تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812734188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به رياست لاريجاني؛كنفرانس بين‌المللي «غزه قرباني جنايت» 14 اسفند برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به رياست لاريجاني؛كنفرانس بين‌المللي «غزه قرباني جنايت» 14 اسفند برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: دبيركل كنفرانس بين‌المللي قدس گفت: كنفرانس بين‌المللي «حمايت از فلسطين مظهر مقاومت و غزه قرباني جنايت» 14 و 15 اسفند به رياست لاريجاني رئيس مجلس در تهران برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، سيد علي‌اكبر محتشمي‌پور دبيركل كنفرانس بين‌المللي قدس و حمايت از حقوق فلسطين در كنفرانس خبري «حمايت از فلسطين مظهر مقاومت و غزه قرباني جنايت» با اشاره به برگزاري اجلاسي بين‌‌المللي در اين ارتباط در 14 و 15 اسفند در تهران گفت: مجلس شوراي اسلامي بر اساس قانوني كه در ارتباط با حمايت از حقوق ملت فلسطين دارد موظف است كه در شرايط خاص با برگزاري كنفرانس‌هاي بين‌المللي جهت حمايت از مردم فلسطين و حقوق آنها اقدام كند.
وي ادامه داد: جنگ 22 روزه به شدت در حال وقوع بود و رژيم سفاك و نژادپرست صهيونيستي از هوا، زمين و دريا مردم مظلوم فلسطين را مورد آماج حملات خود قرار مي‌داد،‌ اين در حالي بود كه مردم مظلوم غزه از 2 سال قبل در محاصره كامل بودند و به آنها دارو، غذا، آب و سوخت نمي‌رسيد و در شرايطي سخت و كشنده و ضد بشري قرار داشتند تا در همين راستا مجلس شوراي اسلامي ايران و رياست مجلس تصميم گرفتند كه اجلاس و كنفرانسي بين‌المللي در راستاي دفاع از مردم غزه و فلسطين و همچنين براي محكوميت جنايات جنگي سران اسرائيل و جنايات ضدبشري آنان برگزار كنند.
دبيركل كنفرانس بين‌المللي قدس و حمايت از حقوق فلسطين ادامه داد: رياست اين اجلاس بر عهده لاريجاني رئيس مجلس مي‌باشد كه از روساي پارلمان‌هاي كشورهاي اسلامي و غير اسلامي براي حضور در اين اجلاس دعوت به عمل آورده است و تاكنون نزديك به 15 رئيس پارلمان دعوت ايران را پذيرفته‌اند و در اين كنفرانس شركت خواهند كرد.
محتشمي‌پور افزود: از برخي مجامع بين‌المللي همانند اتحاديه كشورهاي عرب، سازمان كنفرانس اسلامي و تعدادي از مجامع بين‌المللي و همچنين تعدادي از شخصيت‌هاي برجسته حقوقي، وكلاي بين‌المللي و برخي از NGOهاي حقوق بشر دعوت به عمل آمده تا در اين كنفرانس شركت كنند.
وي تصريح كرد: در اين كنفرانس از اديان مختلف نيز درخواست شده تا در اين اجلاس شركت كنند، ‌البته دعوت‌نامه‌ها براي پيش از 80 كشور جهان ارسال شده است و پيش‌بيني مي‌كنيم تعداد 700 نفر از شخصيت‌هاي برجسته از كشورهاي گوناگون در اين كنفرانس شركت كنند.
دبيركل كنفرانس بين‌المللي قدس و حمايت از حقوق فلسطين در مورد اهداف كنفرانس اظهار داشت: مقاومت مردم فلسطين به عنوان حق مشروع قانوني و بين‌المللي بر اساس قطعنامه‌هاي سازمان ملل به آنها داده شده است كه از هر طريق ممكن از موجوديت و سرزمين خود دفاع كنند.
محتشمي‌پور ادامه داد: بر اساس كليه مقررات حقوقي و بين‌المللي سران جنايتكار رژيم صهيونيستي در جاي جاي دنيا مورد تعقيب هستند.
وي تاكيد كرد: در اين كنفرانس 3 كارگاه و كميسيون تشكيل خواهد شد. نخستين كميسيون، كميسيون مقاومت، حقوق و غذا است كه وكلا و قضات و حقوقدانان در آن شركت مي‌كنند.
دبيركل كنفرانس بين‌المللي قدس و حمايت از حقوق فلسطين گفت: البته اين كميسيون يك روز قبل از برگزاري اجلاس يعني در روز 13 اسفندماه تشكيل مي‌شود كه در آن حقوقدانان بين‌المللي همراه با اساتيد دانشگاه‌ها در رشته حقوق بين‌الملل حضور خواهند داشت.
محتشمي‌پور افزود: كميته ديدگاه اديان نسبت به مقاومت نيز در اين كنفرانس تشكيل خواهد شد زيرا از لحاظ حقوق بين‌الملل تمامي انسان‌ها حق دارند از موجوديت خود دفاع كنند و نظر دين و شريعت خود را در اين رابطه اعلام كنند.
وي ادامه داد: دومين كميسيون، كميسيون مقاومت و سياست است كه شخصيت‌هاي مبارز و مقاوم فلسطيني و غير فلسطيني در اين اجلاس شركت خواهند كرد و جنايات رژيم سفاك صهيونيستي را از لحاظ سياسي و اجتماعي بررسي مي‌كنند.
دبيركل كنفرانس بين‌المللي قدس و حمايت از حقوق فلسطين بيان داشت: در پايان كميسيون قطعنامه و بيانيه است كه نتيجه تمامي كميسيون‌ها گردآوري شده و به عنوان بيانيه تهران قرائت خواهد شد.
محتشمي‌پور در مورد سه كنفرانس پيشين در باب حمايت از مردم مظلوم فلسطين گفت: نخستين كنفرانس در سال 1370 در تهران به مناسبت سالگرد انتفاضه اول در دوره مجلس چهارم تشكيل شد.
وي تاكيد كرد: دومين كنفرانس در سال 1380 تحت عنوان انتفاضه دوم در حالي يرگزار شد كه شارون اين صهيونيست سفاك وارد مسجدالاقصي شده و نمازگزاران را مورد حمله قرار داد و عده‌اي را مجروح و برخي ديگر را به شهادت رساند.
دبيركل كنفرانس بين‌المللي قدس و حمايت از حقوق فلسطين ادامه داد: سومين كنفرانس در مجلس هفتم برگزار شد و در حالي شروع به كار كرد كه رژيم صهيونيستي اقدامات وسيعي را جهت تخريب مسجدالاقصي برنامه‌ريزي كرده بود كه تهديدي براي اولين قبله مسلمانان بود.
محتشمي‌پور افزود: ما از حقوقدانان برجسته درخواست كرديم تا جنايات رژيم صهيونيستي را جمع‌آوري كنند تا بر اساس آن بتوانيم به شكايت‌هاي فلسطيني‌ها و لبناني‌ها نسبت به رژيم سفاك صهيونيستي رسيدگي كنيم.
وي ادامه داد: مسئله ديگري كه در اين اجلاس دنبال مي‌شود بهر‌ه‌گيري از ظرفيت‌هاي بسياري است كه در جاي،جاي جهان وجود دارد كه مي‌توان با ايجاد و برقراري ارتباط ميان اين ظرفيت‌ها در راستاي اهداف اين اجلاس از آنها استفاده كرد.
دبيركل كنفرانس بين‌المللي قدس و حمايت از حقوق فلسطين گفت: ايران در حال تشكيل دادگاهي براي محاكمه سران جنايت‌كار رژيم صهيونيستي است كه رياست آن بر عهده آيت‌الله دري نجف آبادي است.
محتشمي‌پور از جمله ميهمانان برجسته اين كنفرانس را فاروق القدومي، سليم زعنون، هاني الحسن، ماهر ابوقنيق، فتحي سرور رئيس مجلس مصر برشمرد كه براي حضور از آنها دعوت بعمل آمده است.
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن