تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819647918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خوزستان: سازمان‌ها و ادارات دولتي بايد خلا نيازهاي شغلي خود را با فرزندان شاهد و ايثارگران واجد شرايط پر كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار خوزستان: سازمان‌ها و ادارات دولتي بايد خلا نيازهاي شغلي خود را با فرزندان شاهد و ايثارگران واجد شرايط پر كنند
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار خوزستان گفت: سازمان‌ها و ادارات دولتي موظفند تا پايان سال 88 خلا نيازهاي شغلي خود را با استفاده از فرزندان شاهد و ايثارگران واجد شرايط پر كنند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري سيد جعفر حجازي در همايش رابطان ايثارگر ادارات و سازمان‌هاي خوزستان، اظهاركرد: هم اكنون فرزندان شهيد فاقد شغل كه از تحصيلات پايين تري برخوردارند به صورت رايگان در حال گذراندن آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي هستند.

وي با بيان اين كه بيشتر فرزندان شاهد خوزستان داراي شغل هستند، افزود: تلاش براين است كه با منسجم‌تر كردن اين آموزش‌ها، تا سال آينده هيچ فرزند شهيد فاقد شغلي در استان وجود نداشته باشد.

حجازي خاطرنشان كرد: سه كارگروه براي رفع مشكلات خانواده‌هاي ايثارگران و فرزندان شاهد در قالب كارگروه‌هاي شغل، بيمه تكميلي و خدمات رفاهي ايجاد مي‌شود كه مشكلات آنها را مورد بررسي قرار خواهد داد.

وي درباره ارتباط رابطان و ايثارگران گفت: رابطين بايد اعتماد ايثارگران را جلب كرده، پشتوانه آنها باشند و با صداقت و دلسوزي امور آنها را پيگيري كنند.

استاندارخوزستان يادآور شد: ايثارگران نبايد جايگاه و قداست خود را از دست داده و به انزوا بروند.

وي با تاكيد بر توجه بيشتر ايثارگران به امور معنوي و فرهنگي به جاي مسايل مادي و معيشتي، تصريح كرد: رابطان بايد از افراد نخبه، اساتيد توانا و مشاوران قوي براي حضور در جمع ايثارگران به مناسبت‌هاي مختلف دعوت كنند تا ابعاد معنوي و فرهنگي ايثارگران تقويت شود.

انتهاي پيام

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن