تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803841250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه‌نويي باانتقاد ازداوري‌ها:10 پنالتي استقلال را نگرفته‌اند/ آنها را به خدا واگذار مي كنم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قلعه‌نويي باانتقاد ازداوري‌ها:10 پنالتي استقلال را نگرفته‌اند/ آنها را به خدا واگذار مي كنم
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از نحوه قضاوتها در ليگ برتر مدعي شد طي فصل جاري داوران از اعلام 10 پنالتي مسلم به سود اين تيم خودداري كرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه نويي در حاشيه تمرين امروز تيم فوتبال استقلال با بيان اين مطلب در خصوص ديدار آبي پوشان مقابل پيكان قزوين گفت: قبل از هر چيز من به مردم قزوين احترام مي گذارم و از آنها تشكر مي كنم.

وي با انتقاد از ميزباني تيمش در بازي روز گذشته مقابل پيكان قزوين افزود: فرستادن تيم‌هاي تهراني به شهرستان‌ها بايد با كارشناسي انجام شود. چرا كه بعضي از شهرستان‌ها نمي توانند آنطور كه بايد و شايد ميزباني كاملي انجام دهند و متاسفانه معضلاتي را براي تيم ميهمان به وجود مي آورند.

قلعه نويي ادامه داد: قطعا ما اين مشكلات را در شهرهايي مانند اصفهان و يا تبريز نخواهيم داشت. استاندارد برگزاري يك مسابقه ليگ برتري در يك شهرستان، داشتن فرودگاه و يك هتل 5 ستاره است كه متاسفانه در بعضي از شهرهاي كشور اين امكانات وجود ندارد.

وي در واكنش به اظهارات يدالله جهانبازي، داور ديدار پيكان - استقلال كه گفته بود اكبرپور نمي تواند راجع به داوري اظهار نظر كند گفت: به نظر من اين سئوال را بايد از آقاي عنايت بپرسيد چرا كه در اين مدت و طي فصل جاري 10 پنالتي ما از سوي داوران ناديده گرفته شده است.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطر كرد: من و مسئولان باشگاه استقلال هميشه از داوري حمايت كرده‌ايم و نمي خواهيم كه از طرف باشگاه ما جنجال و هياهو براي داوري ايجاد شود اما اگر شما فيلم بازي با پيكان را بازبيني كنيد مي بينيد كه گروه داوري چند اشتباه محرز داشت.

وي افزود: يك اشتباه فاحش تيم داوري توسط كمك داور اول بود كه باعث شد گل صددرصد سالم علي عليزاده آفسايد اعلام شود. اشتباه دوم را هم كمك داور دوم داشت كه در دو مورد آفسايد مهاجمان پيكان را پرچم نزد و چيزي نمانده بود كه اين دو موقعيت توسط مهاجمان تيم ميزبان به گل تبديل شود.

قلعه نويي خاطر نشان كرد: در خصوص پنالتي هم بايد بگويم كه در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين آقاي يدالله سليماني، ناظر داوري بازي پيكان - استقلال اعلام كرد كه خطاي مدافع پيكان صددرصد پنالتي بوده است.

وي ادامه داد: با اين شرايط بايد نسبت به داوري معترض باشيم چرا كه پيروزي از ما گرفته شد اما باز هم به آقاي عنايت و زيرمجموعه ايشان احترام مي گذاريم چرا كه چقدر هم اعتراض كنيم ديگر نمي توانيم نتيجه را برگردانيم پس سعي مي كنيم با آرامش از كنار اين قضيه بگذريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در واكنش به اين موضوع كه "عده اي نمي خواهند استقلال با امير قلعه نويي نتيجه بگيرد"، گفت: ما آنها را كه براي استقلال حاشيه سازي مي كنند تا اين تيم را از قهرماني دور كنند به خدا واگذار مي كنيم. تيم استقلال و من توكل‌مان به خداست و با قدرت به كارمان ادامه مي دهيم و خود را اسير اين حاشيه‌ها نمي كنيم چرا كه حواشي اين چنيني مي تواند تيم ما را از راهي كه مي رويم به بيراهه ببرد.

وي ادامه داد: در خصوص اينكه مي گويند نمي خواهند تيم استقلال نتيجه بگيرد بعضي اوقات شرايطي بوجود مي آيد كه من هم به وجود اين قضيه شك مي كنم.

قلعه نويي در خصوص حضور رينالدو در تركيب تيم استقلال گفت: ما آرام آرام او را به زمين فرستاديم تا بتواند شرايط خود را با بازيكنان ديگر يكسان كرده و براي تيم در ديدارهاي آتي مثمرثمر باشد.

سرمربي استقلال پيرامون حرف و حديثي مبني بر اينكه مجتبي جباري در يكي از نشريات از امير قلعه نويي و كادر فني انتقاد كرده گفت: من هنوز اين مطلب را نخوانده ام پس نمي توانم اظهار نظر كنم اما اگر اين قضيه صحت داشته باشد چه مجبتي جباري باشد وچه شخص ديگري حتما با او برخورد خواهم كرد.

وي در خصوص عدم بكارگيري از يدالله اكبري گفت: يدالله بازيكن بسيار خوبي است و قابليت هاي فني خوبي دارد اما با توجه به اينكه حسين كاظمي هم پست او است و در تيم ملي بازي مي كند به اين بازيكن باتجربه كمتر بازي رسيده اما مطمئن باشيد كه در زمان لازم از او استفاده خواهيم كرد.

قلعه نويي در ادامه بازي روز چهارشنبه استقلال مقابل ذوب آهن را يك بازي بسيار حساس خواند و گفت: كه ما هم قسم شده‌ايم و مطمئن باشيد كه با تمام توان خود در اين مسابقه حضور پيدا خواهيم كرد تا بتوانيم امتيازات لازم را كسب كنيم.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم هر تيمي كه مستحق قهرماني است به اين مقام برسد چرا كه معتقدم با اين شرايط حق به حقدار خواهد رسيد.

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن