تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820445466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهاي نفت خام در معاملات بازار اسيا كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بهاي نفت خام در معاملات بازار اسيا كاهش يافت
تهران/ واحد مركزي خبر/ اقتصادي 87/12/14
تحليلگران مي گويند بهاي نفت خام در معاملات روز چهارشنبه بازار اسيا، در پي افزايش ديشب ان در بازار امريكا به علت ادامه نگرانيها در خصوص تشديد بحران اقتصادي جهان، كاهش يافت.
بهاي نفت خام شيرين سبك نيويورك براي تحويل در ماه اوريل، پنجاه و چهار سنت كاهش يافت و بشكه اي چهل و يك دلار و يازده سنت معامله شد.
بهاي نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در ماه اوريل نيز پنجاه و نه سنت كاهش يافت و بشكه اي چهل و سه دلار و يازده سنت داد و ستد شد.
ويكتور شام Victor Shum تحليلگر موسسه مشورتي انرژي پروين اند گرتز Purvin and Gertz در سنگاپور مي گويد چشم انداز اقتصادي تقريبا نگران كننده همچنان عامل فشاري بر روي قيمت نفت است.
به گفته تحليلگران، نگرانيهاي بازار در خصوص تشديد بحران اقتصادي و فروپاشي نظام مالي جهان همچنان احساس سرمايه گذاران را به ويژه با توجه به اينكه امريكا، بزرگترين مصرف كننده انرژي جهان، بيش از پيش وارد ركود مي شود، تحت تاثير خود قرار مي دهد.
ديويد اوانس David Evans تحليلگر پايگاه اينترنتي بت ان ماركتس BetOnMarkets.com نيز مي گويد در حاليكه دلالان در حال از دست دادن اعتماد خود به احتمال بهبود وضعيت اقتصادي امريكا در سال جاري ميلادي هستند، نفت خام در حدود بشكه اي چهل دلار معامله مي شود.
وي مي افزايد انتظار مي رود بهاي نفت خام در هفته جاري به ويژه تا اوايل هفته اينده زمان انتشار اطلاعات در خصوص ميزان اشتغال در امريكا بسيار بي ثبات باشد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از سنگاپور، پانصد و نود و هشت هزار فرصت شغلي در ماه ژانويه در امريكا حذف شد و بدين ترتيب ميزان بيكاري در اين كشور به بالاترين سطح خود در شانزده سال گذشته يعني هفت و شش دهم درصد رسيد.
106/137

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن