تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايان هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال؛ توقف استقلال مقابل سپاهان/ كار بزرگ نفت در آبادان


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: پايان هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال؛ توقف استقلال مقابل سپاهان/ كار بزرگ نفت در آبادان
مجتبي جباري كاپيتان آبي ها قدر ضربه پنالتي را ندانست و ضربه پنالتي او توسط رحمان احمدي مهار شد تا آه از نهاد مظلومي و نيمكتش بلند شود.


ايلنا: آخرين بازي هفته هجدهم ليگ بر‌تر با تساوي تيم‌هاي استقلال و سپاهان به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، در ادامه ليگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌هاي كشور كه از عصر امروز با بازي نفت آبادان و داماش گيلان آغاز شده بود، با ديدار تيم‌هاي استقلال و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادي به پايانرسيد كه تيم فوتبال استقلال در حاليكه در نيمه نخست يك بر صفر از حريف اصفهاني‌اش پيش بود نتوانست در نيمه دوم اين برتري را حفظ كند و در دقيقه ۵۴توسط سيد مهدي سيد صالحي دروازه خود را گشوده يافت تا دو تيم در پايان اين ديدار يك امتياز كسب كنند.

در اين ديدار جواد شيرزاد در دقيقه ۳۳ بر روي ارسال ضربه ايستگاهي فريدون زندي موفق شد گل برتري آبي پوشان تهراني را به ثمر برساند و سيد مهدي سيد صالحي هم در دقيقه ۵۴ بر روي سانتر هاشم بيگ زاده با ضربه سر دروازه استقلال را باز كرد. نكته قابل توجه دراين ديدار ضربه پنالتي اعلام شده در دقيقه ۶۵ از سوي مظفري زاده قاضي اين ديدار بود كه مجتبي جباري كاپيتان آبي ها قدر اين موقعيت را ندانست و ضربه پنالتي او توسط رحمان احمدي مهار شد تا آه از نهاد مظلومي و نيمكتش بلند شود. استقلال با اين تساوي با ۳۷امتيازي شد و همچنان در صدر جدول قرار گرفته و سپاهان هم با ۳۱امتياز بر رده سوم جدول تكيه بزند.

حواشي بازي:

- هواداران سپاهان چيزي در حدود ۱۰۰۰ نفر بودند.

- تماشاگران بارها سيد مهدي رحمتي را با الفاظي ناشايست مورد خطاب قرار دادند كه اين مساله باعث عصبانيت دروازه بان ملي پوش استقلال شد .

- جباري پس از خراب كردن ضربه پنالتي به شدت بهت زده بود و خيره به رحمان احمدي مانده بود در حاليكه هواداران سپاهان به شدت دروزاه بان تيم خود را تشويق مي كردند.

- قبل از آغاز بازي ۲۲ بازيكن نونهال در حاليكه عكسي از سجاد عظيمي بازيكن جواني كه بدليل آسيب ديدگي در جريان يك مسابقه دچار مرگ مغزي شده بود در دست داشتند وارد زمين مسابقه شدند. همچنين كاپيتان هاي دو تيم عكس اين بازيكن فقيد را در دست داشتند. گفتني است كه خانواده مرحوم سجاد عظيمي اعضاي بدن اين بازيكن را به چند بيمار اهدا كردند.

- دوربين عنكبوتي ورزشگاه پس از مدت ها كه از كار افتاده بود دوباره مورد استفاده قرار گرفت.

- سيد صالحي پس از گلي كه مقابل استقلال به ثمر رساند حركتي را انجام داد كه به شدت مورد اعتراض هواداران تيم فوتبال استقلال قرار گرفت و آنها عليه اين بازيكن سابق خود شعارهايي را سر دادند.

در ادامه اين هفته چند ديدار ديگر نيز برگزار شد كه در زير به مرور آنها پرداخته ايم:

نفت، داماش را به آتش كشيد

بنا براين گزارش، همچنين در ادامه رقابت‌هاي اين هفته تيم‌هاي نفت آبادان و داماش گيلان نيز كه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختي آبادان در حضور ۱۰ هزار تماشاگر به مصاف هم رفته بودند كه در پايان نماينده آبادان موفق به شكست حريف خود شد تا با كسب اين ۳ امتياز ۲۶ امتيازي شود و بر جايگاه ششم جدول رده بندي ليگ بر‌تر تكيه بزند.

در اين ديدار نفتي‌ها ابتدا در دقيقه ۶۵ با گل فونيكه‌ سي برتري خود را بر بر داماشي‌ها ديكته كردند. علي ممبيني هم در دقيقه ۸۷ تير خلاص را به قلب داماشي‌ها شليك كرد تا كار براي تارتار و شاگردانش تمام شود. مهدي تارتار كه در نخستين ديدارش با داماش طعم شكست را چشيد مي‌داند كه كار دشواري در اين تيم خواهد داشت. سيد مهدي سيد علي قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت و آلوز از داماش از اين داور كارت زرد دريافت كرد. همچنين تيم فوتبال داماش نيز با ۲۳ امتياز در جايگاه هشتم جدول ليگ بر‌تر قرار گرفته است.

جلالي مچ آقا فيروز را خواباند

در ادامه بازي‌هاي اين هفته از ساعت ۱۵ نيز ۳ ديدار ديگر به طور همزمان برگزار شد كه در بوشهر، شاهين اين شهر با نتيجه ۲ بر يك مقابل تيم فوتبال فولاد خوزستان شكست را پذيرا شد.

در اين ديدار آرش افشين در دقايق ۳۱ و ۷۱ گل‌هاي فولاد را وارد دروزه شاهيني‌ها كردند و در سوي ديگر مهدي نوري در دقيقه ۵۳ تك گل شاهين را وارد دروازه فولادي‌ها كرد. مهدي مومني لاريجي، رضا نوروزي، مهدي نوري و آرش افشين در اين ديدار از داور مسابقه كارت زرد دريافت كردند. با نتيجه‌اي كه در اين ديدار حاصل شد در حال حاضر تيم فوتبال شاهين با‌‌ همان ۲۰ امتياز در جايگاه ۱۲ جدول ليگ بر‌تر قرار گرفت و تيم فولاد خوزستان نيز ۲۲ امتيازي شد تا در جايگاه هشتم ليگ بر‌تر قرار بگيرد.

تساوي نااميد كننده شاگردان شرفي در كرمان

همچنين در كرمان نيز تيم فوتبال مس سرچشمه به مصاف سايپاي البرز رفت كه در پايان اين ديدار با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد. با اين نتيجه تيم فوتبال مس سرچشمه با ۱۳ امتياز همچنان در انتهاي جدول رده بندي ليگ بر‌تر قرار گرفته و تيم فوتبال سايپا نيز با ۲۲ امتياز جايگاه دهم جدول را به خود اختصاص داده است.

تساوي شاگردان ويسي مقابل تيم ژنرال

همچنين در ديگر ديدار حساس امروز تيم فوتبال صباي قم در ورزشگاه شهيد حيدريان ميزبان تيم فوتبال تراكتورسازي بود كه در پايان اين ديدار نتيجه ۲ بر ۲ بر روي اسكوبورد ورزشگاه حك شد. در اين ديدار رضا عنايتي در دقايق ۸۲ و ۸۵ دو گل صبا را وارد دروازه تراكتورسازان كرد و براي نماينده تبريز محسن حسيني در ددقيقه ۸۰ و حدادي فر در دقيقه ۸۹ گلزني كردند. با اين نتيجه تيم فوتبال صباي قم ۳۰ امتيازي شد و در جايگاه پنجم قرار گرفته و تراكتورسازان نيز ۳۰ امتياز و به لطف تفاضل گل بهتر جايگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

پايان پيام

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن