تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820709268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار اصفهان:توسعه پالايشگاه اصفهان بايد متوقف شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار اصفهان:توسعه پالايشگاه اصفهان بايد متوقف شود
اصفهان - خبرگزاري مهر: سيد مرتضي سقائيان نژاد با انتقاد از سخنان اخير رئيس پالايشگاه اصفهان گفت: با توجه به اينكه توسعه پالايشگاه اصفهان با سلامتي عامه مردم گره خورده است ما موظف به بالا بردن پرچم ترمز در اين عرصه هستيم.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان شهردار اصفهان در جلسه شوراي اداري اظهار داشت: شهرداري سالانه هزينه هاي ميلياردي براي تميزي و پاك شدن هواي شهر مي كند و اينكه گفته شود اين امر به شهرداري ارتباطي ندارد امري اشتباه است.

وي با اشاره به اصل هشتم قانون اساسي ادامه داد: در اين اصل آمده است كه شهروندان ناظر بر شهر هستند و اكنون نيز توسعه پالايشگاه در اصفهان شايسته نيست.

وي ادامه داد: متاسفانه آلاينده هاي بسياري از نقاط مختلف اصفهان را محاصره كرده كه نتايج اين آلاينده هاي صنعتي و ... امراض موجود در اصفهان است كه روز به روز ما شاهد گسترش آن هستيم چنانچه سال گذشته اصفهان تنها 11 روز هواي پاك داشت كه اين امر بايد مد نظر قرار بگيرد.

سقائيان نژاد خاطرنشان كرد: از طرفي بيان مي شود كه در پالايشگاه گسترشي وجود ندارد اما از سوي ديگر در جلسه اي توسعه 220 هكتاري آن تصويب مي شود.

ايجاد كمپينگ براي مسافران ضروري است

سقائيان نژاد همچنين در بخش ديگري از سخنان خود به نزديكي ايام نوروز اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه اصفهان شهري تاريخي بشمار مي رود ايجاد كمپينگ در اين شهر تاريخي ضروري بنظر مي رسد كه بايد در اين راستا اقدامات لازم توسط استانداري بعمل آيد.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اينكه نيروهاي راهور بايد در راستاي اعمال قوانين و مقررات توجه بيشتري كنند اظهار داشت: با وجود ممنوع بودن عبور خودروهاي سنگين و موتورسيكلتها از بزرگراه ها، در هنگام شب اين مسيرها جولانگاه خودروهاي سنگين مي شود.

وي با تاكيد بر اينكه اين بزرگراه ها براي عبور خودروهاي سنگين ساخته نشده فزود: به دليل گذر اين خودروها از بزرگراه ها، شهرداري براي تعميرات آن هزينه هاي زيادي را متحمل مي شود.

وي همچنين به توقف غيرمجاز خودروها در ايستگاه هاي اتوبوس و تاكسي همچنين خالي ماندن ظرفيت پاركينگ ها به دليل مسدود بودن راه آنها به وسيله خودروها اشاره كرد و خاطرنشان كرد: با وجود هزينه‌هاي ميلياردي كه در راستاي فرهنگ شهروندي انجام مي شد اما به دليل اينكه موضوع آموزش مباحث ترافيكي متولي مشخصي ندارد هنوز برنامه هاي اين نهاد در شهر كاملا محقق نشده است.

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن