تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819647069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشكيل بانك توسعه تعاون رابطه مستقيمي با اقتدار صندوق تعاون دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تشكيل بانك توسعه تعاون رابطه مستقيمي با اقتدار صندوق تعاون دارد
ارزاني خدمات، كيفيت خدمات و رفتار ارائه كنندگان خدمات اعتباري به صورت توامان به عنوان عناصر بسيار مهم در ارائه خدمات اعتباري به مشتريان تلقي گرديده و بر اين اساس همه عناصر سازمان بايد در جهت تعالي اهداف سازمان حركت نمايند و به طور حتم تشكيل بانك توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمايه گذاري بخش تعاون رابطه مستقيمي با اقتدار صندوق تعاون كشور دارد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي صندوق تعاون كشور، "مهندس ماشاءالله عظيمي" مدير عامل صندوق تعاون كشور و عضو هيئت رئيسه اتاق تعاون مركزي در سمينار دو روزه روساي سرپرستي و سرپرستان شعب موسسه اعتباري بخش تعاون با بيان مطلب فوق افزود: در عصر ارتباطات يكپارچگي، محور اصلي امور تصميم گيري و تصميم سازي قرار گرفته است و بر اين اساس همه افراد سازمان بايد در جهت اهداف اصلي سازمان حركت نمايند و مراقبت از منابع را به عنوان سرلوحه امور اجرايي خود مورد توجه قرار دهند.

وي افزود: اعتبارسنجي مشتريان و سنجش توانايي هاي تخصصي متقاضيان محور فرايند نظارت در برقراري تعادل منابع و مصارف تلقي مي گردد، از اين رو وقوف كامل به چارچوب سياست هاي اعتباري و نظارتي و چگونگي به كارگيري به هنگام ابزارهاي سياست هاي اعتباري ضامن تعادل در چرخش پول و شناسايي دقيق مشتريان در بخش تعاون مي باشد.

عظيمي با اشاره به ضرورت اولويت بندي طرح ها در بخش هاي مختلف اقتصادي در اين رابطه خاطر نشان كرد: صندوق تعاون كشور تاكنون با پرداخت تسهيلات اعتباري خود از تعاونگران فعال در تمام بخش ها و زير بخش هاي مختلف اقتصادي حمايت نموده و چتر حمايتي خود را بر فعاليت كليه متقاضيان بخش تعاون گسترانيده است و بر اين اساس تحليل شاخص هاي عملكردي، در طي سنوات اخير نشانگر استقبال چشمگير تعاونگران فعال در بخش هاي كشاورزي و مسكن جهت بهره مندي از تسهيلات اعتباري اين موسسه مي باشد و البته ساير بخش ها نيز كماكان از منابع اعتباري صندوق تعاون بهره مندند.

وي افزود: با تدوين سياست هاي اعتباري جديد صندوق تعاون، مزيت هاي رقابتي اين موسسه در قياس با ساير بانك ها و موسسات مالي و اعتباري ترسيم گرديده است و بر اين اساس مقرر است در سال آتي رويكرد حمايتي موسسه اعتباري بخش تعاون در پشتيباني مالي از تعاونگران فعال در سراسر كشور استمرار يابد.

شايان ذكر است، سمينار دو روزه صندوق تعاون كشور با حضور معاونان، مديران ستادي، روساي سرپرستي استان ها و سرپرستان شعب مركزي و درجه يك اين موسسه در سراسر كشور تشكيل يافته بود.

گفتني است، در ادامه اين سمينار معاونت برنامه ريزي و تجهيز منابع موسسه اعتباري بخش تعاون با اشاره به شاخص هاي عملكردي اين موسسه گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون بالغ بر ۴۶۰۰ ميليارد ريال تسهيلات به متقاضيان بخش تعاون پرداخت گرديده است كه اين ميزان تسهيلات اعتباري در قبال بررسي و كارشناسي تعداد ۶۰ هزار فقره پرونده اعتباري اعطاء گرديده است./اص

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن