تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803647961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// باز هم پروژه مظلوم نمايى لو رفت!// ايدئولوژى كه نداريم، ليبرال هم كه هستيم پس مشكلى پيش نمى آيد! // كشف بزرگ نابغه هاى اسرائيلي- آمريكايي!// آقاى سابقه دار قياس به نفس كرد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// باز هم پروژه مظلوم نمايى لو رفت!// ايدئولوژى كه نداريم، ليبرال هم كه هستيم پس مشكلى پيش نمى آيد! // كشف بزرگ نابغه هاى اسرائيلي- آمريكايي!// آقاى سابقه دار قياس به نفس كرد
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (15 اسفند)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

باز هم پروژه مظلوم نمايى لو رفت! (خبر ويژه)

پروژه طراحي شده اطرافيان خاتمي براي سوءاستفاده از فضاي حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شب شهادت امام حسن عسكري(ع) با هوشياري مردم مومن و مسئولان شيراز ناكام ماند.

تندروهاي اطراف خاتمي در حالي كه خود به خوبي مي دانستند تلاش براي تبديل كردن عزاداري امام حسن عسكري(ع) به ميتينگ انتخاباتي ناممكن است و با واكنش و ممانعت مردم و مسئولان مواجه خواهد شد، خبر سخنراني انتخاباتي خاتمي در شاهچراغ را به طور گسترده منتشر كرده و مدعي شده بودند كه وي به دعوت متولي حرم به شاهچراغ مي رود.

اين در حالي است كه متولي حرم مطهر حضرت احمدبن موسي(ع) كه از نزديكان شهيد آيت الله دستغيب است طي نامه اي به فرمانداري شيراز اين پرسش را مطرح كرده است كه با توجه به مصادف بودن شب جمعه اين هفته با شب شهادت امام حسن عسكري(ع) و در حالي كه از هم اكنون مي توان حدس زد با حضور آقاي خاتمي در شاهچراغ مانند بسياري ديگر از برنامه هاي اصلاح طلبان جمعي از افراد غيرمقيد به آداب شرعي در آن مكان اجتماع خواهند كرد، آيا اجازه اين گردهمايي توسط فرمانداري صادر شده است. شنيده هاي كيهان حكايت از آن دارد كه فرمانداري شيراز صدور چنين مجوزي را تكذيب كرده و در نتيجه حضور خاتمي در شاهچراغ با مشكل مواجه شده است. برنامه ريزي حاميان خاتمي اين بوده است كه با انتخاب اين زمان خاص براي حضور در حرم مطهر حضرت احمدبن موسي(ع) ازدحام طبيعي جمعيت در آن محل را «استقبال از خاتمي» جلوه دهند. همچنين برخي اخبار حكايت از آن دارد كه حضور خاتمي در مدرسه علميه شهيد دستغيب شيراز هم با اعتراض جدي طلاب اين مدرسه مواجه شده است. با اين وجود حاميان خاتمي با هدف پي گيري پروژه سوخته مظلوم نمايي اعلام كرده اند كه برنامه هاي اعلام شده خاتمي در شيراز انجام خواهد شد.

در عين حال استاندار فارس نيز با نگارش نامه اي به خاتمي از وي خواسته است به قانون ممنوعيت فعاليت انتخاباتي تا قبل از مهلت قانوني احترام بگذارد و علاوه براين تذكر داده است كه روا نيست آرامش معنوي زائران حرم حضرت احمد بن موسي(ع) در شب شهادت امام حسن عسكري(ع) با ميتينگ انتخاباتي به هم بريزد. استاندار در ادامه نامه خود دعوت خاتمي از سوي خاندان آيت الله دستغيب و توليت آستان شاهچراغ را خبري نادرست خوانده است.

ايدئولوژى كه نداريم، ليبرال هم كه هستيم پس مشكلى پيش نمى آيد! (خبر ويژه)

عضو مركزيت حزب كارگزاران در توجيه پراكندگي اعضا و حمايت آنها از نامزدهاي انتخاباتي مختلف مي گويد ليبرال و عملگرا بودن كارگزاران، انعطاف زيادي به آن مي دهد.

خانجاني اخيراً گفته بود «نامزدهاي اصلاح طلب براي كنار رفتن ديگران، بايد به هم امتياز بدهند چرا كه سياست، عرصه تعامل است و اگر قرار است كانديدايي به نفع ديگري كنار برود بايد يك سري امتياز كمي و كيفي به ديگري بدهند و گرنه كنار رفتن و تعامل ارزشي ندارد». وي ديروز هم در گفت وگو با «عصر ايران»، ضمن رد انشقاق در حزب متبوع خود افزود: «اساساً احزاب ليبرال و عملگرايي چون حزب كارگزاران فاقد پيش زمينه هاي ايدئولوژيك مي باشند و لذا اين امر توانايي انعطاف زيادي به اين قبيل احزاب مي دهد. در تمامي دنيا نيز اين امر مرسوم است و احزاب ليبرال و غير ايدئولوژيك احزابي منعطف هستند و گرايش هاي متنوع در راس و بدنه اين قبيل احزاب در مجموع، مشكلي در حركت اين قبيل احزاب ايجاد نمي كند».

وي در عين حال تاكيد كرد: براساس مصوبه حزب بايد از خاتمي حمايت كنيم. بنابراين تكليف بدنه و اكثريت اعضا مشخص است. از سوي ديگر آقاي كرباسچي دبيركل حزب هستند و از اين رو فقط مسئول اجراي مصوبات مي باشند.

خانجاني اضافه كرد: نبايد از الان واكنش منفي داشت اصلاً شايد تصميم آقاي كرباسچي ]براي حضور در ستاد كروبي[ در نهايت به نفع كل جريان اصلاحات باشد و در تعديل تصميم گيري هاي آتي گروه هاي درون جريان اصلاح طلب نقش مثبتي ايفا كنند.

وي در عين حال تهديد كرد: به هر دليل اگر خداي نخواسته هر فردي بخواهد با تكروي باعث ايجاد انشقاق و شكست جريان اصلاحات در انتخابات شود، نام او براي هميشه در حافظه تاريخ ثبت خواهد شد.

خانجاني توضيح نداد كه با توجه به اذعانش مبني بر فقدان نگرش ايدئولوژيك در كارگزاران، «ثبت در حافظه تاريخ» چه ارزش اعتباري مي تواند داشته باشد

كشف بزرگ نابغه هاى اسرائيلي- آمريكايي! (خبر ويژه)

حزب حاكم در آمريكا تحت فشار لابي هاي متنفذ صهيونيستي به دنبال تداوم راه بن بست دولت بوش در اعمال فشار و تهديد عليه ايران به موازات دعوت به مذاكره است.

اخيراً روزنامه صهيونيستي هاآرتص فاش كرد مقامات رژيم صهيونيستي مذاكره دولت اوباما با ايران را فرصتي مناسب ارزيابي نموده اما آن را مشروط به 4 خط قرمز كرده اند از جمله اينكه قبل از مذاكره، ايران تحت فشار تحريم هاي سخت تر قرار گيرد تا مذاكره امتيازي براي ايران و به مفهوم پذيرش برنامه هسته اي اين كشور تلقي نشود و در عين حال اين مذاكره محدود به زماني مشخص باشد و در صورت به بن بست رسيدن، براي فشارهاي بعدي از هم اكنون تعيين تكليف شده باشد. اين 4 شرط در ديدار هيلاري كلينتون از تل آويو به وي ابلاغ مي شود.

يك روز پس از انتشار اين خبر، صداي آمريكا اظهارات سناتور جان كري رئيس دموكرات كميته روابط خارجي سنا را در نشست كنگره منتشر كرد. كري در اين نشست گفته است: «گفت وگوي مستقيم مشكلي را حل نمي كند بلكه براي پيشرفت بايد جدول زماني جهت مذاكره تعيين كرد و به ايران تفهيم نمود كه اگر مسئله حل نشود در شرايط سقوط بهاي نفت، فشار همه جانبه بر سر آنها فرود خواهد آمد».

تنها مشكل چنين ايده هايي تكراري بودن آنهاست چندان كه طي 5 سال گذشته و در دوره بوش مكرر از اين تهديدها و سقف قائل شدن ها و اعمال فشارها در دستور كار قرار گرفته است. آنها حتي ضرب الاجل هاي بلند بالايي را نيز تعيين مي كردند اما پس از استواري ايران ياد گرفتند ديگر سراغ اعلام ضرب الاجل نروند تا در صورت بي اعتنايي ايران مستأصل نشوند.ظاهراً حزب حاكم دنبال رفتن در همان باتلاق است هر چند كه اوباما با فريب مردم خود و به هواي عدم تكرار سياست هاي گذشته توانسته به رياست جمهوري برسد.

آشفتگي اقتصادي كشورهاي صنعتي طي يك سال گذشته بر گرفتاري هاي آنها براي اعمال فشار بيشتر افزوده است چندان كه اخيراً صداي آمريكا فاش كرد شركت هاي عمده اروپايي تهديدهاي فعلي عليه ايران را نقض مي كنند و در عمل سياست مهار، اجرايي نشده است

بزرگ ترين نقش دوستان ماله كشى بود (خبر ويژه)

كاريكاتوريست سابق نشريات زنجيره اي در واكنش به اظهارات كريم ارغنده پور عضو حزب مشاركت كه مدعي شده بود «نقد خاتمي از سوي هر فرد يا جرياني در جهت منافع جناح راست است» تأكيد كرد: مقصر بسياري از ايرادهاي امروز به خاتمي، كوتاهي امثال شما در حزب ياد شده است.

نيك آهنگ كوثر مي نويسد: به عقيده من و دوجين روزنامه نگاري كه مشاركتي ها را نسبتاً خوب مي شناسند، بزرگترين نقش دوستان مشاركتي، چيزي توي مايه هاي كاري است كه محمد علي ابطحي كرده و مي كند؛ «ماله كشي». وقتي روزنامه هاي پرتيراژ ظاهراً مستقل سال هاي اول بعد از دوم خرداد عملاً شباهت زيادي با هم داشتند و بعضي از اعضاي شوراهاي تحريريه شان مشترك بودند، كمترين كاري كه مي شد، حساب كشي از دولت بود. روزنامه هاي مشاركت، صبح امروز، آفتاب امروز، بهار، دوران امروز، نوروز و ... آيا كاري با دولت خاتمي داشتند؟

وي ضمن ابراز ارادت به ارغنده پور اضافه كرد: كريم ارغنده پور حق دارد هر چيزي دلش مي خواهد بگويد. عضو رده بالاي يك حزب سياسي است كه حداقل 7 سال حزب حاكم ايران محسوب مي شده است. طرفدار خاتمي است و از راهي مسالمت آميز هم به دفاع از او برخاسته. اما، باز يادش مي رود مثل خيلي هاي ديگر، كه مقصر بسياري از ايرادهاي امروز به خاتمي، كوتاهي او و امثال او در سال هايي است كه مديريت روزنامه ها و شوراهاي تحريريه رسانه هاي به اصطلاح اصلاح طلب را برعهده داشته اند

آقاى سابقه دار قياس به نفس كرد (خبر ويژه)

يك خبرنگار يزدي به نماينده اصلاح طلب شهر كه مدعي شده بود اجتماع عظيم و كم سابقه مردم در استقبال از رئيس جمهور به خاطر وعده دريافت ناهار بوده! يادآور شد شيوه هاي اعمال شده در دوران قدرت طيف خود در استان را به ديگران نسبت ندهد.

خبرنگار «يزد فردا» خطاب به اوليا مي نويسد: اميدواريم فراموش نكرده باشيد در زمان نه چندان دور كه شما و يارانتان در مصدر قدرت بوديد در هنگام سفر رأساي دولتها چه هزينه هايي كه از كيسه بيت المال صرف نمي شد. يادتان نرود در دهه دوم انقلاب در سرماي زمستان با خريد گل و چمن كاري و آسفالت بي موقع محل عبور رياست جمهوري ميليونها تومان را هزينه نموديد كه به خاطر تأخير در سفر رئيس جمهور وقت به علت سرما گلها و چمنها سياه شدند.

اين سايت مي افزايد: «اميدواريم فراموش نكرده باشيد در اولين سفر رئيس دولت اصلاحات چه هزينه هايي براي بستن طاق نصرت در جاده فرودگاه و قطع درختان كهنسال ميدان امير چخماق صرف شد. باز هم اميدواريم فراموش نكرده باشيد هر ساله هدايا و كادوهايي براي جلب نظر كارشناسان سازمان برنامه به تهران مي فرستاديد.»

اظهارات توهين آميز نماينده اصلاح طلب يزد با واكنش منفي در ميان مردم يزد مواجه شده و از جمله كساني متذكر شده اند كه چرا اين آقا وقتي از مردم رأي اخذ مي كرد ارزيابي خود از شعور و شخصيت مردم را بروز نداده بود و آيا چنان سخناني- توزيع ناهار و...- درباره نحوه راي آوردن خود وي صادق است كه درباره ديگران قياس اين چنيني مي كند؟

گفتني است در سال هاي اوليه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، راديو اسرائيل اصرار داشت حضور توده اي عظيم مردم در راهپيمايي ها را به عواملي نظير توزيع سكه، دادن ناهار و... نسبت مي دادند كه بعدها به دليل مسخره بودن اين ادعاها از تكرار آن خودداري كردند و... اكنون مدعيان اصلاحات آن شگرد نخ نما را به دست گرفته اند

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن