تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي رفسنجاني: ايران همواره خواهان مذاكره درباره مسايل هسته اي است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هاشمي رفسنجاني: ايران همواره خواهان مذاكره درباره مسايل هسته اي است
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: مذاكره درباره مسايل هسته اي بايد در شرايط برابر، بدون پيش شرط و به طور مستمر باشد تا به نتيجه برسد.
به گزارش شبكه خبر به نقل از واحد مركزي خبر، آيت الله هاشمي رفسنجاني در ديدار گرهارد شرودر صدراعظم پيشين آلمان افزود: ايران آمادگي مذاكره بدون پيش شرط، درباره مسايل هسته اي را دارد.
وي همچنين با اشاره به روابط ديرينه ايران و آلمان در زمينه هاي گوناگون سياسي، اقتصادي و فرهنگي، گسترش روابط و حل مشكلات همكاري دو كشور را خواستار شد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام همياري دولت ها در حل هرچه زودتر بحران اقتصادي جهان را ضروري دانست و گفت: به نظر مي رسد ريشه اين بحران كه از آمريكا شروع شده و به اروپا و ساير مناطق سرايت كرده است،عميق تر از بحران مسكن در آمريكا باشد و عواملي فراتر از مسايل مطرح شده در اظهارات رسمي، عامل اين بحران باشد.

صدراعظم پيشين آلمان نيز گفت: اين بحران كه ناشي از سوء مديريت اقتصادي آمريكا بود، سبب ضربه به اقتصاد ساير مناطق به ويژه اروپا شد.

شرودر با اشاره به لزوم همكاري همه كشورهاي جهان براي عبور از اين بحران گفت: مذاكره ميان ايران و آمريكا و حل بحران هاي منطقه مي تواند كمك موثري در ايجاد صلح و ثبات باشد.

صدراعظم پيشين آلمان همچنين جمهوري اسلامي ايران را كشوري بسيار مهم و تاثير گذار در منطقه و جهان دانست و گفت: بدون همكاري ايران و آمريكا مشكلات منطقه و جهان برطرف نخواهد شد.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن