تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812824612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين فرمانده كل سپاه: امروز غبار تيرگي بر ذهنيت استكبار نشسته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: جانشين فرمانده كل سپاه: امروز غبار تيرگي بر ذهنيت استكبار نشسته است
بسيج پيشكسوتان زمينه‌اي براي اينكه سرمايه‌هاي گرانقدر جهاد و شهادت كه روح فداكاري را در عمل تجربه كرده و شهادت را با چشمان خود ديده اند به عرصه بازگردند و خانه نشين نباشند.
ايلنا: جانشين فرمانده كل سپاه گفت: تكليف دنياي استكبار در حال روشن شدن و غبار تيرگي بر ذهنيت آنها نشسته است.

به گزارش ايلنا، سردار سرتيپ پاسدار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه صبح امروز يكشنبه در اولين مجمع عالي بسيج پيشكسوتان جهاد و شهادت، اين ساختار را ايجاد فضاي جديدي براي ادامه پاسداري از انقلاب در كسوت پيشكسوتي دانست و اظهار داشت: بسيج پيشكسوتان زمينه‌اي براي اينكه سرمايه‌هاي گرانقدر جهاد و شهادت كه روح فداكاري را در عمل تجربه كرده و شهادت را با چشمان خود ديده اند به عرصه بازگردند و خانه نشين نباشند.

وي پاسداري را يك تكليف و هويتي تمام نشدني دانست و تصريح كرد: پاسداري به معناي ظهور عالي‌ترين احساس فداكاري براي دفاع از اسلام ، آزادي و حاكميت ارزش هاي الهي است.

سردار سلامي افزود: ما در اين نقطه حساس با تناقض هايي مواجه هستيم، از سويي سپاه بايد جوان مانده و همه نسل ها فرصت پاسداري از انقلاب را پيدا كنند و از سويي ديگر تجربيات گرانسنگ و ارزشمند شما پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت به نسل هاي بعدي منتقل شود.

وي با بيان اينكه انقلاب موهبتي ابدي است كه هميشه ودر هر حال نياز به پاسداري دارد اظهار داشت: تمامي نسل ها به مانند يك رود جاري از شور، شعور و اگاهي بايد در اين ساختمان عظيم دفاعي آمده و رسالت خود را انجام دهند.

سردار سلامي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه پيشكسوتان ،اعضاي وابسته سپاه و از آن نا‌گسستني هستند گفت: آن تدابير نوراني افق جديدي را بر روي سپاه گشود و سپاه و بسيج را ملزم به تعريف اين رابطه و تبديل آن به ساختار كرد.

جانشين فرمانده كل سپاه با بيان اينكه به ندرت پيش مي ايد انسان هايي تمامي عرصه هاي نبرد با دشمن را تجربه كرده باشند اظهار داشت: شما پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت در تاريخ انقلاب حوادث شگفت انگيز و سختي را ديده ايد، سالها در جنگ سخت درگير، مدتي در نبردهاي امنيتي عليه دشمنان انقلاب و پس از آن نيز در عرصه جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان قرار گرفته ايد كه بحمدالله توفيقات بي شماري در تمامي اين عرصه ها به دست آمده است.

وي افزود: استكبار جهاني كه خواب حاكميت بر همگان را در سر مي پروراند و خود را تعيين كننده سياست ، امنيت و فرهنگ در تمامي كشورها مي ديد امروز شكست هاي سنگيني را از جبهه انقلاب متحمل شده و از آرزوهاي خود دور مانده است.

سردار سلامي با اشاره به وضعيت كشورهاي منطقه و موقعيت متزلزل جبهه استكبار خاطر نشان كرد: آمريكا به دنبال ايجاد عراقي آمريكايي بود كه اكنون سرمايه گذاري هاي انان بي نتيجه و به نفع انقلاب اسلامي تمام شد همچنين نسل هاي مقاومت امروز به كابوس امريكا در فلسطين مبدل شده كه تمامي اينها نتيجه مجاهدت هاي مرداني انقلابي است.

وي خاطر نشان كرد: غروب غم انگيز تمامي ديكتاتورها ديده شده و خواهد شد، اينها واقعيت تاريخ معاصر انقلاب و تمامي اين تحولات كه در راستاي از بين بردن نظام سلطه است مديون طلوع خورشيد اسلامي از انقلاب اسلامي است.

جانشين فرمانده كل سپاه نهم دي را خاتمه‌اي بر قدرت و اراده غرب و شرق و عوامل داخليشان دانست و تصريح كرد: 9 دي به اندازه همه ايام‌ا... انقلاب براي دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي ارزشمند بود به اين خاطر كه انچه در 22 بهمن 57 ، در 13 آبان و سالهاي دفاع مقدس روي داد، همه در 9 دي حفاظت شد و درياي بي انتهاي جمعيت، اميد دشمن را به ياس كشاند.

وي با بيان اينكه مقاومت و ايستادگي ملت ايران پاسخ هاي روشني را ارائه كرده بيان كرد: جمهوري اسلامي ايران اكنون به عنوان مدلي پذيرفته شده و واقعيتي محسوس و قابل تكرار به همه عالم اسلام و مستضعفان مبدل شده و اگر 9 دي نبود اين خاصيت در چشم انداز جهان اسلام از بين مي‌رفت.

سردار سلامي در پايان با بيان اينكه تكليف دنياي استكبار در حال روشن شدن و غبار تيرگي بر ذهنيت انان نشسته است خاطر نشان كرد: دشمن اينك منفعل حوادث است و شما به عنوان پيشكسوتان عرصه جهاد وشهادت بايد استوانه هاي اعتقادي جوانان جامعه را ساخته و آنها را با هنر مقاومت آشنا كنيد.

پايان پيام

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن