تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819687682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خوب شدم ولي حضورم مقابل سپاهان قطعي نيست حيدري: مجيدي نياز مالي ندارد، به خاطر دخترش رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خوب شدم ولي حضورم مقابل سپاهان قطعي نيست حيدري: مجيدي نياز مالي ندارد، به خاطر دخترش رفت
خسرو حيدري مدافع هافبك استقلال در اين فصل با بدشانسي‌هاي زيادي مواجه شد و مصدوميت از ناحيه همسترينگ بارها او را آزار داد. حيدري در اين چند هفته مراحل درماني را پشت‌سر گذاشت و از مصاحبه كردن هم فراري بود ولي او دقايقي در مورد آخرين وضعيتش با ما صحبت كرد. حيدري تاكيد كرد كه هنوز حضورش در بازي روز جمعه مشخص نيست ولي موضوع خوشحال‌كننده براي آبي‌ها اين است كه مصدوميت خسرو برطرف شده است. حرف‌هاي حيدري را مي‌خوانيد.

وضعيت فعلي‌ات چطور است؟
‌‌‌ بعد از مصدوميتي كه دچارش شدم، صبح و عصر فيزيوتراپي كرده و روز شنبه هم با تيم تمرين كردم. امروز هم با تيم تمرين خواهم كرد.
يعني آسيب‌ديدگي‌ات به طور كامل برطرف شده است؟
‌‌‌ نمي‌توانم بگويم مصدوميتم صددرصد بهتر شده است ولي نسبت به روزهاي گذشته شرايط خيلي بهتري دارم و تقريبا آماده بازي هستم.
پس مقابل سپاهان بازي مي‌كني، نه؟
‌‌‌ بايد ببينم شرايطم تا روز جمعه چطور خواهد بود. اگر بتوانم حتما بازي خواهم كرد.
فكر نمي‌كني دوباره همان بلا سرت بيايد و دوباره مصدوم شوي؟
‌‌‌‌ هيچ چيز بدتر از اين نيست كه فوتباليست از مصدوميت ترس داشته باشد. به هرحال اتفاقات قبلي باعث خواهد شد تا اين بار با احتياط باشم و ديگر نمي‌خواهم از ناحيه همسترينگ مصدوم شوم. در اين مدت شب و روز وقت گذاشتم تا هر چه زودتر خوب شوم و حالا بايد خيلي مواظب باشم.
بازي با شهرداري ياسوج را ديدي؟
‌‌‌ به نظر من بازي چندان سختي نبود ولي كار استقلال در فينال سخت است چون شاهين تيم بسيار خوبي است.
خبر داري كه بازي فينال در شيراز يا اصفهان برگزار خواهد شد؟
‌‌‌ بله ولي به نظر من فرقي ندارد كه كجا بازي مي‌كنيم چون استقلال در هر شهري طرفدار دارد. ما در هر استاديوم كه بازي كنيم مي‌توانيم قهرمان شويم ولي فوتبال قابل پيش‌بيني نيست و از حالا نبايد خودمان را قهرمان بدانيم.
برخي معتقدند كه جدايي فرهاد مجيدي به ضرر استقلال خواهد بود، نظر تو چيست؟
‌‌‌ فرهاد فوتباليست تاثيرگذاري است و براي استقلال يك وزنه بود ولي حالا ديگر بازيكنان بايد تلاش كنند تا جاي خالي او احساس نشود.
مي‌گويند مسائل خانوادگي فقط يك بهانه بود و مجيدي به خاطر تنهايي دخترش نبود كه ايران را ترك كرد. فكر مي‌كني فرهاد به خاطر مسائلي مالي رفت؟
‌‌‌ مجيدي به هيچ عنوان نياز مالي ندارد و مطمئن باشيد فقط به خاطر دخترش از استقلال رفت. من به طور كامل در جريان اين موضوع بودم و در حال حاضر هم تنها بازيكني در استقلال هستم كه با مجيدي ارتباط دارم.
راستي مثل اينكه جركوويچ مهاجم جديد استقلال هم بازيكن خوبي است، نه؟
‌‌‌ او بايد بيشتر بازي كند تا در موردش نظر داد ولي نشان داده كه فوتباليست خوبي است.
بازي روز جمعه مقابل سپاهان را چطور ارزيابي مي‌كني؟
‌‌‌ سپاهان در حال حاضر جدي‌ترين رقيب ما است و يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي ليگ را در پيش داريم. به نظر من اين مسابقه جذاب و تماشايي خواهد بود چون هر دو تيم دنبال فوتبال بازي كردن هستند.
سپاهان را مي‌بريد؟
‌‌‌ نتيجه قابل پيش‌بيني نيست ولي بايد ببريم.
استقلال، آندو و كيانوش را در اختيار ندارد و فرهاد مجيدي هم ديگر نيست. تو و ميداودي هم شرايط مبهمي داريد؛ آيا با اين شرايط استقلال دچار مشكل نمي‌شود؟
‌‌‌ اين بازيكنان كه اسم برديد مهره‌هاي تاثيرگذاري هستند ولي به هرحال بايد در اين مسابقه نتيجه بگيريم.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 337]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن