تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820426672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تسهيلات خارجي متروي تهران به زودي پرداخت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تسهيلات خارجي متروي تهران به زودي پرداخت مي شود
تهران - معاون عمراني وزير كشور اعلام كرد:تسهيلات خارجي متروي تهران طي روزهاي آينده پرداخت مي شود.


به گزارش سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور "حميدرضا ارشاد منش" افزود: طي جلسات مشترك نمايندگان وزارتخانه هاي كشور و اقتصاد با مجمع نمايندگان شهر تهران و بانك هاي مربوطه، مشكل تسهيلات خارجي متروي تهران حل شد.

وي ادامه داد: همزمان با سفر استاني هيات دولت در شهر تهران در جلسه اي به همين منظور گزارشي از آخرين اقدامات، نيازها و پيشنهادهاي ترافيكي كلان شهر تهران ارايه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارشاد منش افزود: در راستاي حمايت دولت از حمل و نقل عمومي شهر تهران و لزوم تسريع در استفاده از تسهيلات خارجي براي خطوط قطار شهري تهران و حومه متعاقبا جلسه اي با حضور سيد محمد حسيني وزير امور اقتصاد و دارائي، مديران عامل بانك هاي ملي،تجارت، سپه و نمايندگان شهرداري و متروي تهران تشكيل شد.

معاون عمراني وزير كشور گفت: شهريورماه سال جاري با پيگيري مستمر وزارتخانه هاي كشور، اموراقتصاد و دارايي، معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور و شوراي اسلامي شهر تهران جهت پرداخت ديون شهرداري تهران به بانك هاي عامل ياد شده جهت بهره مندي خطوط متروي تهران از منابع مالي خارجي تفاهم نامه اي تهيه شد.

وي يادآور شد: وزير امور اقتصادي و دارايي نيز ضمن تاكيد بر اجرايي شدن تفاهم نامه ياد شده، نسبت به تشكيل كنسرسيوم جديدي با مشاركت بانك هاي تجارت، ملي و سپه اقدام كرد.

ارشاد منش گفت: كنسرسيوم ياد شده عامليت بانكي خط چهار متروي تهران را به صورت سنديكايي اقدام كرد تا با ايجاد آن امكان بهره مندي شهرداري تهران از منابع مالي خارجي بالغ بر 600 ميليون يورو فراهم آيد.

معاون عمراني وزير كشور افزود:همچنين برنامه بازپرداخت بدهي هاي سنواتي شركت مترو و شهرداري تهران به بانك تجارت تعيين و قسط نخست آن نيز توسط شهرداري تهران در راستاي اجراي مصوبات جلسه ياد شده به مبلغ 30 ميليارد تومان پرداخت شد.

وي ابراز اميدواري كرد: به دنبال اقدامات و مجوزهاي قانوني صادر شده و امضاي قرارداد ميان صندوق توسعه ملي با بانك هاي عامل ياد شده، در روز هاي آينده شهرداري هاي كشور بتوانند از تسهيلات موجود در صندوق توسعه ملي به ميزان حداقل دو ميليارد دلار جهت پيش اندازي برنامه هاي عمراني و حمل و نقلي بوبژه متروها و پروژه هاي پسماند و بازيافت خود بهره گيري حداكثري را ببرند.

اجتمام**9140**1580

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30754779

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن