تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيداري اسلامي با محوريت رهبر معظم انقلاب به آمريكا و اروپا رسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيداري اسلامي با محوريت رهبر معظم انقلاب به آمريكا و اروپا رسيده است
قم - حضرت آيت الله "حسين نوري همداني" از مراجع عظام تقليد گفت: امروز موج بيداري اسلامي به بركت انقلاب اسلامي و با محوريت رهبر معظم انقلاب، به قلب آمريكا و اروپا نيز رسيده است.


به گزارش ايرنا، وي روز سه شنبه در ديدار اعضاي ستاد برگزاري كنگره بين المللي ابن شهر آشوب ساروي مازندراني در قم خاطرنشان كرد: حضرت امام خميني (ره) نيز قبل از انقلاب اسلامي توانستند ،موج بيداري اسلامي را در ايران نهادينه كنند.

وي با اشاره به عظمت ابن شهر آشوب ساروي، در مجامع علمي، دانشگاهي و حوزوي خاطرنشان كرد: تلاش علمي و فعاليت هاي ديني اين شخصيت برجسته بر كسي پوشيده نيست.

اين مرجع تقليد يادآورشد: آن مرحوم در علوم اسلامي مانند فقه، اصول، تاريخ، رجال، تفسير و ادبيات سرآمد بود.

وي كتاب المناقب ابن شهر آشوب ساروي را بسيار ارزشمند و مفيد ارزيابي كرد و گفت: برگزاري كنگره ها و همايش ها با هدف شناساسي علماي بزرگ دين اسلام و مذهب تشيع از جمله ابن شهر آشوب كاري قابل تقدير است كه بعد از انقلاب اسلامي ايران مورد توجه قرار گرفته است.

آيت الله نوري همداني گفت: اعضاي ستاد كنگره ابن شهر آشوب ساروي بايد نسبت به احياي نسخه هاي خطي اين شخصيت، تلاش همه جانبه داشته باشند.

وي تاكيد كرد: مسوولان بايد در در ايجاد بارگاهي درشان ابن شهرآشوب ساروي در شهر حلب سوريه، اقدامات اساسي را انجام دهند.

آيت الله "نور الله طبرسي" نماينده ولي فقيه در استان مازندران و امام جمعه ساري، و اعضاي كنگره بين المللي اين شهر آشوب به منظور ارايه گزارش و دريافت رهنمود هاي لازم از مراجع تقليد به قم سفر كرده و با حضرات آيات عظام مكارم شيرازي ، صافي گلپايگاني ، نوري همداني و آيت الله جوادي آملي و علوي گرگاني و مقتدايي ديدار كردند.

كنگره بين‌المللي ابن شهر آشوب كه در 80 كشور جهان فراخوان شده قرار است سال آينده در مازندران زادگاه اين عالم بزرگ برگزار شود.

2585/ 7401/ 550

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30747170

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن