تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820493525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انصاري‌فرد: عملكرد «وينگادا» بايد بهتر شود


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: انصاري‌فرد: عملكرد «وينگادا» بايد بهتر شود
ايسنا- مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از زماني كه به پرسپوليس آمدم تمام وقت و انرژي‌ام صرف حل كردن مشكلات حاشيه‌اي اين تيم بوده، اما برخي مسائل بايد از ابتداي فصل اصلاح مي‌شد و اكنون كار زيادي نمي‌توان براي آن كرد.


عباس انصاري‌فرد پيرامون مشكلاتي كه در حال حاضر باعث عدم نتيجه‌گيري تيم پرسپوليس در رقابت‌هاي ليگ برتر شده، اظهار كرد: يكسري مشكلات از ابتداي فصل در اين تيم وجود داشته كه بايد همان موقع اصلاح مي‌شد و اكنون كار زيادي نمي‌توان براي آن انجام داد، برخي مسائل مختلف ديگر هم مطرح است كه ما با آن دست‌ به گريبان و مشغول حل كردن آنها هستيم.
وي افزود: از زماني كه به پرسپوليس آمدم مسايل حاشيه‌اي در تيم ما بسيار زياد بود و واقعا تمام وقت و انرژي‌ام را براي برگرداندن آرامش به تيم كرده‌ام و در عين حال سعي مي‌كنم مشكل جديدي پيش نيايد؛ بسياري مسائل حل شد و اكنون هم تنها بحث بازي بازيكنان است كه متاسفانه هنوز نتوانستند رضايت ما را جلب كنند. البته با تدابير اتخاذ شده و صحبت‌هايي كه با آ‌نها داشتيم، روند كار را در آينده رو به رشد ارزيابي مي‌كنم. انصاري‌فرد در توضيح بيشتر مشكلات بازيكنان ادامه داد: متاسفانه رويه دوطرفه بين باشگاه و بازيكنان رعايت نشده؛ ما با ‌آنها قراردادهاي خوبي بستيم و پول خوبي هم پرداخت كرديم اما از طرف ديگر آنان را براي ارائه يك بازي قابل قبول و در حد قراردادي كه بستند، توجيه نكرديم؛ حتي در قرارداد آنها هم ابهاماتي وجود داشت و تلاش كرديم مشكلاتش را حل كنيم. مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا تمام مشكلات پرسپوليس به بازيكنان برمي‌گردد و كادر فني در آن نقشي ندارد، پاسخ داد: ما با همين جديت وضعيت كادر فني را هم مورد ارزيابي قرار داديم. عملكرد وينگادا را در پنج بازي اخير بررسي كرديم؛ اين مربي از نظر فعاليت كاري، برنامه‌ها و استراتژي‌هايي كه مطرح كرده است، عملكرد خوبي داشته، اما بايد بهتر باشد. به هر حال خواسته‌هاي مسوولان تيم و هواداران به كادر فني هم ابلاغ شده و آنها هم در تلاش هستند تا برنامه‌هاي نتيجه‌بخش بيشتري براي تيم در نظر بگيرند.
وي افزود: حتي بحث تك‌تك اعضاي كادر فني و نوع همكاري‌شان با وينگادا را مطرح كرده و به او گفتيم اگر شرايط مربيان سابق تيم را مطلوب مي‌بيند، آنها را بپذيرد. اين كار را كرديم تا در آينده بتوانيم در قبال چنين برخورد و شرايطي او را پاسخگو بدانيم، اما وينگادا گفت كه در حال حاضر مشكلي وجود نداشته و حاضر است با تمام اين مربيان كار كند. در هر صورت او در اين زمينه اختيار دارد. انصاري‌فرد درباره تمديد احتمالي قرارداد وينگادا با پرسپوليس نيز گفت: عملكرد اين مربي در نتايج به دست آمده تاكنون شايد چندان مطلوب نباشد، اما ما وضعيت او را پس از پايان مسابقات ليگ به دقت ارزيابي خواهيم كرد و پس از نتيجه‌گيري درست، درباره تمديد قرارداد يا عدم آن تصميم‌گيري مي‌كنيم.

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن