تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820634987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل نوسازي مدارس استان قزوين:40 درصد از مدارس قزوين نيازمند آسفالت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل نوسازي مدارس استان قزوين:40 درصد از مدارس قزوين نيازمند آسفالت هستند
خبرگزاري فارس: مديركل نوسازي و توسعه تجهيز مدارس استان قزوين گفت: در حال حاضر 40 درصد مدارس استان قزوين آسفالتشان فرسوده بوده و نياز به مرمت دارند.


محمدجواد حيدري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين اظهار داشت: متأسفانه در گذشته، مدارسي كه محوطه‌شان آسفالت شده بود، به خاطر عمر زياد آسفالت و عدم رعايت مقررات فني، اكثر اين آسفالت‌ها فرسوده شده است و نياز به مرمت دارند.
وي افزود: از سه سال گذشته در تمام مدارسي كه احداث مي‌شوند، آسفالت و محوطه‌سازي طبق استاندارد صورت مي‌گيرد.
مديركل نوسازي و توسعه و تجهيز مدارس استان قزوين خاطرنشان كرد: در حال حاضر 40 درصد مدارس استان قزوين آسفالتشان فرسوده بوده و نياز به مرمت دارند كه اميدواريم طي چهار تا پنج سال آينده، آسفالت اين مدارس با كمك شهرداري مرمت شود.
حيدري با اشاره به فرسودگي سرويس‌هاي بهداشتي مدارس تصريح كرد: طبق استاندارد بايد براي هر 30 دانش‌آموز يك چشمه سرويس بهداشتي باشد و حداكثر يك مدرسه بايد هشت چشمه سرويس داشته باشد.
وي اضافه كرد: از اين حيث مدارس ما به ميزان استاندارد داراي سرويس بهداشتي هستند ولي اكثر اين سرويس‌هاي بهداشتي فرسوده است.
مديركل نوسازي و توسعه و تجهيز مدارس استان قزوين بيان كرد: 50 درصد سرويس‌هاي بهداشتي مدارس استان فرسوده است و نياز به تعمير دارند.
حيدري در ادامه با اشاره به تعداد كتابخانه در مدارس ادامه داد: يكي از نيازهاي مدارس ما كتابخانه است كه امري لازم و ضروري براي پيشرفت درسي دانش‌آموزان است كه حدود 30 درصد مدارس ما مجهز به كتابخانه هستند و بقيه مدارس بايد به كتابخانه تجهيز شوند.
وي در پايان گفت: البته كمبود تجهيزات بيشتر در مدارسي است كه در گذشته احداث شده‌اند، چراكه اكثر مدارسي كه جديد احداث مي‌كنيم به امكاناتي نظير لوازم آزمايشگاهي، سايت كامپيوتري، ميز و نيمكت، لوازم اداري مدرسه و ... مجهز مي‌شوند.
انتهاي پيام/ح20

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن