تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819794217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ادامه دادگاه رسيدگي به اتهامات روزنامه اعتماد ملي به جلسه بعد موكول شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ادامه دادگاه رسيدگي به اتهامات روزنامه اعتماد ملي به جلسه بعد موكول شد
تهرات - دبير هيات منصفه مطبوعات گفت: ادامه دادگاه رسيدگي به اتهامات محمد جواد حق شناس مدير مسوول روزنامه توقيف شده اعتماد ملي به جلسه ديگري موكول شد.


" علي اكبر كسائيان" روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي ايرنا افزود: جلسه سوم رسيدگي به اتهامات مدير مسوول روزنامه توقيف شده اعتماد ملي، صبح امروز - يكشنبه - در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي سيامك مدير خراساني و با حضور اعضاي هيات منصفه مطبوعات برگزار شد.

وي گفت: مديرمسوول اين روزنامه در جلسه امروز به ارائه دفاعيات خود از چهار مورد اتهامي پرداخت كه به دليل طولاني شدن دفاعيات متهم و اتمام زمان دادگاه، دفاع در مورد دو اتهام به جلسه آينده موكول شد.

دبير هيات منصفه يادآور شد هنوز زمان دقيق جلسه بعدي رسيدگي به اتهامات مدير مسوول روزنامه اعتماد ملي مشخص نشده است.

پيش از اين در دو جلسه با حضور اعضاي هيات منصفه مطبوعات، به اتهامات محمدجواد حق شناس مدير مسوول روزنامه توقيف شده اعتماد ملي رسيدگي شده بود.

جلسه نخست رسيدگي به اتهامات مدير مسوول روزنامه توقيف شده اعتماد ملي، 19 مهر ماه و جلسه دوم، چهارم دي ماه جاري برگزار شد.

روزنامه توقيف شده اعتماد ملي، در اين پرونده 34 شاكي دارد كه تعدادي از آنان رضايت خود را اعلام كرده اند و در مورد مابقي نيز متهم با حضور در جلسه دادگاه، دفاعيات خود را ارايه كرده است.

به گفته مديرمسوول روزنامه توقيف شده اعتماد ملي، اين روزنامه 34 شاكي دارد كه از اين تعداد 11 مورد مدعي العموم، سه مورد شاكي خصوصي و 20 مورد نيز شكايت از سوي بخش دولتي است.

وي تبليغ عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، توهين، افتراء، هجو، تحريك به اقدام عليه امنيت ملي، نشر اكاذيب و چندين عنوان مجرمانه ديگر را كه در مجموع حدود 13 عنوان مجرمانه مي شود، از مهمترين اتهامات روزنامه توقيف شده اعتماد ملي بيان كرد.

روزنامه اعتماد ملي 27 مرداد ماه سال 88 به دليل انتشار مطلبي اهانت آميز توقيف شد.

اجتمام**9140**1572

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30743907

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن