيست و من در مورد قهرمان شدن حرفي نمي زنم، اما تا آخرين لحظه براي رسيدن به عنوان قهرماني مي جنگيم.

انصاري فرد: مدارك پرسپوليس تحويل شد
مدير عامل باشگاه پرسپوليس از تكميل و ارائه مدارك ناقص برخي بازيكنان و مسؤولان تيم فوتبال اين باشگاه به فدراسيون فوتبال جهت حضور در ر قابتهاي ليگ قهرمانان آسيا خبر داد.به گزارش مهر، عباس انصاري فرد با اشاره به اقدامهاي صورت گرفته براي حضور پرسپوليس در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: نامه اي از طرف AFC تحويل باشگاه شد كه در آن ضمن تأييد فهرست قريب به اتفاق بازيكنان و كادر فني تيم، اشكالات جزئي مانند سمت پزشك تيم، كد ملي يكي دو نفر از بازيكنان و كادر اجرايي باشگاه و شماره پيراهن دو بازيكن در آن ذكر شده بود و AFC خواستار رفع اين نواقص از سوي باشگاه شده بود. وي ادامه داد: باشگاه نيز در اولين فرصت نسبت به رفع اين اشكالات اقدام كرده و صبح روز پنجشنبه نماينده باشگاه تمام مدارك تكميلي را براي ارسال به AFC تحويل فدراسيون فوتبال داد. انصاري فرد خاطرنشان كرد: اين اشكالات براي سه تيم ديگر نيز بوده، ولي متأسفانه در مورد باشگاه پرسپوليس كم لطفي شده و طرح كردن حذف پرسپوليس صرفاً شيطنت خبري بود.

مديرعامل ابومسلم: تنها درانديشه پيروزي در داربي هستيم
مديرعامل باشگاه ابومسلم خراسان در ارتباط با بازي ابومسلم با پيام گفت: از آنجا كه در دور رفت داربي مشهد را واگذار كرديم تنها براي كسب پيروزي وارد زمين مي شويم.رحمان نادري، احتمال هرگونه تباني در اين ديدار را رد كرد و افزود: هيچ تباني ميان دو تيم ابومسلم و پيام وجود ندارد و نداشته و اين را در روز بازي اثبات خواهيم كرد.

پاداش 4 ميليوني براي پرسپوليسيها
مديران باشگاه پرسپوليس تهران به بازيكنان اين تيم اعلام كردند در صورت پيروزي مقابل تيم برق شيراز كه امروزدر ورزشگاه حافظيه و در چارچوب هفته بيست و هشتم ليگ برتر برگزار مي شود، پاداش چهار ميليون ريالي پرداخت خواهند كرد.

جلسه خصوصي انصاري فرد و وينگادا
نلو وينگادا به مدت 2 ساعت با عباس انصاري فرد مديرعامل پرسپوليس ديدار كرد.
در اين ديدار وينگادا گزارشي از عملكرد پرسپوليس در دو بازي گذشته و شرايط حال حاضر را با مديرعامل پرسپوليس در ميان گذاشت.
مديرعامل پرسپوليس در اين جلسه توضيحاتي نيز درباره ليگ برتر و حساسيت اين باشگاه براي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به اين مربي ارائه داد.

تهديد پيوس به اخراج
پس از اين كه فرشاد پيوس چهارمين شكست متوالي خود را مقابل تيم سپاهان اصفهان پذيرفت هواداران اين تيم با تجمع مقابل باشگاه برق خواستار اخراج اين مربي شدند كه پس از اين اتفاق تصميم گرفته شد اگر وي در بازي مقابل پرسپوليس سه امتياز اين ديدار را به دست نياورد از مربيگري در برق شيراز بركنار و فرد ديگري جايگزين وي شود.

ستار زارع ديدار پرسپوليس را از دست داد
كاپيتان تيم فوتبال برق شيراز به علت مصدوميت نمي تواند تيمش را در بازي برابر پرسپوليس تهران همراهي كند.ستار زارع چهارمين مصدوم تيم فوتبال برق شيراز است كه نمي تواند برابر سرخپوشان تهراني به ميدان برود. پيش از وي مهدي شيري، فرهاد محمدي و مهدي علمداري به دليل مصدوميت نتوانسته اند برق را در مسابقات اخير همراهي كنند.

بازيهاي اول فروردين لغو مي شود!
پس از دريافت برنامه تيم ملي، سازمان ليگ نسبت به درخواست باشگاهها براي لغو بازيهاي ليگ در روز اول فروردين تصميم گيري مي كند.در پي درخواست برخي از باشگاهها براي لغو بازيهاي ليگ در روز اول فروردين براي حمايت از تيم ملي پيش از ديدار با عربستان، سازمان ليگ اعلام كرد كه پس از دريافت برنامه تيم ملي نسبت به اين درخواست تصميم گيري مي شود.عزيز محمدي با تأييد اين خبر به ايسنا گفت: شنبه يا يكشنبه برنامه تيم ملي در فروردين را دريافت مي كنيم و پس از آن تصميم گرفته خواهد شد كه بازيهاي اول فروردين لغو شود يا خير.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن