تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819930642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار لرستان: اساس برخي امور در استان به دلايل تاريخي ضعيف بسته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار لرستان: اساس برخي امور در استان به دلايل تاريخي ضعيف بسته شده است
خبرگزاري دانشجويان ايران - خرم‌آباد
سرويس: استان‌ها

استاندار لرستان با اشاره به اين كه نظام مقدس جمهوري اسلامي خدمات ارزشمندي در سطح كشور و در سطح استان ارائه كرده است، گفت: متاسفانه به دلايل تاريخي عديده‌اي پايه و اساس برخي امور در اين استان پرظرفيت و شايسته ضعيف بسته شده و جاي كار بسيار وجود دارد تا اين استان آنچه كه شايسته و استحقاق دارد را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه لرستان ، دكتر دهمرده روزسه شنبه در يك ديدار غيرمنتظره و سرزده از دادگستري كل استان بازديد جمع قضات دادگاه‌هاي تجديدنظر دادگستري استان كار دستگاه قضا را در كشور يك كار بزرگ و مهم خواند و گفت: طبيعتا دستگاه قضايي در سطح استان نيز داري وظايفي بزرگ و خطير است كه يكي از مهمترين آنها كمك به ايجاد فضايي امن در استان و تأمين امنيت است.

استاندار لرستان با بيان اين كه شرط لازم براي انجام خدمت‌رساني وجود امنيت لازم به عنوان بستر توسعه است، افزود: همه قضات و مسئولين دستگاه قضايي مي‌توانند با فراهم آوردن شرايط مطلوب امنيت و برخورد با متخلفان و قانون شكنان ياري گر مديران و مسئولين اجرايي استان باشند.

وي با بيان اينكه در پي تلاش مديريت ارشد استان و تعامل ،همدلي و همكاري بين كليه مديران ،مسئولين ،نمايندگان، روحانيون و همه نخبگان و دست‌اندركاران رتبه استان لرستان از حيث بودجه‌هاي عمراني استان در سال 90 نسبت به 89 بيست و دو رتبه ارتقاء يافته و از رتبه 27 كشور به رتبه 5 رسيده است، گفت: ارتقاي شاخص‌هاي لرستان در همه بخش‌ها و زمينه‌ها محور كار مديريت ارشد استان است كه با همكاري همگان امكان پذير خواهد بود.

استاندار لرستان همچنين در ادامه گفت: سد معشوره كه با روند بسيار مناسبي عمليات اجرايي‌اش در دست اقدام است بيش از 3 برابر كل سدهاي لرستان از نظر ميزان اعتبار تخصيص يافته و نيز حجم آبي كه ذخيره مي كند ظرفيت دارد.

وي همه قضات و مسئولين دستگاه قضا را به همدلي، همكاري و تعاون براي تسريع در روند توسعه لرستان فرا خواند و از آنان به خاطر زحماتي كه متقبل شده و خدماتي كه ارائه مي‌دهند تقدير و تشكر كرد.

در ادامه اين بازديد بدري، رئيس كل دادگستري استان نيز در سخناني روند رسيدگي به امور را در دادگستري استان مطلوب و صحيح عنوان كرد وگفت: از نظر متوسط زمان رسيدگي به پرونده‌هاي موجود در دادگستري استان، لرستان جزء استان‌هاي رده بالاي كشور است و از ميانگين كشوري در جايگاه بالاتري قرار دارد.

بدري ضمن تقدير و تشكر از استاندار لرستان هدف دستگاه قضايي را تلاش در خدمت رساني به مردم ،ايجاد شرايط مطلوب و احقاق حقوق مظلومين و برخورد با قانون شكنان و متخلفان خواند و اظهار اميدواري كرد با اين روند مطلوب دستگاه قضا هم در ارتقاء و تعالي استان نقش مهمتري ايفاء كند.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن