تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سال آينده/كارت الكترونيك جايگزين دفترچه هاي بيمه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: از سال آينده/كارت الكترونيك جايگزين دفترچه هاي بيمه مي شود
كارت الكترونيك جايگزين دفترچه هاي بيمه مي شود
همدان - خبرگزاري مهر: معاون درمان سازمان تامين اجتماعي كشور گفت: از سال آينده كارت الكترونيك جايگزين دفترچه هاي بيمه مي شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، هدايت الله اديب نيا در نشست بررسي مشكلات سازمان تأمين اجتماعي نهاوند با اشاره به اينكه بيش از هفت درصد از هزينه‌هايي كه در درمان غيرمستقيم صرف مي‌شود، مربوط به سوء استفاده از دفترچه‌هاي تامين اجتماعي است، گفت: دفترچه هاي بيمه تامين اجتماعي در كشور جمع آوري و كارت الكترونيك جايگزين آن خواهد شد.

اديب نيا مزاياي كارت الكترونيك درمان تامين اجتماعي را جلوگيري از بروز تخلفات و سو استفاده‌هاي فعلي، مديريت اطلاعات توليد شده درماني، تشكيل پرونده الكترونيكي درماني بيمار و ارائه خدمات بهتر درماني به بيمه ‌شدگان تامين اجتماعي عنوان كرد.

70 بيمارستان ويژه تامين اجتماعي در كشور فعاليت مي كنند

معاون درمان سازمان تامين اجتماعي كشور با اشاره به اينكه 70 بيمارستان، هفت كلينيك و 268 درمانگاه ويژه تامين اجتماعي در كشور فعاليت مي كنند، افزود: هشت هزار و 599 تخت بيمارستان با تجهيزات كامل در راستاي انجام خدمات درماني به بيمه شدگان در كشور فعال است.

اديب نيا در ادامه از برخورداري 40 درصد جمعيت كشور از خدمات بيمه تأمين اجتماعي خبر داد و گفت: بيمه تأمين اجتماعي بايد همه‌ گير شود.

معاون درمان سازمان تأمين اجتماعي كشور با بيان اينكه در حال حاضر بيش از 33 ميليون نفر در كشور به عنوان بيمه شده اصلي و تبعه بيمه شده زير پوشش بيمه تأمين اجتماعي هستند، گفت: طبق برنامه ريزي انجام شده تا پايان برنامه پنجم توسعه بايد اين ميزان به 37 ميليون نفر افزايش ‌يابد.

وي ادامه داد: در حال حاضر حدود 10 ميليون نفر در كشور زير پوشش بيمه تأمين اجتماعي هستند و يك و نيم ميليون نفر نيز از مزاياي بيمه بيكاري بهره‌مند شده و در حال دريافت بيمه بيكاري هستند.

بيمه سلامت ايرانيان با هدف تجميع بيمه‌هاي خدماتي و درماني ايجاد مي شود

هدايت‌الله اديب‌ نيا با اشاره به برنامه ريزي براي شكل گيري بيمه سلامت ايرانيان در كشور، اظهار داشت: بيمه سلامت ايرانيان با هدف تجميع بيمه‌هاي خدماتي و درماني ايجاد مي شود.

وي گفت: در اين طرح تمام بيمه‌هاي دستگاه‌هاي دولتي سازمان بيمه خدمات درماني، صندوق تأمين اجتماعي و ساير نهادها هركدام در يك سطح بر اساس درآمد سازمان خود خدمات درماني ارائه مي كنند.

وي گفت: تعدد بيمه‌هاي خدمات درماني موجب شده كه نوع نگاه دستگاه‌هاي اجرايي و خدمات‌ رسان به افراد زير پوشش يكسان نباشد.

مديركل سازمان تأمين اجتماعي استان همدان نيز با اشاره به قرار گرفتن 36 درصد جمعيت استان همدان زير پوشش تأمين اجتماعي، اظهار داشت: 575 هزار نفر بيمه شده اصلي و تبعه در استان همدان زير پوشش تأمين اجتماعي هستند.

محمد عسگري از دريافت خسارت و پرداخت بيمه بيكاري در استان همدان به يك هزار و 980 نفر تا آبان ماه امسال خبر داد و افزود: 23 هزار مستمري‌ بگير در استان همدان وجود دارد.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن