تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819887829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نامه‌هاي شما


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: نامه‌هاي شما
قابل توجه مسئولان شركت مخابرات ايران
درحالي كه مسئولان شركت مخابرات مرتباً اعلام مي‌نمايند كه در ظرف مدت كمتر از 48 ساعت حتي در دورترين نقطه كشور امكان واگذاري تلفن ثابت وجود دارد، اينجانب در مورخه 23/7/90 مبلغ 000/525 ريال بابت دايري يك خط تلفن ثابت در منزل مسكوني‌ام كه در بهترين نقطه شهر ملكان واقع شده را پرداخت كرده ام، لكن هنوز از چنين امكاني برخوردار نشده ام! در اين باره مراجعات و مكاتبات متعدد اينجانب با اداره مخابرات شهرستان و استان آذربايجان شرقي و حتي مكاتبه با سايت وزارت ارتباطات نتيجه بخش نبوده و گفته مي‌شود پر بودن ظرفيت واگذاري در اين محدوده عامل بروز اين مشكل مي‌باشد و زمان مرتفع شدن آن نامشخص است! از مسئولان محترم شركت مخابرات ايران تقاضا دارم با برطرف نمودن اين مشكل به شعارهايشان جامه عمل بپوشانند.
سياوش عينالو (خبرنگار) - ملكان
شهريه سنگين مدارس هيأت امنايي
بارها از طريق رسانه‌ها بويژه سيماي جمهوري اسلامي ايران اعلام شده است كه مدارس حق ندارند از اولياي دانش‌آموزان پول دريافت كنند. اما از آن طرف بيشتر مدارس را به هيأت‌هاي امنا سپرده‌اند و هيأت‌هاي امنا هم با گرفتن پول از اولياي دانش آموزان، مدارس را بصورت انتفاعي در آورده‌اند.
صابري - تهران
پيشنهاد به مسئولان سازمان تأمين اجتماعي
از مسئولان سازمان تأمين اجتماعي تقاضا دارم امور مالي مربوط به تشكيل پرونده و صدور كارت بيمه تكميلي را در انحصار يك بانك قرار ندهند تا موجب تشكيل صف‌هاي طولاني و اتلاف وقت مردم نشوند. حداقل چند بانك بايد عهده‌دار اين امور باشند تا متقاضيان مجبور نباشند از ساعت 5 صبح جلوي تنها يك بانك صف بكشند، كه در اين هواي سرد براي افراد كهنسال بسيار دشوار است.
جليل ناصريان - محله صرافها (تهران)
آلودگي شديد هوا در منطقه ياخچي آباد
وجود تعميرگاه شركت واحد اتوبوسراني در محله ياخچي‌آباد باعث آلودگي بسيار زياد منطقه شده است. نفوذ رسوب سرب حاصل از اين آلودگي در خون بچه‌ها باعث ابتلاء به بيماري‌هاي زيادي مي‌شود، خانواده‌ها دچار فراموشي و تنگي نفس و افزايش بيماري‌هاي قلبي شده‌اند كه از تبعات اين آلودگي است. از مسئولان حفاظت محيط زيست و مسئولان شوراي شهر و ديگر مسئولان مربوط تقاضاي رسيدگي داريم.
جليلي - ياخچي آباد
انتظارات مردم از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي
بسياري از مردم به دليل مشكلات اقتصادي و گراني‌هاي لجام گسيخته، قدرت خريد مايحتاج عمومي خود را ندارند. قيمت برخي از اجناس در سال چند بار گران شده است، اما مسئولان تاكنون براي كاهش اين قيمت‌ها كاري انجام نداده‌اند. رفع مشكلات اقتصادي و جذب جوانان به بازار كار و فعاليت درحد شعارهاي تكراري باقي مانده است و جنبه عملي پيدا نكرده است. در يك همچو شرايطي مردم به اميد آينده‌اي بهتر با شوق و ذوق وصف ناپذيري پاي صندوق‌هاي رأي مي‌روند تا بتوانند افراد متدين و با تقوا و با ايمان كه مشكلات آنان را درك كنند انتخاب و به خانه ملت بفرستند تا از حق موكلانشان دفاع كنند، بنابر اين مردم انتظار ندارند كه وقت مجلس به دليل مسائل سياسي كشور گرفته ‌شود. اميدواريم اين موضوع بيشتر مورد توجه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي قرار گيرد.
علي اكبر فرقاني - تهران
نصب دستگاه كارتخوان در اتوبوس‌هاي ريالي
چرا اتوبوس‌هاي ريالي شركت واحد دستگاه كارتخوان ندارند؟ اين مسأله باعث اتلاف وقت مسافران به دليل كمبود پول خرد و رند نبودن كرايه‌ها شده است. از مسئولان شركت واحد تقاضا داريم تمامي اتوبوس‌هاي شركت واحد را به دستگاه كارتخوان مجهز كنند.
مهدي پارسايي - تهران
پاسخ مسئولان
مجهز بودن واحدهاي مسكوني پروژه مسكن مهر ثامن الائمه به امكانات كافي
عطف به مطلب مندرج در تاريخ 26/9/90 آن روزنامه اشعار مي‌دارد:
با احترام به دغدغه‌ها و نگرانيهاي اعضاي محترم پروژه مسكن مهر ثامن الائمه به نظر مي‌رسد نويسنده مطلب مذكور يا عضو اين پروژه نبوده و يا اطلاعي از وضعيت آن ندارند. واحدهاي مسكوني اين پروژه مجهز به تمامي امكانات از قبيل پنجره "يو. پي. وي. سي" درب ضد سرقت، آسانسور و... بدون پرداخت هزينه اضافي بوده و امكاناتي از قبيل پاركينگ و انباري نيز براي واحدها پيش‌بيني شده است كه طبق قرارداد منعقده بهاي آن براساس قيمت مصوب سازمان مسكن و شهرسازي دريافت مي‌شود. اين پروژه طبق تفاهمنامه سه جانبه منعقده با اداره كل سازمان مسكن و شهرسازي استان تهران از قرار متري 390 هزار تومان (كل بناي مفيد) به صورت خود مالكي (هزينه تامين زمين به عهده سازنده) اجرا شده و دريافت متري 500 هزار تومان اضافي كذب محض بوده است. خوشبختانه اين پروژه از پيشرفت فيزيكي مطلوب برخوردار بوده و تاخير در واگذاري آن به علت عدم تامين امكانات زيربنايي از جمله آب و برق و گاز مي‌باشد كه خارج از تعهدات سازنده است و قطعاً به محض تامين اين امكانات از سوي مراكز ذيربط واحدها آماده واگذاري خواهد بود.
با وجودي كه شركت "پيگير راه پيروز" فقط مجري ساخت واحدهاي مسكوني پروژه ثامن الائمه بوده و تعهدي براي ايجاد خدمات زيربنايي از قبيل تامين آب و برق و يا محوطه سازي ندارد معذلك اين شركت براي تسهيل در تامين خدمات مذكور تلاش فراواني نموده و از جمله مواردي همچون اهداي زمين براي حفر چاه،‌ ساخت مسجد و... را انجام داده است.
حسين شعباني - مدير عامل شركت ساختماني "پيگير راه پيروز"

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن