تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803932176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
با رأي كميته انضباطي؛ پيام بايد 101 ميليون تومان به خداداد بدهد
باشگاه پيام مشهد بايد مبلغ قرارداد سرمربي سابق خود را به وي پرداخت كند.
در جلسه كميته انضباطي براي رسيدگي به پرونده شكايت خداداد عزيزي از باشگاه پيام مشهد مبني بر مطالبات وي، باشگاه پيام به پرداخت مطالبات عزيزي محكوم شد.
در اين جلسه كه نماينده باشگاه پيام غايب بود، كميته انضباطي اين باشگاه را به پرداخت 101 ميليون تومان به خداداد عزيزي محكوم كرد.

هدايتي: صادقي را نمي شناسم
رئيس هيأت مديره پرسپوليس تهران گفت: اميرحسين صادقي را نمي شناسم و خبر مذاكره ما با او صحت ندارد.
حسين هدايتي در گفتگو با فارس در مورد شايعه مذاكره با مدافع مس كرمان اظهار داشت: در حال حاضر بعيد مي دانم نيازي به بازيكن داشته باشيم، ضمن اينكه مذاكره با بازيكني كه با يك تيم قرارداد دارد، جوانمردانه نيست.
وي ادامه داد: از برخي شايعات تعجب مي كنم. نمي دانم امير حسين صادقي كيست، نه او را ديده ام و نه صحبتي با وي داشته ام و فقط در روزنامه ها خواندم كه بازيكن مس كرمان است.
هدايتي تصريح كرد: با همين بازيكنان فعلي در انديشه موفقيت در آينده هستيم. به خاطر بازارگرمي هر روز يك بازيكن را به تيم ما مي دهند؛ البته نمي خواهم به مدافع مس كرمان بي احترامي كنم، چون شنيده ام زحمات زيادي براي استقلال و حتي تيم ملي كشيده است.

حنطه: با شكست راه آهن سقوط نمي كنيم
سرمربي تيم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: اگر در ديدار با راه آهن پيروز شويم به ليگ دسته اول سقوط نخواهيم كرد.
علي حنطه اظهار داشت: مسابقه با راه آهن براي ما بسيار حساس و 3 امتياز اين ديدار براي آينده ابومسلم و ورزش استان تعيين كننده است.
وي با بيان اينكه بازيكنان تيم را براي رويارويي با راه آهن آماده كرده ام و آنها انگيزه كافي براي پيروزي دارند، افزود: حريف مربي باتجربه و كاربلدي دارد و از بازيكنان تكنيكي خوبي هم برخوردار است. اگر در اين مسابقه پيروز شويم خيالمان از بقا در ليگ برتر آسوده مي شود، زيرا هر تيمي كه 34 امتيازي شود سقوط نمي كند.

مظلومي: برابر سپاهان به دنبال سهميه آسيا هستيم
سرمربي تيم فوتبال مس كرمان گفت: در بازي مقابل سپاهان به دنبال كسب سهميه آسيا هستيم.
پرويز مظلومي اظهار كرد: بازي حساسي مقابل سپاهان داريم؛ چرا كه اين ديدار براي رسيدن به مكان چهارم جدول و همچنين تلاش براي كسب سهميه در آسيا اهميت زيادي دارد. ما تلاش مي كنيم بازي خوبي انجام دهيم و از اين ديدار خانگي نهايت استفاده را براي كسب سه امتياز انجام دهيم.
وي افزود: اگر سپاهان را شكست دهيم جايگاه اين تيم را در رده چهارم جدول به دست مي آوريم، ضمن اينكه يك گام به حضور در آسيا نزديكتر مي شويم، پس طبيعي است كه بايد در اين بازي پيروز شويم. مي دانيم كه از اين هفته به بعد ديدارهاي ليگ برتر دشوارتر مي شود و از نظر روحي و رواني فشارها افزايش پيدا مي كند.
پرويز مظلومي درباره وضعيت پيوستن رجب زاده به مس كرمان نيز گفت: مباحث مالي ميان دو طرف در حال بررسي است و البته با توجه به مشكل كمبود بازيكن، حضور اين بازيكن مي تواند به مس كمك كند.

برادران نويدكيا؛ مس - سپاهان را از دست دادند
برادران «نويدكيا» در ديدار رو در روي تيمهاي مس كرمان - سپاهان اصفهان حضور ندارند.
محرم نويدكيا بازيكن تيم سپاهان به دليل آسيب ديدگي در كشاله پا به بازي با مس كرمان نمي رسد، از طرف ديگر «رسول نويدكيا» بازيكن تيم مس در بازي پيكان با مس رباطش پاره شده و نمي تواند در ديدار اين هفته براي مس به ميدان برود.

تشكيل كميته ويژه نظارت بر عملكرد داوران ليگ
پس از افزايش اعتراضها به عملكرد داوران در هفته هاي اخير جلسه اي با حضور علي كفاشيان، مهدي تاج، عزيز محمدي و مسعود عنايت برگزار شد . يكي از تصميمات مهمي كه درجلسه اخير مسؤولان فدراسيون فوتبال اتخاذ شد، تشكيل گروهي سه نفره بود كه براي نظارت بر عملكرد داوران در پنج هفته پاياني فعاليت خواهند كرد.
اين سه نفر موظف به نظارت بر 9 بازي ليگ هستند كه هر سه نفر بازي را به صورت دقيق از ابتدا تا انتهاي بازي آناليز مي كنند و در فاصله اي كم گزارشي كامل را ارائه خواهند كرد.مسعود عنايت رئيس كميته داوران هم تشكيل اين كميته را پذيرفته و اين كميته به عنوان چشمان ناظر فدراسيون فوتبال عمل خواهند كرد. گزارش اين گروه ملاك تصميم گيري فدراسيون در خصوص تشويق و يا تنبيه داوران خواهد شد.

فردا برگزار مي شود؛ جلسه باشگاههاي حاضر در ليگ قهرمانان با فدراسيون
پس از آن كه فدراسيون فوتبال اعلام كرد كه بازي دوستانه تيم ملي در روز بيست و چهارم اسفند قطعي است، اعتراضاتي از سوي باشگاههاي سپاهان، صبا، پرسپوليس و استقلال در رابطه با تحت فشار بودن ملي پوشان اين تيمها مطرح شد.
مربيان اين تيمها اعتقاد دارند، حضور در بازيهاي هفته اول ليگ قهرمانان آسيا كه در روزهاي بيستم و بيست و يكم اسفند برگزار مي شود و همچنين انجام بازي دوستانه تيم ملي در بيست و چهارم اسفند و برگزاري هفته دوم ليگ قهرمانان در روزهاي بيست و هفتم و بيست و هشتم اسفند شرايط دشواري را براي ملي پوشان اين تيم فراهم مي كند.از همين رو قرار است كه پنج شنبه هفته جاري(فردا) جلسه ويژه اي با حضور علي كفاشيان، مهدي تاج، محمدرضا ساكت، كريم ملاحي، عباس انصاري فرد و اميررضا واعظ آشتياني برگزار شود تا دو طرف راههاي تعامل براي كمك به تيم ملي و چهار باشگاه استقلال، پرسپوليس، صبا و سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا را بيابند.

توره: به امارات نمي روم
ابراهيم توره مهاجم سنگالي تيم پرسپوليس كه شايعه حضورش در ليگ امارات در پايان فصل به گوش مي رسد با تكذيب اين خبر مي گويد: تاكنون هيچ پيشنهادي از امارات نداشتم و اينكه مي گويند در پايان اين فصل به ليگ اين كشور مي روم، دروغ محض است چون در صحبتهايي كه با مديران داشتم به زودي قراردادم را تمديد خواهم كرد تا در اين تيم بمانم، من پرسپوليس را خيلي دوست دارم.

مذاكره هدايتي با 2 بازيكن براي فصل بعد
حسين هدايتي رئيس هيأت مديره باشگاه پرسپوليس دغدغه فصل بعد اين تيم را دارد پس براي تمديد قرارداد باب مذاكره با قرمزها را باز كرده است.
در اين بين خبر مي رسد هدايتي در حال حاضربه فكر تمديد قرارداد كريم باقري و ابراهيم توره است و به سراغ بازيكنان ديگر نرفته است و اصرار دارد ابتدا وضعيت اين دو بازيكن مشخص شود و بعد به سراغ بازيكنان ديگر برود.
بازيكناني مثل سپهر حيدري، محسن خليلي و... هم در پايان فصل قراردادشان با اين تيم به پايان مي رسد، اما قرمزها فعلاً مصرانه سعي دارند قرارداد باقري و توره را تمديد كنند.

استقلال در مكه
استقلال 18 اسفند ماه راهي عربستان مي شود تا روز 21 همين ماه در اولين ديدار ليگ قهرمانان مقابل الاتحاد به ميدان برود. استقلالي ها بعد از اين مسابقه روز 22 اسفند به مكه مكرمه مي روند و البته چون در همين روز به تهران باز مي گردند، نمي توانند به مدينه هم سفر كنند.

افشارزاده :پيرواني درك نكرده چه وظيفه مهمي دارد
دبيركل كميته ملي المپيك گفت: غلامحسين پيرواني درك نكرده است چه وظيفه سنگيني برعهده اش قرار گرفته است.بهرام افشارزاده در مورد اينكه سرمربي تيم اميد گفته، افشارزاده مناسبات فوتبال ايران را نمي داند و نبايد براي تيمي كه 9 ماه ديگر بازي دارد، اكنون اردو برپا كرد؛ اظهار داشت: پيرواني نمي داند چه وظيفه سنگيني برعهده اش قرار گرفته است. او هنوز آگاهي كاملي از اين موضوع ندارد، زيرا تاكنون چنين مسؤوليتي را در اختيار نداشته است.

طالب لو مصدوم شد
وحيد طالب لو در اواخر تمرين ديروز از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شد و پزشك استقلال به مداواي او پرداخت.طالب لو در اين باره گفت: مشكلي ندارم و مي توانم استقلال را در بازي با ذوب آهن همراهي كنم.

راه آهن رجب زاده را مي خواهد
پس از جدايي مهدي رجب زاده از تيم الظفره امارات و ناكامي در اين فصل، تيمهاي پرسپوليس و مس خواهان به خدمت گرفتن اين بازيكن شده اند، اما به تازگي باشگاه راه آهن هم خواهان جذب او شده است. اين در حالي است كه محمود ياوري براي حضوري قدرتمندتر در جام حذفي، خواهان اين بازيكن شده است.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن