تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820427284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عزت و اقتدار ايران اسلامي به بركت خون شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: عزت و اقتدار ايران اسلامي به بركت خون شهدا
به گزارش واحد مركزي خبر ، سردار سرلشكر محمد علي عزيز جعفري در يادواره سردار شهيد حسين املاكي (جانشين لشكر 16قدس ) و 8 هزار شهيد استان گيلان افزود:ما هر چه داريم از شهيدان است و انقلاب اسلامي به بركت خون شهدا به ثمر نشست و تثبيت شد.

فرمانده كل سپاه پاسداران اضافه كرد: عزت و اقتدار ايران اسلامي به بركت خون شهيدان به دست آمده و بازسازي و احياي اسلام ناب محمدي مديون خون شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس است.

سردار سرلشكر جعفري افزود :برخي تصور مي كنند تهديدي عليه جمهوري اسلامي وجود ندارد در حالي كه ماهيت آن تغيير يافته و دشمن مباني انقلاب اسلامي را هدف قرار داده است.

فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينكه مقابله باتهديدات عليه انقلاب اسلامي و حفظ ارزشهاي ان بايد دغدغه اصلي ما باشد گفت: براي مقابله با اين تهديدات بايد جهاد و مبارزه كرد.

وي تصميمات اساسي و سرنوشت ساز درعرصه هاي علمي وسازندگي كشور را كه متناسب با فرهنگ ، باورها واعتقادات مردم بوده است حاصل نگاه انقلابي دانست و گفت: مقاومت و پايداري در بحث هسته اي نمونه اي از اين نگاه است.

سردار سرلشكرجعفري افزود: در بحث فناوري هسته اي عده اي در مقابل فشار غربي ها غني سازي را متوقف و عقب نشيني كردند ، در مقابل ، نگاه غير مادي مقاومت كرد و مي دانست كه دشمن هيچ غلطي نمي تواند بكند.

فرمانده كل سپاه گفت: انقلاب اسلامي ايران پس از گذشت 30سال از عمر با بركتش مبناي تشكيل عصر جديدي در جهان شده كه عصر ايمان ، معنويت و خدامحوري است.

وي افزود: بدون ترديد هجمه به باورهاي ديني و اعتقادات سياسي و فرهنگي مردم پس از جنگ بيشتر شده است و مقابله با آن به رزمندگي و مقاومت نياز دارد و جهاد علمي و فرهنگي از ضروريات انقلاب اسلامي است .

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن