تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805638410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفت‌و گو با فارسياري: در قرآن كريم به«بنيامين» غيرمستقيم ‌اشاره شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌و گو با فارسياري: در قرآن كريم به«بنيامين» غيرمستقيم ‌اشاره شده است
خبرگزاري فارس: زهير‌ ياري بازيگر نقش«بنيامين»در سريال «يوسف پيامبر(ص)»گفت:در قرآن كريم به«بنيامين»غيرمستقيم‌ اشاره شده است و بازي در اين نقش برايم جذابيت زيادي داشت.


زهير ياري در گفت‌و گو با باشگاه خبري فارس«توانا»،گفت: اولين كار تصويري‌ام سريال «مردان‌آنجلس»بود كه در سنين نوجواني و جواني نقش پسر «ماكسيميليان»را بازي‌كردم،در همان مقطع آقاي فرج‌الله‌سلحشور مي‌گفتند قرار است سريالي در مورد زندگي‌حضرت يوسف(ع) ساخته شود تا زماني كه اين سريال شروع شد و چون من قبلا با آقاي فرج الله سلحشور همكاري داشتم از من براي ايفاي نقش «بنيامين» دعوت شد و من هم با كمال ميل اين نقش را پذيرفتم و بازي كردم.
وي افزود: يك سال از تصويربرداري كار گذشته بود كه كار من آغاز شد.چون دوران كودكي فيلم‌برداري مي‌شد و تا آخر پروژه بازي‌داشتم.
ياري ادامه داد: اين نقش را خيلي دوست دارم زيرا در قرآن كريم به«بنيامين»غيرمستقيم‌ اشاره شده است،در قسمت‌هاي بعدي سريال با «يوسف‌پيامبر(ص)»گره مي خورد و حضرت يوسف(ع) او را گروگان مي‌گيرد تا به پدر بزرگوارش‌و صل شود،بازي در اين نقش برايم جذابيت زيادي داشت.
وي درباره گريم خود در اين مجموعه گفت: در مورد گريم كل كار صلاحيت ندارم كه صحبت كنم اما از گريم خودم اصلا راضي نيستم‌ و حال كه سريال را نگاه مي‌كنم متوجه شده‌ام كه حجم مو و ريش بلندم لوزومي نداشت كه اين قدر زياد باشد،البته اين را هم بگوييم كه سعيد ملكان يكي از دوستان خوب و صميمي من است و يكي از گريم ورهاي توانمند سينما و تلويزيون به شمار مي‌رود.
ياري با بيان اينكه هركاري كه پيشنهاد مي‌دادم آقاي فرج‌الله سلحشور استقبال مي‌كرد و مي‌پذيرفت، ادامه داد:
به نظر من آقاي فرج‌الله‌سلحشور انساني است كه بر اساس عقايدش كار مي‌كند و انسان آرماني به نظر مي‌رسد،دوست دارد كارهاي باارزشي ارائه دهد و در اين راه تمام تلاش خود را انجام داده است.
ياري به خاطره‌اي از حضور خود در اين مجموعه اشاره كرد و گفت: يكي از خاطرات شيرين من اين است كه هنگام فيمبرداري سريال من هر روز با ماشين شخصي خود سر كار مي‌رفتم يك روز ماشينم خراب شد و آژانس گرفتم تا به محل فيلمبرداري واقع در قم شهرك سينمايي دفاع مقدس بروم در طول مسير راننده احساس كرد من مي‌خواهم او را بكشم و ماشينش را به سرقت ببرم وقتي وارد شهرك سينمايي شد و از خاكريزها گذشت و به دكورها،شترها،اسب‌ها و زنان مصري رسيد فكر كرد كه در دل تاريخ آمده و مات و مبهوت‌شده بود بعد من به اتاق گريم رفتم و بعد از دوساعت ديدم آن راننده همان جا ايستاده وقتي به جلو رفتم و از او پرسيدم به چه كسي كار داري من را نشناخت و گفت من يكي از همكاران‌تان را به اينجا آوردم اين شوكه شدن راننده برايم جالب بود.
خاطره تلخ اين سريال هم در گذشت مدير فيلم‌برداري سريال زنده ياد رسول احدي است كه يكي از فيلم‌برداران بزرگان سينما و تلويزيون بودند و مرگ ايشان من را خيلي ناراحت كرد.
اين بازيگر در ادامه درباره انتقادات وارد بر مجموعه يوسف از نظر منتقدان گفت: ايرادات منتقدان ناروا نيست،چون داستان احسن‌القصص است گروه بايد انرژي بيشتري صرف مي‌كرد،من با ادبيات فيلم موافق نيستم،نحوه روايت داستان در اين چند قسمت اخير به مشكل خورده است و فكر مي‌كنم اگر زمان كار فشرده‌ترمي‌شد كار بهتري ارائه مي‌شدو حال كه سريال در چهل و چهار قسمت است و هر چه شما مشق بيشتري بنويسي غلط بيشتري پيدا مي‌شود و سريال از ريتم افتاده است و بعضي سكانس پلان‌ها خيلي اضافي است و كسالت‌آور اما اين را هم بگوييم كه آقاي فرج‌الله‌سلحشور كم كاري نكرده است و بضاعت سريال هم اين است.

/انتهاي پيام/

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن