تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرگروه علوم اجتماعي آموزش و پرورش مازندران:كار تاليف كتاب جامعه‌شناسي به كارشناسان علوم ديني قم واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرگروه علوم اجتماعي آموزش و پرورش مازندران:كار تاليف كتاب جامعه‌شناسي به كارشناسان علوم ديني قم واگذار شد
خبرگزاري فارس: سرگروه علوم اجتماعي آموزش و پرورش مازندران: گفت: كار تاليف كتاب جامعه‌شناسي به كارشناسان علوم ديني قم واگذار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا سليماني عصر امروز در نشست سرگروه‌هاي آموزشي علوم اجتماعي در مازندران اظهار داشت: كار تاليف جديد اين كتب در اختيار كارشناسان علوم ديني قم گذاشته‌ شد كه بايد در اين كار از ديگر متخصصان فن نيز استفاده شود تا كتب ذكرشده براي دانش‌آموز شيرين و جذاب و مطابق مسائل روز نوشته شود.
وي افزايش اطلاعات، افزايش مهارت و تغيير نگرش را از عوامل موثر در افزايش فهم و درك دانش‌آموز در دروس اجتماعي برشمرد و گفت: بومي كردن كتب علوم اجتماعي و جامعه‌شناسي از اهداف مجموعه آموزش و پرورش است.
وي تاليف كتب جامعه شناسي و اجتماعي مبتني بر دين را جدا از جامعه شناسي و علوم اجتماعي ديني دانست.
سليماني با بيان اينكه دانش‌آموزان اجتماع امروز نياز به مطالعه و يادگيري كتبي دارند كه داراي آخرين دستاوردها و بهترين مباحث در نوع خود باشند، تصريح كرد: اين امر ضرورت تجديد نظر دوباره در كتاب‌هاي علوم اجتماعي و جامعه شناسي را بيشتر مي‌كند و اميد است با همفكري تمام كارشناسان و راهنمايي و ارائه پيشنهادات سازنده از سوي دبيران، كتاب‌هاي سال آينده با بهترين بازده و كارايي تاليف شود.
هر كدام از سرگروه‌هاي علوم اجتماعي به بيان نظرات خود پرداختند و انتقاداتي نسبت به كتاب حال حاضر از جمله نحوه نگارش، فصل‌بندي‌ها و جمله‌بندي‌ها، حجم مطالب، ديدگاه‌هاي عنوان شده در كتاب كه بعضي‌ها سنگين و فشرده و برخي‌ها نيز بسيار سطحي هستند.
خالي‌بودن برخي مباحث در ميان فصل‌هاي درسي كه به وضوح احساس مي‌شود را مطرح كردند و روي اين پيشنهاد‌ها و انتقادات بحث و تبادل نظر شد.
همايش يكروزه سرگروه‌هاي علوم اجتماعي شهرستان‌ها و مناطق مازندران به ميزباني بهشهر با حضور 40 دبير مقطع متوسطه برگزار شد.
انتهاي پيام/ش20

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن