تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820673644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه‌نويي: به قهرماني نزديك‌تر شديم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: قلعه‌نويي: به قهرماني نزديك‌تر شديم
جام جم آنلاين: قلعه‌‌نويي كه از مانع ذوب‌‌آهن هم با مساوي عبور كرد، در كنفرانس مطبوعاتي با خوشحالي از عبور شاگردانش از مراحل سخت ليگ برتر براي قهرماني حرف زد.


سرمربي استقلال با اشاره به روند بازي گفت: «در 15 دقيقه اول شروع بدي داشتيم. اشتباهات فردي هافبك‌ها و مدافعان زياد بود و گل بچگانه‌اي كه دريافت كرديم به دليل اشتباه خط دفاع بود. اما نيمه دوم از شوك خارج شديم و گل زديم و موقعيت‌هايي را هم از دست داديم. در مجموع ما اول براي بردن و دوم براي امتياز گرفتن آمده بوديم كه خوشبختانه به هدف دوم خود رسيديم.»قلعه‌نويي درباره اين‌كه ابتداي فصل قول قهرماني را به هواداران اين تيم داده بود تصريح كرد: «بنده در زماني كه تيم در رده هفدهم جدول بود گفتم قابليت قهرماني را داريم. اكنون مراحل سخت را گذرانده‌ايم و در آستانه رسيدن به اين هدف هستيم.»

ابراهيم‌زاده: مي‌خواهيم قهرمان شويم

منصور ابراهيم‌زاده هم مثل قلعه‌نويي از نتيجه راضي نبود، اما همين كه تيمش توانسته فاصله خود را با صدر جدول در يك امتيازي حفظ كند، او را به روزهاي آينده اميدوار نگه داشت.

سرمربي ذوب‌آهن با بيان اين‌كه هدف ما كسب سهميه آسيايي است، اما دوست داريم قهرمان شويم، افزود: «نيمه اول موقعيت‌هاي خوبي داشتيم. 15 دقيقه فشار خوبي به استقلال وارد كرديم، اما نيمه دوم بازي را بد آغاز كرديم و به همين دليل استقلال به گل رسيد. البته بعد از اخراج پيروز قرباني مي‌توانستيم به گل برسيم، اما اين اتفاق نيفتاد كه به دليل خستگي بچه‌ها و فشردگي بازي‌ها بود.»

ابراهيم‌زاده گفت: «هدف ما اين بود كه فاصله 6 امتيازي خود با استقلال را كم كنيم كه توانستيم به اين هدف برسيم، اما براي ما مهم اين است در بازي‌هاي بعدي تلاش بيشتري كنيم و در نهايت به هدفگذاري كه در ابتداي فصل داشتيم برسيم.»

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن