تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819972657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل توزيع برق استان سمنان:ميزان تلفات انرژي در سمنان نصف ميانگين كشوري است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل توزيع برق استان سمنان:ميزان تلفات انرژي در سمنان نصف ميانگين كشوري است
خبرگزاري فارس: مديرعامل شركت توزيع برق استان سمنان ميزان تلفات انرژي در اين استان را حدود 50 درصد ميانگين كشوري اعلام كرد.


سيدمحمد موسوي‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: اين شركت با كسب موفقيت در كاهش تلفات و جلوگيري از اتلاف انرژي در كشور رتبه سوم را كسب كرد.
وي ميزان تلفات انرژي در صنعت برق كشور را حدود 18 درصد ذكر كرد و افزود: اين رقم در استان سمنان كمتر از 5/9 درصد است و به همين علت سمنان در بين 40 شركت توزيع برق در كشور رتبه سوم را كسب و لوح تقدير از وزارت نيرو دريافت كرد.
مديرعامل شركت توزيع برق استان سمنان بازسازي، بهينه‌سازي و مهندسي مجدد شبكه‌هاي داخلي را از جمله عوامل موثر در كاهش تلفات انرژي در استان سمنان بيان كرد و گفت: تاكنون 454 روستاي اين استان از نعمت روشنايي برق برخوردار شده‌اند.
موسوي‌زاده گفت: اين درحالي است كه تا قبل از انقلاب تعداد روستاهاي برقدار استان سمنان، 59 روستا بود.
وي اضافه كرد: تعداد مشتركان برق قبل از انقلاب، 39 هزار و 665 مشترك بود كه اين تعداد اكنون به 234 هزار و 328 مشترك رسيد.
مديرعامل شركت توزيع برق استان سمنان ادامه داد: طول شبكه هوايي توزيع از 711 كيلومتر به 8 هزار و 593 كيلومتر و طول شبكه زميني برق از 52 كيلومتر به 769 كيلومتر رسيده است.
موسوي‌زاده گفت: تعداد انشعابات چاه‌هاي كشاورزي از 68 مشترك قبل از انقلاب به يك هزار و 747 مشترك در سال جاري رسيده است.
وي افزود: خطوط 400 كيلوولت برق در قبل از انقلاب وجود نداشت، اما اكنون 3/459 كيلومتر مدار خطوط 400 كيلوولت در استان ايجاد شده است.
مديرعامل شركت توزيع برق استان سمنان اضافه كرد: خط 230 كيلوولت در استان وجود نداشت، اما در حال حاضر، 2/442 كيلومتر مدار وجود دارد.
موسوي‌زاده گفت: پست 400 كيلوولت در قبل از انقلاب در استان سمنان وجود نداشت، اما در حال حاضر يك پست با ظرفيت 500 مگاوات در اين استان وجود دارد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان سمنان نرخ خاموشي در اين استان را 27/1 اعلام كرد و گفت: زمان خاموشي برق در استان سمنان كه سال قبل 1/2 دقيقه در روز بوده در 9 ماهه امسال به 7/1 دقيقه در روز كاهش يافته است.
انتهاي پيام/ش20

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن