تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820716879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ليگ ستارگان قطر؛حريف استقلال متوقف شد / السد شكست خورد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در ليگ ستارگان قطر؛حريف استقلال متوقف شد / السد شكست خورد
تيم فوتبال ام صلال - حريف استقلال در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا - هفته بيست و دوم مسابقات فوتبال ليگ ستارگان قطر را با تحمل نتيجه تساوي در ديدار خانگي مقابل الخور پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاري مهر، در آغاز هفته بيست و دوم مسابقات فوتبال ليگ ستارگان قطر شب گذشته دو بازي برگزار شد كه با پيروزي تيم قطر در ديدار مقابل السد و تساوي تيم‌هاي ام صلال و الخور همراه بود.

ام صلال، حريف استقلال در مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا شب گذشته در خانه خود مقابل الخور تن به نتيجه تساوي 2 بر2 داد. در اين بازي ابتدا تيم ام صلال در دقايق 12 و 35 به ترتيب توسط سعود غانم و ماگنو آلوز به گل رسيد و توانست نيمه اول را با برتري 2 برصفر پشت سر بگذارد اما تيم الخور در نيمه دوم دو بار در دقايق 57 و 90 توسط موموني داگانو به گل رسيد تا شكست 2 برصفر را با نتيجه تساوي 2 بر2 عوض كند.

ام صلال با توقف در ديدار مقابل الخور 28 امتياز شد و كماكان در رده ششم جدول رده بندي 10 تيمي ليگ ستارگان قطر باقي ماند.

" در گروه سوم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا تيم‌هاي ام صلال قطر، الاتحاد عربستان، استقلال ايران و الجزيره امارات حضور دارند."

قطر كه يكي از مدعيان بالاي جدول است، شب گذشته در يك بازي برتر موفق به تحميل شكست 3 بريك به تيم السد شد. براي اين تيم كه در ورزشگاه خانگي السد بازي مي كرد، سباستين سوريا (50 و 65) و مارسيو اوليويرا (57) گلزني كردند و تك گل تيم ميزبان توسط آگيمانگ اوپوكو در دقيقه 54 وارد دروازه قطر شد.

قطر با اين پيروزي 36 امتيازي شد و جايگاه خود را در رده چهارم جدول رده بندي استحكام بخشيد، السد نيز كماكان با 41 امتياز در رده سوم جدول باقي ماند.

جدول رده بندي:
1- الريان 42 امتياز - تفاضل گل 24+
2- الغرافه 42 امتياز - تفاضل گل 16+
3- السد 41 امتياز
4- قطر 36 امتياز
-----------------------------
6- ام صلال 28 امتياز
-----------------------------
9- الخريطيات 14 امتياز
10- السيليه 10 امتياز

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن