تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمليات پليس تهران:ميزان سرقت در تهران 15 درصد كاهش يافتخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: معاون عمليات پليس تهران:ميزان سرقت در تهران 15 درصد كاهش يافتخبرگزاري موج -


۱۸ دي ۱۳۹۰ (۱۲:۱۳ب.ظ)

معاون عمليات پليس تهران:

ميزان سرقت در تهران 15 درصد كاهش يافت
خبرگزاري موج - معاون عمليات پليس تهران گفت: ميزان سرقت در پايتخت در آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با 15 درصد كاهش روبرو بوده است.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ غلامعلي كريمي اظهار داشت: در اين مدت همچنين جرايمي مانند قتل، سه درصد با كاهش در تهران روبرو بوده است.
وي از افزايش هفت درصدي تماس هاي عملياتي با پليس 110 در آذرماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در آذر ماه سال جاري هفت ميليون و 333 هزار و 428 نفر با مركز فوريت هاي پليسي 110 ارتباط برقرار كردند.
كريمي خاطر نشان كرد از اين شمار تماس، دو ميليون و 751 هزار و 682 مورد منجر به عمليات پليسي و حضور به موقع مأموران در سر صحنه شده است.
معاون عمليات پليس تهران تصريح كرد همچنين در آذرماه سال جاري 984 هزار و 951 نفر در تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاعات و راهنمايي هاي لازم را دريافت كردند.
سرهنگ كريمي با بيان اين كه در مدت ياد شده سه ميليون و 596 هزار و 795 مورد از تماس ها غير قابل رسيدگي بوده است، افزود: اين امر جداي از اينكه اتلاف وقت كاربران 110 و تماس گيرندگان را به همراه دارد، سرعت عملياتي و خدمت رساني پليسي را نيز كاهش مي دهد.
اين مقام مسوول در باره شمار تماس هاي برقرار شده شهروندان با مركز فوريت هاي پليسي 110 در آذرماه سال گذشته گفت: در اين مدت هفت ميليون و 253 هزار و 981 تماس برقرار شد كه دو ميليون و 577 هزار و 917 تماس عملياتي شده است.
وي تصريح كرد از مجموع تماس هاي برقرار شده در آذرماه سال گذشته 989 هزار و 636 تماس به دريافت اطلاعات و راهنمايي شهروندان از پليس منجر شده و سه ميليون و 684 هزار و 428 تماس نيز غير قابل رسيدگي بوده است.

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن