تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805531845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رنكينگ جهاني كمانداران كامپوند ايران بالاتر از تيراندازان ريكرو


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رنكينگ جهاني كمانداران كامپوند ايران بالاتر از تيراندازان ريكرو
تيم هاي ملي تيراندازي باكمان ايران در حالي از فروردين ماه سال جاري در مسابقات جهاني شركت مي كنند كه تيم كامپوند كشورمان در رنكينگ سال 2008 بالاتر از تيراندازان ريكرو ايستاده است .
فدراسيون جهاني تيراندازي باكمان در پايان هر سال ميلادي با بررسي ركورد كمانداران آخرين رنكينگ جهاني را اعلام مي كند اين در حالي است كه در رنكينگ سال 2008 امتياز مسابقات فيليپين هنوز در جمع امتيازات آسيايي محاسبه نشده و نمي توان آخرين رده بندي تيراندازان در آسيا را اعلام كرد.
پيش از آغاز مسابقات قهرماني جهان و آسيا و ورلد كاپ جهاني با مروري بر رده بندي تيراندازان درسال 2008 مي توان به موفقيت رشته كامپوند ايران در آسيا و جهان دست يافت .
دراسلحه كامپوند مردان تيم آمريكا ايتاليا و استراليا رتبه اول تا سوم جهان را دارند. در بخش تيمي ايران به عنوان نخستين تيم آسيايي عنوان دوازدهم را از آن خود كرده است .
در بخش انفرادي اين اسلحه تيراندازاني از ايتاليا كانادا و استراليا اول تا سوم هستند. رضا زماني نژاد قهرمان آسيا در رتبه بيست و سوم جهان قرار دارد. مجيد احمدي با دو پله اختلاف نسبت به وي در رده بيست و پنجم ايستاده است . پرويز صادقي سي و پنجم است . منصور كردي هم رتبه هفتاد و پنجم را از آن خود دارد. بعد از اين تيراندازان چهار ورزشكار كشورمان در رده بندي رتبه هاي بالاي صد را بدست آورده اند. در اين رده بندي محمدرضا حكيمي نيا صدو يكم محمد رضا سعادت صد و نود و سوم حسين سرآباداني دويست و چهل و پنجم و رضا كهتري دويست و هفتادو هفتم هستند.
در رده بندي رشته كامپوند بانوان تيم هاي فرانسه بلژيك و بريتانيا اول تا سوم هستند و تيم ايران بعد از اندونزي به عنوان دومين تيم آسيايي در رده يازدهم قرار گرفته است . در بخش انفرادي اين رشته نيز تيراندازاني از آمريكا فرانسه و ايتاليا اول تا سوم هستند.
در اين رشته اكرم شعباني با قرار گرفتن در رتبه هجدهم نزديك ترين كماندار كشورمان به صدر جدول رنكينگ جهاني در سال 2008 است . سكينه قاسم پور مربي تيم ملي كامپوند ايران عنوان چهل و پنجم را دارد. سيده ويدا حليميان نيز به عنوان سومين تيرانداز ايراني در رتبه شصتم جاي گرفته است . انسيه حاجي انزهايي صد و چهاردهم انسيه حاجي صد و بيست و هشتم زهرا شمس صد و چهل و هفتم و انسيه سينايي فرد دويست و چهارم هستند.
در رشته ريكرو مردان كره جنوبي ضمن قهرماني در آسيا در رنكينگ جهاني بالاتر از همه كشورها ايستاده است . تيم چين تايپه و ايتاليا نيز دوم و سوم هستند. ايران نيز بعد از كشورهاي كره چين تايپه هند مالزي ژاپن چين قزاقستان و تايلند به عنوان نهمين كشور آسيايي در جايگاه بيست و سوم ايستاده است . در بخش انفرادي نيز تيراندازي از كره در رده اول رنكينگ جهاني قرار دارد. نمايندگان اوكراين و كره مقام دوم و سوم را كسب كرده اند.
حجت الله واعظي اولين كماندار كشورمان در المپيك 2008 رنكينگ هفتاد و چهارم جهاني را دراين سال از آن خود كرده است . ديگر تيراندازان كشورمان در اين اسلحه همگي پائين تر از رتبه صدم جهان را ايستاده اند . به ترتيب ميلاد وزيري 148 كيوان رياضي مهر 150 محسن محمدي 272 مجيد ميررحماني 305 مصطفي حبيبي 403 حمزه صفايي 410 مهدي حر 423 و امير كاظمي عنوان 426 را دارند.
در رده بندي زنان و در اسلحه ريكرو نيز كمانداران كره اي بر صدر جدول جهان قرار دارند. در بخش تيمي كره جنوبي چين و انگليس اول تا سوم بوده و ايران رتبه بيست و هفتم را بدست آورده است . در بخش انفرادي تيراندازاني از كره اول و دوم و ورزشكار ايتاليايي رتبه سوم جهان را كسب كرده است .
در اين بخش هيچ كدام از تيراندازان كشورمان موفق به قرار گرفتن در بين صد كماندار برتر رده بندي سال 2008 فيتا نشده اند . هومت حيدري با قرار گرفتن در جايگاه صد و دوم از كماندار المپيكي كشورمان وضعيت بهتري در رنكينگ دارد. نجمه آبتين اولين تيرانداز المپيكي ايران در پكن با توجه به ركورد و امتيازات حضور در رقابتهاي مختلف به عنواني بهتر از صد و دهمي دست نيافته است . فريده ميرزايي 181 الهام فرهادي منش 243 سمانه پورقاسمي 246 سروناز احتراميان 250 طهورا شهبازي 282 ساره اسدي 306 افروز موسوي 323 سعيده اعرابي 350 و سميه جوانمرد عنوان 415
رده بندي آسيايي تيراندازان كشورمان به دليل محسوب نكردن امتيازات مسابقات آسيايي فيليپين در سال 2008 هنوز محاسبه و اعلام نشده است .
رنكينگ آسيايي و جهاني كمانداران با آغاز ديدارهاي جايزه بزرگ تايلند در آسيا و برگزاري مسابقات جهاني داخل سالن لهستان در اواسط ماه مارس سال 2009 محاسبه و تغيير خواهد كرد .

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن