تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820414202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول استفتائات مقام معظم رهبري در بيت تاريخي حضرت امام:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول استفتائات مقام معظم رهبري در بيت تاريخي حضرت امام:
خبرگزاري فارس: مسئول استفتائات مقام معظم رهبري در بيت تاريخي حضرت امام گفت: بايد با تاسي به امام راحل در راه حفظ انقلاب و خدمت به مردم تلاش كنيم و در اين راه ذره‌اي كوتاه نياييم.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمين محمود محمد يزدي پنجشنبه شب در جمع اعضاي كميته مساجد دهه مبارك در بيت تاريخي امام در قم، با اشاره به برخي از ويژگي‌هاي فردي، اجتماعي و سياسي بنيانگذار انقلاب اسلامي، اظهار داشت: امام دل به انقلاب و مردم بسته بود و به مردم اعتماد و اطمينان داشت.
وي با تاكيد بر اينكه ما نيز بايد دل به مردم و انقلاب ببنديم گفت: بايد در هر پست و مقامي كه هستيم صادقانه و در راه‌رضاي خدا گام برداريم.
مسئول استفتائات مقام معظم رهبري در بيت تاريخي حضرت امام خاطرنشان كرد: ما نمي‌توانيم امام شويم اما بايد آنقدر كه در توان داريم به تكليف خود در برابر مسئوليتي كه بر‌عهده داريم عمل كنيم.
وي با بيان اينكه امام همواره توصيه مي‌كرد سعي كنيد همواره مفيد باشيد، اظهار داشت: انسان بايد مفيد باشد و به ديگران خير برساند و اين يك وظيفه همگاني است.
احمدي با تاكيد بر اينكه بايد در راه خدمت به مردم و انقلاب صادقانه گام برداريم، ابراز داشت: بايد باور داشته باشيم در راه خدمت به مردم، هرگز خدا ما را تنها نمي‌گذارد،‌ همانطوري كه امام را تنها نگذاشت.
وي تصريح كرد: امام قدم بزرگي در راه خدمت به مردم برداشت و ما نيز بايد با همين باور در راه خدمت به مردم و در راه رضاي خداوند متعال قدم برداريم.
مسئول استفتائات مقام معظم رهبري در بيت تاريخي حضرت امام با بيان اينكه خير دنيا و آخرت در خدمت به مردم است، تاكيد كرد: انقلاب به عنوان امانتي در دست ما است و بايد ما تلاش كنيم تا اين امانت را حفظ كنيم و به بنيانگذار انقلاب و شهدا اداي دين كنيم.
وي با اشاره به جديت امام در همه كارها خاطرنشان كرد: ما نيز بايد در كارهايمان با جديت رفتار كنيم و در انجام وظايفمان كوتاهي نكنيم.
احمدي با تاكيد بر اينكه هر كس در خدمت به مردم و انقلاب قدم بردارد خدمت بسيار بزرگي انجام داده است، تصريح كرد: بايد با تاسي به امام راحل در راه حفظ انقلاب و خدمت به مردم تلاش كنيم و در اين راه ذره‌اي كوتاه نياييم.
وي در پايان سخنان خود با اشاره به پايبندي امام خميني به خواندن دعا، دعا و توسل را در زندگي انسان بسيار موثر دانست و با بيان اينكه «زيارت جامعه» امام راحل ترك نمي‌شد، ابراز داشت: همه ما بايد پايبند به قرآن باشيم و از دعا، قرآن و زيارت ائمه غافل نباشيم.
انتهاي پيام/ش20

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن