تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805672367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقل و انتقال زمستاني فوتبال رقابت مدعيان در جذب ستاره‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: نقل و انتقال زمستاني فوتبال رقابت مدعيان در جذب ستاره‌ها
جام جم آنلاين: نقل و انتقالات نيم‌فصل ليگ برتر كه از روز 29 آذر آغاز شده بود، طبق اعلام قبلي كمتر از دو روز ديگر به اتمام خواهد رسيد تا 18 تيم حاضر پس از يك بازيابي دوباره با انگيزه‌هاي متفاوتي چون قهرماني در ليگ برتر، حضور در كورس قهرماني، قرار گرفتن در نيمه بالايي جدول و دست‌آخر فرار از سقوط و ماندن در ليگ برتر به استقبال يك نيم‌فصل داغ و مهيج بروند.


در اين ميان شايد يكي از پرسروصدا ترين تيم‌هاي ليگ برتر پرسپوليس بود كه ابتدا مصطفي دنيزلي را با استقبالي گرم به تهران آورد و بعد هم باب مذاكره با بازيكنان بسياري چون محمدرضا خلعتبري، هادي شكوري، مهرداد پولادي، هادي عقيلي، محمد محمدي، ميلاد زنيدپور، فرشيد طالبي و وحيد طالب‌لو را گشود.

البته تا امروز سهم پرسپوليس از تمام اين مذاكرات امضاي قرارداد با ايمن زايد ايرلندي و سعيد قدمي، بازيكن تيم اميدهاي فولاد بود.

مهدي مهدوي‌كيا هم ديروز با حضور در بازي تمريني قرمزها سومين خريد زمستاني پرسپوليس لقب گرفت تا اين تيم همچنان به دنبال ادامه مذاكراتش با باشگاه‌هاي شاهين بوشهر، مس كرمان، ذوب‌آهن و البته شهرداري ياسوج براي جذب يك مدافع و يك دروازه‌بان ديگر باشد. اين در حالي است كه ديروز مهرداد پولادي هم از قطعي شدن حضورش در پرسپوليس خبر داد.

برخلاف تيم قرمز پوش كه براي برطرف كردن نقاط ضعفش با تعداد زيادي از بازيكنان داخلي مذاكره كرد استقلالي‌ها به لحاظ نقل و انتقال روزهاي شلوغ و پرتنشي را سپري نكردند و با سه بازيكن خارجي به توافق رسيدند.

آنها يك مهاجم صرب جذب كردند تا شايد بتوانند ذره‌اي از شوك جدايي غيرمنتظره فرهاد مجيدي را جبران كنند.

در كنار اين مهاجم الونگ الونگ، مدافع كامروني و پيشين پرسپوليس و جي لويد ساموئل از ترينيدادوتوباگو هم با آبي‌ها به توافق رسيدند.

طالبي و خلعتبري، ديگر بازيكناني هستند كه باشگاه استقلال به موازات پرسپوليس با آنها وارد مذاكره شده‌ است.

تراكتورسازي ، يكي از جدي‌ترين تيم‌هاي تعقيب‌كننده صدرنشين هم با جذب چهار بازيكن جديد چهره‌اي متفاوت‌تر از نيم‌فصل اول خواهد داشت.

سرخپوشان تبريزي كه به دليل حضور امير قلعه‌نويي روي نيمكت خود، از پتانسيل بالايي براي قهرماني برخوردارند طي روزهاي گذشته عقيل اعتمادي دروازه‌بان ايراني‌الاصل شاغل در فوتبال هلند را جايگزين عباس محمدي كردند و ميلاد فخرالديني و قاسم حدادي‌فر را به دليل سرباز بودنشان و فرزاد حاتمي را نيز از سپاهان به جمع نفرات خود افزودند.

دو تيم كرماني مس و مس سرچشمه هم كه حال و روز خوشي در جدول ليگ برتر ندارند در فصل نقل و انتقالات زمستاني پرخبر بودند.

مس كرمان چهار بازيكن خود را كنار گذاشت تا يك مهاجم كروات جذب كند، درست برعكس مس سرچشمه كه فقط يك بازيكن از دست داد، اما سه بازيكن خارجي جذب كرد.

در مجموع طي 2 هفته گذشته 11 بازيكن خارجي از 11 كشور مختلف جذب تيم‌هاي ليگ برتري شده‌اند كه مس سرچشمه با خريد سه بازيكن پيشتاز خريدهاي خارجي در زمستان اين فصل ليگ برتر است.

ايمن زايد (مهاجم ايرلندي)، عماد زعتره (هافبك فلسطيني)، جان كالينز (مهاجم هلندي)، جورج كراسوفسكي (هافبك گرجستاني)، ياروسلاو كروشلنيتسكي (مدافع ازبك)، آلجوشا وژنوويچ (مهاجم كروات)، ماركو لوپز (هافبك پرتغالي)، گوران جوركوويچ (مهاجم صرب)، جي لويد ساموئل (مدافع ترينيدادو توباگويي)، الونگ الونگ (مدافع كامروني) و برونو سزار (مهاجم برزيلي) نفراتي هستند كه طي روزهاي گذشته با پرسپوليس، صنعت نفت، مس سرچشمه، مس كرمان، نفت تهران، استقلال و سپاهان قرارداد امضا كرده‌اند.

در اين ميان پنج تيم سايپا، ذوب آهن، فجرسپاسي، شهرداري تبريز و داماش گيلان هنوز بازيكني جذب نكرده‌اند كه البته دو تيم آخر با توجه به تغيير سرمربي، شايد چهره‌اي متفاوت‌تر از نيم‌فصل اول داشته باشند.

شهرداري تبريز كه به دليل پاره‌اي اختلافات ميودراك يسيچ را كنار گذاشت حالا با علي‌اصغر مديرروستا براي نيم‌فصل دوم آماده مي‌شود.

مسوولان باشگاه داماش هم برخلاف ميل باطني‌شان مجبور شدند با درخواست ابراهيم قاسمپور براي كناره‌گيري موافقت كنند تا فرصت براي حضور مهدي تارتار روي نيمكت اين تيم فراهم شود.

نيم‌فصل دوم ليگ برتر فوتبال با انجام بازي‌هاي هفته هجدهم در روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري آغاز خواهد شد و تيم‌هاي ليگ برتري تا ساعت 24 روز چهارشنبه فرصت دارند تا با بازيكنان مورد نظر خود قرارداد امضا كنند.

رضا پورعالي - گروه ورزش

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن